Sissi Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2008 Genialt Marit Jeg elsker dusjbildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2008 *klipp* Bridie tar oppvasken *klipp* Hehe, er det bare meg, eller er den oppvask hansken på feil hånd/pote? ;) Geniale bilder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2008 Kjempekule bilder! Jeg vil gjerne se en Labradorvalp (helst sort) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2008 Hehe, er det bare meg, eller er den oppvask hansken på feil hånd/pote? ;) Geniale bilder da.. Det la jeg ikke merke til før du sa det. Morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2008 Det la jeg ikke merke til før du sa det. Morsomt. Men man kan jo trykt si at Bridie ikke er som alle andre hunder.. ;) ... Kanskje hun liker best å ha den på den poten? For alt vi vet kan det jo være hun har en ekstra tommel hun ikke har villet snakke med oss om..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2008 Men man kan jo trykt si at Bridie ikke er som alle andre hunder.. ;) ... Kanskje hun liker best å ha den på den poten? For alt vi vet kan det jo være hun har en ekstra tommel hun ikke har villet snakke med oss om..? Det er godt mulig. Eller kanskje har hun tatt feil hanske på feil pote som et slags opprør mot alt det rare hun må gjøre foran kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2008 Hehe, er det bare meg, eller er den oppvask hansken på feil hånd/pote? ;) Geniale bilder da.. hehehe, dette har jeg ikke tenkt over. Hu sku jo hatt en p åhver labb, men desverre hadde vi visst kun en. Og den måtte jo sitte på labben nærmest kamera syns jeg hehe. Kjempekule bilder! Jeg vil gjerne se en Labradorvalp (helst sort) Svart labrador valp skal komme! Men nå skal jeg grille først. (svart lab har jeg to av på ekstern harddisk faktisk, du skal få se begge om du klarer å vente ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2008 Kjempekule bilder! Jeg vil gjerne se en Labradorvalp (helst sort) Her kommer labbisene Tami Og han her husker jeg desverre ikke navnet på.. Men han ble avlivet 9 mnd gammel pga sterk hd Her blir han banket av Luna Da mangler -to hvite menn med maling -Grilldame.. med dress osv. (OM jeg får tak i grilldress, garanterer ikke noe) -kontorstol Bridie med briller og tastatur -bake Bridie - ser skrekkfilm og gjemmer seg under et teppe fordi hun er "redd" - ligger på rygg i en blomstereng - gir labb til en bamse - ser skikkelig fjortis ut på en eller annen måte - gjemmer seg -to hunder ved utgangsdør med bånd i munnen -hund sitte bamse i utgangsstilling (med forbehold om Tromsø tur i sommer) -Jeg vil se en hund som snuser seg i stumpen. -Jeg vil se en hund med foten i munnen (sånn apropos å holde ting liksom..) -Bridie med redningsvest. -Bridie i båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2008 JEG TAR LARS, TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2008 Hmmm... jeg tror jeg har lyst til å se en hund utkledd som biker bitch, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2008 Hmmm... jeg tror jeg har lyst til å se en hund utkledd som biker bitch, jeg! Grill Bridie Kontor dame På rygg i blomstereng Gir labb til bamse Fjortis Bridie Hund med noen andre sin fot i munnen (vi trengte litt holde hjelp her.. Bridie likte IKKE å bite Lars i tærne:P) Bridie med redningsvest Da mangler: -to hvite menn med maling -bake Bridie - ser skrekkfilm og gjemmer seg under et teppe fordi hun er "redd" - gjemmer seg -to hunder ved utgangsdør med bånd i munnen -hund sitte bamse i utgangsstilling (med forbehold om Tromsø tur i sommer) -Jeg vil se en hund som snuser seg i stumpen. -Bridie i båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2008 Digget kontor-Bridie og fjortis-Bridie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2008 hahahahahahahaha,flirer meg skakk av kontordama... DET uttrykket da genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2008 hehe ja dama har da attitude! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2008 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2008 HAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2008 Fjortis- og kontorBridie var genialt *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2008 Haha! Genialt med kontorBridie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2008 Bridie tar oppvaksen var det beste bilde! Haha den oppvaks hansken! Hun er så søøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 HAHAHA! Jeg DØR av dusj- og kontorbildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 Hehe, ja Bridie er fascinerende enkel å få til å gjøre alt mulig! Veldig artig!! Men... en utfordring da...? Hva meeeed... Jeg vil se Bridie ligge på plenen med pølsebiter liggende rundt henne, nært, uten at hun spiser de! Og da snakker jeg ikke torpepølse, men grillpølse! (Helst skal hun ligge med hodet nede på bakken og det skal være synlige pølsebiter heeelt inntil henne!) Hilsen slem Bente som har lompesnapping fra heromdagen friskt i minne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 hehehe, lompesnapping ja Dette er nok en utfordring jeg skal få til tror jeg... Må bare klare å dra frem igjen kamera. Hallo! Denne tråden har fått meg kameralei jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 btw... tviler på at jeg får hodet hennes til å ligge nede da... Har ikke kommando på sånt. Var bare på Buffy det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 Bridie med pølsebiter rundt Ser skrekkfilm (cover) og gjemmer seg (ja, Lucifer er alltid nysgjerrig:P) Gjemmer seg, (den klassiske) "hund" som sitter bamse i utgangsstilling Da mangler -to hvite menn med maling -bake Bridie -to hunder ved utgangsdør med bånd i munnen -Jeg vil se en hund som snuser seg i stumpen. -Bridie i båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar