Gå til innhold
Hundesonen.no

Smooth Collien Shabtay

icebluelagoon

Recommended Posts

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Fine kortisen :wub: Når kan han sees live? Dvs. når skal han stilles? :P

Kommer til å stille han på noen valpeshow fremover, men vet ikke helt hvilke ennå ;-)

Åh. Han er utrolig nydelig! Gleder meg til å møte dere når du er hjemme fra Moss :P

Ja, det blir gøy :) Takk :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Noen nye bilder av ham, beklager den dårlige kvaliteten, men har bare mobiltelefonkamera for øyeblikket ;-)

post-190-1214072628_thumb.jpg

DSC00779.jpg

DSC00773.jpg

DSC00807.jpg

DSC00784.jpg

DSC00805.jpg

Shabtay har forøvrig to nydelige brødre som leter etter gode hjem!

FeetfiresGlenfiddichKnockando.jpg

FeetfiresKnockando2.jpg

FeetfiresGlenfiddich.jpg

FeetfiresGlenfiddich2.jpg

Skrevet

Han er jo helt bedårende!

Gleder meg til å følge han framover! Har vært litt fasinert over disse korthårede, men aldri 'snakket' med noen IRL, kun sett de på utstillinger.

Og bilder får jeg ikke nok av :P

Skrevet
Han er jo helt bedårende!

Gleder meg til å følge han framover! Har vært litt fasinert over disse korthårede, men aldri 'snakket' med noen IRL, kun sett de på utstillinger.

Og bilder får jeg ikke nok av :P

Takk takk :P Kommer til å komme en del bilder snart, får kamera nå så da blir det bra :P

Hvor stor er han nå? Om du vet sånn ca, er nysgjerrig på i forhold til Siri. Vi får møtes en dag :P

Litt over 45 cm høy tenker jeg, veier 13 kg. Hadde vært kjempekoselig å møtes ja ;)

Skrevet
Åh, flotteste! Har ikke sett denne tråden før nå, jeg. :P

Men gratulerer igjen! :P

Tusen takk Camilla :P

Nydelig :P;)

:P

Han var utrolig fin :P Jeg har lyst på den rasen en dag :P

Takk, du kommer i såfall ikke til å angre! :P

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Han er bare verdens herligste, nå ligger han og passer på at Kite har det bra (Kite er nettopp blitt kastrert), så rolig og forsiktig :)

Skrevet

Noen nye bilder av gutten :D

Hode.jpg

Øynene hans synes ikke så godt her :D

IMG_0292.jpg

Shabtay er flink til å smile pent!

IMG_0325.jpg

Han apporterer som bare det, ikke noe problem!

Vakrehodet.jpg

Noen ganger blir det litt mye å tenke på og man forsvinner inn i sin egen verden :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...