icebluelagoon Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 Jeg vil med stolthet presentere min nydelige blå gutt! Han går under navnet Shabtay og er en vakker og meget sjarmerende Blue Merle Smooth Collie hanne Kite og Shabtay går veldig godt sammen, men Kite har sett seg nødt til å bli litt tøffere i trynet etter at Shabtay kom til oss. Shabtay koser seg ute på lange turer med Kite og er en skikkelig kosegris! Jeg har aldri vært borti noe lignende, han er en fantastisk liten sjarmklump! Shabtay liker å gå tur med Kite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 For en herlig liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 For en flott skapning! Hva skal du bruke denne gutten til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 Ufattelig vakker ! Smooth Collie er de fineste Colliene synes jeg :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 26. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 Tusen takk alle sammen For en flott skapning! Hva skal du bruke denne gutten til da? Takk:) Blir nok agility, lydighet og utstilling og så har jeg veldig lyst til å prøve litt bruks med han;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 Skjønning! Mamma har en vakker kortis collie, og det er virkelig herlige hunde. Gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 26. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 Skjønning! Mamma har en vakker kortis collie, og det er virkelig herlige hunde. Gled deg! Takk! Det er herlige hunder ja, jeg er helt forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 Gratulerer Jenny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 Grattis! kjempe fin var han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 27. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Gratulerer Jenny! Tusen takk Line:D Gleder meg til han får kjørt seg av Felix! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 27. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Grattis! kjempe fin var han! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Nååh så søt da! Er ikke så ofte man ser slike korthårete. Spesielle er dem, på en positiv måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 27. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Nååh så søt da! Er ikke så ofte man ser slike korthårete. Spesielle er dem, på en positiv måte. Takk Ja, de er noe for seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Smooth Collie ? Er det ikke en korthåret Collie, tricolore da ? Eller er jeg helt på jordet nå ?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Smooth Collie ? Er det ikke en korthåret Collie, tricolore da ? Eller er jeg helt på jordet nå ?.. Smooth collie er det engelske navnet. Og denne er en blue merle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Smooth collie er det engelske navnet. Og denne er en blue merle. åja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Gratulerer med valp! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 SÅ flott;D første av den rasen eg har sett faktisk, e den sjelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 27. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Takk takk De er ikke så veldig vanlige i Norge nei ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Fineste fineste gutten! Gleder meg masse til helgen og se han igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 28. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Fineste fineste gutten! Gleder meg masse til helgen og se han igjen! Det burde du gjøre! Han har storkost seg på skolen i dag og sjarmerer alle i senk! Ligger og sover tungt i buret nå glad og fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Ååå.. Så nydelig han var da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Så søt han var. Lykke til videre med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 For mye prat og for lite bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar