Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden


Marianne

Recommended Posts

  • Svar 685
  • Created
  • Siste svar

- Bridie sittende på en kontorstol med briller på nesen og labbene på tastaturet til en pc

- Bridie med forkle og skaut på, stående ved kjøkkenbordet og baker

- Bridie sittende på do/toalettskålen

- Bridie skifte bleie på et barn eller en katt (hvis katt: plukke opp bæsj fra kattedoen med spade)

- Bridie med agurk på øynene og en paraplydrink i/ved labben

- Bridie med et håndkle rundt seg, våt, på vei ut av dusjen

- Bridie med fjærpenn og vakkert brevpapir med hjerte på, skriver kjærlighetsbrev

- Bridie med tannbørst i munnen og hårruller på håret

- Bridie som sminker seg

- Bridie på vei ut på byen oppstæsja i råååsa

:whistle: "En moderne aussies hverdag" :D "Aussiens bruksområder i 2008" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bridie sittende på en kontorstol med briller på nesen og labbene på tastaturet til en pc

- Bridie med forkle og skaut på, stående ved kjøkkenbordet og baker

- Bridie sittende på do/toalettskålen

- Bridie skifte bleie på et barn eller en katt (hvis katt: plukke opp bæsj fra kattedoen med spade)

- Bridie med agurk på øynene og en paraplydrink i/ved labben

- Bridie med et håndkle rundt seg, våt, på vei ut av dusjen

- Bridie med fjærpenn og vakkert brevpapir med hjerte på, skriver kjærlighetsbrev

- Bridie med tannbørst i munnen og hårruller på håret

- Bridie som sminker seg

- Bridie på vei ut på byen oppstæsja i råååsa

:whistle: "En moderne aussies hverdag" ;) "Aussiens bruksområder i 2008" ;)

Dette var bra forslag synes jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gjøre meg SKIKKELIG vanskelig her!

- Bridie sittende på en kontorstol med briller på nesen og labbene på tastaturet til en pc

jeg har ikke kontorstol, men kan prøve å få tatt hos mamma og pappa engang :whistle:

- Bridie med forkle og skaut på, stående ved kjøkkenbordet og baker

hehe, denne tenkte jeg på, jeg har ikke forkle eller skaut. Må få lånt. Men er VELDIG usikker på om jeg vil la Bridie få ha labbene på et bord her inne. (husk, engang lov alltid lov). Men se om jeg får til noe UTE evnt)

- Bridie sittende på do/toalettskålen

hehehe, må bli PÅ lokket, ellers faller hu GARANTERT nedi! Men oppå lokket så mistenker jeg at det ikke ser like kult ut... hmmm. skal se her

- Bridie skifte bleie på et barn eller en katt (hvis katt: plukke opp bæsj fra kattedoen med spade)

NEI; Bridie får IKKE lov å nærme seg kattedassen.. Hu har spist NOK klumpesand!!

- Bridie med agurk på øynene og en paraplydrink i/ved labben

Den kan jeg nok prøve å få til.. Må bare få tak i små paraplyer

- Bridie med et håndkle rundt seg, våt, på vei ut av dusjen

hehe, mistenker at det ikke ser like kult ut når hu går på alle 4. Men skal se hva jeg får til her.

- Bridie med fjærpenn og vakkert brevpapir med hjerte på, skriver kjærlighetsbrev

Jeg har hverken fjærpenn, pent papir eller noe, og gidder ikke kjøpe kun for dette

- Bridie med tannbørst i munnen og hårruller på håret

hehe, DETTE kan jeg få til tror jeg! Men litt usikker på hvordan jeg skal få festte hårrullene... hmmm

- Bridie som sminker seg

Med hvilken sminke?????

- Bridie på vei ut på byen oppstæsja i råååsa

Hehehehe, hadde jeg hatt noe rååååååsa så ;)

Men skal se hva jeg får til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bridie sittende på do/toalettskålen

hehehe, må bli PÅ lokket, ellers faller hu GARANTERT nedi! Men oppå lokket så mistenker jeg at det ikke ser like kult ut... hmmm. skal se her

Hva med å få henne til å sitte på en potte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bri med 4 labber i matskål(er)

290508_013.jpg

Hund som klør seg selv på nesa

290508_007.jpg

Bridie i solnedgang

290508_040.jpg

Amstaff. (hundekamp faktisk!! :wub: ) (dette var desverre det eneste bildet jeg har... Var liksom FØR jeg tok så mye bilder dette... hehe)

DSC03395.jpg

Det skjer så mye her at jeg mister helt oversikten! hehe. Men, la meg se....

Og da mangler disse til senere.

-to hvite menn med maling

-trillebårkjøring med menneske med hund på ryggen

-Bridie med pølse på nesa

Og fra de andre sakene, som jeg ba om forslag, der har jeg plukket ut disse som jeg syns kunne være artige

-Grilldame.. med dress osv. (OM jeg får tak i grilldress, garanterer ikke noe)

-ulven i rødhette, OM jeg finner bestemorlue.... rødhette katt får jeg ikke fikset.

-kontorstol Bridie med briller og tastatur

-bake Bridie

-Sminke Bridie/dusj Bridie litt modifisert

-oppvask Bridie

de andre gidder jeg ikke... Desverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sant så sant! Men som sagt ja. dette var det eneste jeg hadde desverre :wub:

Men kan jo legge til at Dibo og Cenita er de to hundene som gjorde at jeg forelsket meg helt i rasen! Og som endte opp som den eneste rasen som Buffy aldri var redd. Brøle bikkja mi løp jo logrende rett bort til en amstaff i Oslo på den tida og sku leke. Alle andre bikkjer ble jo kjeftet opp og ned i mente :)

Dette var gamle naboene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan jo legge til at Dibo og Cenita er de to hundene som gjorde at jeg forelsket meg helt i rasen! Og som endte opp som den eneste rasen som Buffy aldri var redd. Brøle bikkja mi løp jo logrende rett bort til en amstaff i Oslo på den tida og sku leke. Alle andre bikkjer ble jo kjeftet opp og ned i mente :)

Jepp, det hjelper definitivt på. :wub: Flotte hunder er de fortenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusser tenner ved vasken, sitter på do eller står i dusjen på to bein? :wub:

hehe, den tannpussen skal jeg prøve å få til. Og mulig dusj på to. (uten vann er jeg redd) :P

Men sitte på do blir liksom litt rart med dasslokket igjen. Og STÅ NEDI dassen blir litt dumt for badet mitt sin del :)

Jepp, det hjelper definitivt på. :P Flotte hunder er de fortenk.

Ja, det er de så definitivt! Jeg falt totalt helt og pladask jeg! Bare elsker når Dibo smiler! hehe.

(er forøvrig redd de ikke lever lenger nå... Cenita hadde vel vært 11 nå, og Dibo 9... Cenita begynte å bli gammel og stiv, og små sur her i fjor høst, og Dibo sleit med furunkolose på labbene, så han blødde stygt lenge.

Dessuten fikk de barn i høst, så tror dyrene fikk slippe før det. :P

... og leser Hundesport. Jaaa! :)

hehehe, se hva vi får til på hytta i helga! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...