Gå til innhold
Hundesonen.no

Er disse morsome ?

Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

Også lurer jeg på om disse er morsome ?

Synes denne var litt bra.

KopiavDSC_0725.jpg

heter han Dump kanskje ?

Vet skrive feil!

DSC_0591.jpg

KopiavDSC_1283.jpg

DSC_0752.jpg

DSC_0830.jpg

KopiavDSC_1287.jpg

DSC_1234.jpg

Gjerne kom med innspill hva jeg heler kan skrive også :(

EDIT; glemt 2.

KopiavDSC_0616.jpg

DSC_0633-1.jpg

Skrevet
Dump*

Lille elefanten med store ører :(

Han heter Dumbo. Men du, er det ikke noen som kan hjelpe deg å rette opp skrivefeilene?

Skrevet
Han heter Dumbo. Men du, er det ikke noen som kan hjelpe deg å rette opp skrivefeilene?

ops, skreiv faktisk feil der, Dumbo., næh, gidder ikke rette de opp :(

Bare noe jeg fant på mens jeg ikke hadde noe å gjøre :rolleyes:

Skrevet

Ah, Dumbo ja. Det var det jeg trodde :(

Men isteden for "wondring about", blir det ikke bedre med "wondering if"? Rett meg om jeg tar feil :blush:

Skrevet

De var jo søte de, men det var jo ganske mange skrivefeil - så de hadde vel blitt bedre om du hadde fått rettet dem opp?

For eksempel...

Bilde 1: Dreaming about Dumbo

Bilde 2: If I run fast enough ... I can fly!

Bilde 3: I'm wondering if I can walk on the water.

Bilde 4: I'm wondering if flowers taste good?

Bilde 6: Uhm, I can't walk on the water...

Bilde 7: I'll give you a kiss ... if I'll get that carrot.

Bilde 8: Must I do everything to get that damn treat?

Skrevet

Veldig artige da, men litt skrivefeil som nevnt... og... ehm...

Westminster... Bilde 7 burde vel da være: I'll give you a kiss... if I get that carrot.

....siden vi driver og retter liksom.... :rolleyes:

• 2 weeks later...
Skrevet
Enig, ser ut som sydenvann.

Men det er vanlig norge-sjøvann :banana:

Ganske rent vann på Frøya, der jeg tok bildet :thumbs:

Takk for hyggelige komentarer.

Skrivefeilene ? Neh, gidder ikke rett opp :rolleyes:

Har skrevet på paint, så skrifta er ikke så pen eller:p

Men vis noen har utrolig fritids så er det fritt fram og rett de opp :rolleyes:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...