Gå til innhold
Hundesonen.no

Ting øyet ikke får med seg i det daglige...som plutselig dukker opp.

Inustaff

Recommended Posts

Burde jeg hatt bank for å ha fordommer mot enkelte raser hvis jeg sier at jeg hadde blitt litt betenkt hvis en med det uttrykket der kom rennende rett mot meg? Isåfall må jeg prøve å unngå lynsjingen med å legge til at jeg synes de er noen skikkelige godinger også (når de ikke kommer rennende rett mot meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha...det er LOV å ha fordommer mot slike forferdelige uttrykk..MEN jeg må innrømme at jeg ikke ser dem om jeg ikke fanger dem på bildet..Det skjer så fort liksom..Jeg gikk igjennom bildene etterpå å holdt på å daue av latter,rett og slett..Jeg visste da ikke at hunden min kunne være såå sabla støgg!hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha...det er LOV å ha fordommer mot slike forferdelige uttrykk..MEN jeg må innrømme at jeg ikke ser dem om jeg ikke fanger dem på bildet..Det skjer så fort liksom..Jeg gikk igjennom bildene etterpå å holdt på å daue av latter,rett og slett..Jeg visste da ikke at hunden min kunne være såå sabla støgg!hahaha

Den er da ikke stygg. Bare utrykksfull :wub: Skikkelig bra bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg hatt bank for å ha fordommer mot enkelte raser hvis jeg sier at jeg hadde blitt litt betenkt hvis en med det uttrykket der kom rennende rett mot meg? Isåfall må jeg prøve å unngå lynsjingen med å legge til at jeg synes de er noen skikkelige godinger også (når de ikke kommer rennende rett mot meg).

Jepp! Det er viktig å forstå hvorfor de kommer rennende mot deg, og så gripe inn før det. (Eller, løpe som ville h....., det ville jeg gjort.) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...