Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født

Raksha

Recommended Posts

Skrevet
Jeg liker Nonstop jeg. Kult navn! Passer til en hyperaktiv "liten" riesen :lol:

Apropo sånn "sjokolade" navn så syns jeg at Twist eller Twister er kjempe kult :)

• Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nå begynner de å ligne på noe her. De er tre uker i dag.

HPIM2399.JPG

Kanskje det er denne frøkna som blir min?

HPIM2434.JPG

Eller hun her?

HPIM2435.JPG

Eller kanskje...

HPIM2432.JPG

Småttis som skuler

HPIM2397.JPG

Pøbelgjeng to be...

HPIM2392.JPG

Mammakos:

HPIM2409.JPG

Om drøye fjorten dager reiser jeg opp for å hilse på dem. Akkurat hvilken som blir min vet jeg ikke før de er nesten leveringsklare, det kommer an på hvordan de utvilker seg.

Navn er jeg fremdeles blank på, mamma kom med endel av forslagene som allerede er nevnt, så får se om hun kommer opp med noe nytt og spennende, eller om det blir ett av dem på lista.

Skrevet

Nydelige :lol: Gleder meg veldig til å få høre hvem som blir den, og selvfølgelig til å følge henne videre! Har du noen spesielle planer med henne?

Skrevet

Så spennende :lol: De hadde blitt store jo! Vet hvordan det er å glede seg til å komme på besøk og ikke minst til å hente en av dem hjem.. tortur :)

Skrevet
Nydelige :lol: Gleder meg veldig til å få høre hvem som blir den, og selvfølgelig til å følge henne videre! Har du noen spesielle planer med henne?

Takk. :) Planene er bruks og lp. Så får vi se hva som faller i smak både hos meg og frøkna.

Søte små nurk ;) Nonstop var kult!

Jeg tror vi har med en Medusa og gjøre jeg..

Eller Isis..

Eller en Raksha, eller en Akazi, eller en Kamikaze.... ;) ;)

Skrevet
Eller en Raksha, eller en Akazi, eller en Kamikaze.... :lol::)

Nope, en Medusa eller Isis - det er staselige navn begge to som passer til ei stor og flott riesensnuppe. Husk at valpen vokser ;)

Skrevet

Tror jeg må møte bøllegjengen før jeg kan bestemme navn. Men veldig moro å drive å "smake" på navnene.

Hehe hun som skal ha en av hannene mener at den som sitter og poserer der er min, for den gjør seg til for kameraet allerede. :lol:

HPIM2393.JPG

Skrevet

Da var valpene jaggu blitt fire uker og en dag. Tiden går fort! :wub: Skal lage en ny navneliste i morgen natt, er jo kommet flere gode forslag bakover i tråden. Men her er nye bilder:

HPIM2538.JPG

HPIM2461.JPG

HPIM2491.JPG

HPIM2468.JPG

HPIM2594.JPG

HPIM2621.JPG

HPIM2557.JPG

HPIM2542.JPG

:) Eeeen uke igjen til jeg treffer hele hurven.

Skrevet

Bare en måned igjen før Bonnie får noen å leke med som ikke er større enn henne. Weeee :hmm:

Kjempesøte bartedyr :hmm:

Skrevet

Yup, valpene blir nok ikke fordelt før de er leveringsklare med mindre det er en av tispene som skiller seg veldig ut med hensyn til utseende.

Lover skikkelig bildespam på søndag kveld om en uke. Kommer vel 5ukersbilder før det og da. Men min bildespam blir nok noget med omfattende. :hmm:

Blir moro å se henne sammen med Bessie. Hun tar henne vel kjapt igjen i størrelse, tenker jeg, så Bessie får nyte det mens hun kan. :hmm:

Skrevet

Næh, så søte, nå ser de jo ut som hunder :hmm: Men de blir jo ikke ordentlig bartedyr før de faktisk får bart da *flir*

Jeg venter spent på navnelisten!

Skrevet

Syns de er supersøte uten skjegg og jeg, men ja - skikkelig bartedyr blir dem ikke før skjegget og øyenbryna er på plass.

Den søteste er selvsagt min. :hmm: jeg vet bare ikke helt hvem det er enda. :hmm:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...