Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden


Marianne

Recommended Posts

  • Svar 685
  • Created
  • Siste svar
Kan jeg få se en dalmatiner og en gordonsetter, helst i samme bilde? :closedeyes:

Altså.... Her har du en IRSK setter i flat dekk

Etter1006146.jpg

En ENGELSK setter som kom med pigghalsbånd

Diverse020.jpg

men som dro igjen med lærhalsbånd

Diverse021.jpg

Og en dalmisVALP som hopper OVER en retriever!

hopp8ui.jpg

Du glemmer dette med gordon setter og et bilde osv da vel? :rolleyes:

Har du et bilde av Bridie sammen med en liten hund da? :whistle:

Å jada!

Bridie og Eddie

DSC_0173.jpg

Og da mangler disse til senere.

-bri med 4 labber i matskål

-hund som klør seg selv på nesa med framlabben (jeg velger den fremfor den andre )

-to hvite menn med maling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da mangler disse til senere.

-bri med 4 labber i matskål

-hund som klør seg selv på nesa med framlabben (jeg velger den fremfor den andre )

-to hvite menn med maling

Du mangler trillebårbildet jeg ønsker meg da. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kule irske setteren gjør at jeg glemmer gordon;) Jammen meg bra at den engelske dro igjen med lærhalsbånd da. *au!*

Fnis, tror jeg skal begynne på "hoppe over retrivervalp" kur med Casper jeg, så artig ut! :whistle:

hehe, ja akkurat det dekkbildet der av Ato kan få en til å glemme mye ;)

Og ja, begynn å trene. Ato (irsk settern) og Buffy hoppet hinder over hverandre og sånn :D

Du mangler trillebårbildet jeg ønsker meg da. ;)

hehe, jeg kom på det da jeg så du hadde skrevet i tråden ;)

Og da mangler disse til senere.

-bri med 4 labber i matskål

-hund som klør seg selv på nesa med framlabben (jeg velger den fremfor den andre )

-to hvite menn med maling

-trillebårkjøring med menneske med hund på ryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha noe så enkelt som et bilde av en amstaff jeg. Som du har tatt altså. :whistle:

hmmm, da må jeg finne frem et gammelt album igjen, fra like før vi fikk Buffy. Men jeg skal finne det etterhvert.

Der er det vel intet mindre enn TO amstaffer på et bilde mener jeg å huske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg forresten BE dere om å være kreative her! hehe. Men disse bildene vil jeg egentlig ikke at det skal være noe krav om. Det er bare jeg som trenger flere ideer.

Altså, jeg har jo tatt mange bilder av Bridie der jeg kan plassere hu i en stol, putte ting i kjeften hennes og be hu bli osv. Som feks dette:

DSC_0005.jpg

Har dere tips til flere tilsvarende bilder jeg kan ta?

Altså bilder av Bridie i forskjellige situasjoner, med ting i kjeften, på hodet eller annet? Altså, situasjons bilder som kan tas i et vanlig hjem der det eneste man krever er at bikkja kan sitte i ro og holde fast ting?

Og krav er jo også at ting som bikkja må ha på seg er ting som vanlige folk har i huset sitt... Eller er lett tilgjengelig.

Jeg har plan om et bilde av Bridie der hu sitter i et barnesete i en bil, med smekke, tåteflaske osv, men jeg har liksom hverken barnesete eller smekke. (tåteflaske har jeg KJØPT spesielt for bildet).

Men, andre tips? Garanterer ikke noe her som sagt, bare trenger flere tips, og tenker litt på å sende det inn til aussieforumet blandt annet :whistle:

Og da mangler disse til senere.

-bri med 4 labber i matskål

-hund som klør seg selv på nesa med framlabben (jeg velger den fremfor den andre )

-to hvite menn med maling

-trillebårkjøring med menneske med hund på ryggen

-amstaff

(ps, noen av disse bildene trenger jeg fotograf til, så derfor de er litt trege. Og ja, de andre sier det seg selv at jeg generelt trenger FOLK til :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Hva med Bridie i solnedgang? Det har du vel ikke lagt ut her før?

Også vil jeg se et bilde av Bridie som tygger på noe man ikke så ofte ser hunder tygge på. Noe annet enn tyggebein og pinner liksom. :whistle:

Bridie tygger på en Irsk Terrier. (det er jo ganske uvanlig)

1612078.jpg

Bridie plukker, tygger og spiser stikkelsbær

27070713.jpg

Bridie tygger høne

2.jpg

og Bridie tygger på LARS! (dette er nok desverre mer vanlig enn alt det andre)

2008075.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bridie som sitter i en stol, med bh på seg? :D Haha, jeg er barnslig.

hehehe, bortsett fra at stakkars Bridie kommer til å drukne i mine BHer så!! :whistle:

En bh, og poten over snuten, fordi hun skammer seg fordi hun er så 'dirty' ? :rolleyes: :rolleyes:

Jeg klarer bare ikke å lære Bridie å holde en labb på nesen.. Hu krafser og klør seg på nesen, men HOLDER den ikke der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se et bilde av Bridie som den stereotypiske nordmannen som griller! Altså, hun trenger ikke ha noe grillmat i munnen, men alt utstyret. Eller så vil jeg se dødsskummelulvebridie som akkurat har nedlagt et bytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se et bilde av Bridie som den stereotypiske nordmannen som griller! Altså, hun trenger ikke ha noe grillmat i munnen, men alt utstyret. Eller så vil jeg se dødsskummelulvebridie som akkurat har nedlagt et bytte!

OH, og hun må ha med den obligatoriske vente-pilsen! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...