Aina&Kaizer Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 hehehe, bortsett fra at stakkars Bridie kommer til å drukne i mine BHer så! Jammen det gjør ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 OH, og hun må ha med den obligatoriske vente-pilsen! SELVSAGT! Den hører veldig med. Du har ikke en grilldress og vel? Hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 27. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 SELVSAGT! Den hører veldig med. Du har ikke en grilldress og vel? Hihihi HAHAHA Åff kårs hører den med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Birdie som den ulven i rødhette, når den ligger i sengen og later som den er bestemora.. helst med en utkledd rødhette(katt) som sitter på sengkanten? hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Geniale forslag her! Jeg har ikke grilldress da desverre, men kan prøve å få lånt en muligens. Men dette skal jeg få til. Men ikke idag. HAr de i bakhodet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 - Bridie sittende på en kontorstol med briller på nesen og labbene på tastaturet til en pc - Bridie med forkle og skaut på, stående ved kjøkkenbordet og baker - Bridie sittende på do/toalettskålen - Bridie skifte bleie på et barn eller en katt (hvis katt: plukke opp bæsj fra kattedoen med spade) - Bridie med agurk på øynene og en paraplydrink i/ved labben - Bridie med et håndkle rundt seg, våt, på vei ut av dusjen - Bridie med fjærpenn og vakkert brevpapir med hjerte på, skriver kjærlighetsbrev - Bridie med tannbørst i munnen og hårruller på håret - Bridie som sminker seg - Bridie på vei ut på byen oppstæsja i råååsa "En moderne aussies hverdag" "Aussiens bruksområder i 2008" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 Og jeg vil se Bridie tar oppvasken.... Med kost eller klut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2008 - Bridie sittende på en kontorstol med briller på nesen og labbene på tastaturet til en pc - Bridie med forkle og skaut på, stående ved kjøkkenbordet og baker - Bridie sittende på do/toalettskålen - Bridie skifte bleie på et barn eller en katt (hvis katt: plukke opp bæsj fra kattedoen med spade) - Bridie med agurk på øynene og en paraplydrink i/ved labben - Bridie med et håndkle rundt seg, våt, på vei ut av dusjen - Bridie med fjærpenn og vakkert brevpapir med hjerte på, skriver kjærlighetsbrev - Bridie med tannbørst i munnen og hårruller på håret - Bridie som sminker seg - Bridie på vei ut på byen oppstæsja i råååsa "En moderne aussies hverdag" "Aussiens bruksområder i 2008" Dette var bra forslag synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Haha, fantastiske forslag!! Jeg har lyst til å se Bridie balansere ei pølse på nesa, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Nå skal jeg gjøre meg SKIKKELIG vanskelig her! - Bridie sittende på en kontorstol med briller på nesen og labbene på tastaturet til en pc jeg har ikke kontorstol, men kan prøve å få tatt hos mamma og pappa engang - Bridie med forkle og skaut på, stående ved kjøkkenbordet og baker hehe, denne tenkte jeg på, jeg har ikke forkle eller skaut. Må få lånt. Men er VELDIG usikker på om jeg vil la Bridie få ha labbene på et bord her inne. (husk, engang lov alltid lov). Men se om jeg får til noe UTE evnt) - Bridie sittende på do/toalettskålen hehehe, må bli PÅ lokket, ellers faller hu GARANTERT nedi! Men oppå lokket så mistenker jeg at det ikke ser like kult ut... hmmm. skal se her - Bridie skifte bleie på et barn eller en katt (hvis katt: plukke opp bæsj fra kattedoen med spade) NEI; Bridie får IKKE lov å nærme seg kattedassen.. Hu har spist NOK klumpesand!! - Bridie med agurk på øynene og en paraplydrink i/ved labben Den kan jeg nok prøve å få til.. Må bare få tak i små paraplyer - Bridie med et håndkle rundt seg, våt, på vei ut av dusjen hehe, mistenker at det ikke ser like kult ut når hu går på alle 4. Men skal se hva jeg får til her. - Bridie med fjærpenn og vakkert brevpapir med hjerte på, skriver kjærlighetsbrev Jeg har hverken fjærpenn, pent papir eller noe, og gidder ikke kjøpe kun for dette - Bridie med tannbørst i munnen og hårruller på håret hehe, DETTE kan jeg få til tror jeg! Men litt usikker på hvordan jeg skal få festte hårrullene... hmmm - Bridie som sminker seg Med hvilken sminke????? - Bridie på vei ut på byen oppstæsja i råååsa Hehehehe, hadde jeg hatt noe rååååååsa så Men skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Haha, fantastiske forslag! Jeg har lyst til å se Bridie balansere ei pølse på nesa, jeg... Skal prøve neste gang vi spiser pølser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Hehe, gleder meg til å se resultatet av disse forslagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Birdie som den ulven i rødhette, når den ligger i sengen og later som den er bestemora.. helst med en utkledd rødhette(katt) som sitter på sengkanten? hihi du glemte denne da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 - Bridie sittende på do/toalettskålen hehehe, må bli PÅ lokket, ellers faller hu GARANTERT nedi! Men oppå lokket så mistenker jeg at det ikke ser like kult ut... hmmm. skal se her Hva med å få henne til å sitte på en potte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 28. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Du glemte grill-greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2008 Bri i sofaen, henslengt med fjernkontrollen og en brus/pils. Bri som vasker do med dokost i munnen (isj). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Bri med 4 labber i matskål(er) Hund som klør seg selv på nesa Bridie i solnedgang Amstaff. (hundekamp faktisk!! ) (dette var desverre det eneste bildet jeg har... Var liksom FØR jeg tok så mye bilder dette... hehe) Det skjer så mye her at jeg mister helt oversikten! hehe. Men, la meg se.... Og da mangler disse til senere. -to hvite menn med maling -trillebårkjøring med menneske med hund på ryggen -Bridie med pølse på nesa Og fra de andre sakene, som jeg ba om forslag, der har jeg plukket ut disse som jeg syns kunne være artige -Grilldame.. med dress osv. (OM jeg får tak i grilldress, garanterer ikke noe) -ulven i rødhette, OM jeg finner bestemorlue.... rødhette katt får jeg ikke fikset. -kontorstol Bridie med briller og tastatur -bake Bridie -Sminke Bridie/dusj Bridie litt modifisert -oppvask Bridie de andre gidder jeg ikke... Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Takker. Jeg må innrømme at det kunne ha vært et mer flatterende bilde av rasen, men man taver det man haver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 hehe, sant så sant! Men som sagt ja. dette var det eneste jeg hadde desverre Men kan jo legge til at Dibo og Cenita er de to hundene som gjorde at jeg forelsket meg helt i rasen! Og som endte opp som den eneste rasen som Buffy aldri var redd. Brøle bikkja mi løp jo logrende rett bort til en amstaff i Oslo på den tida og sku leke. Alle andre bikkjer ble jo kjeftet opp og ned i mente Dette var gamle naboene våre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 29. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Bri med 4 labber i matskål(er) Det der kaller jeg juks og fanteri! Selvom det ante meg at den kom til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 je har virkelig prøvd å få 4 bein oppi, men det er umulig. Hu klarer ikke balansere der, dustebikkja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Pusser tenner ved vasken, sitter på do eller står i dusjen på to bein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Men kan jo legge til at Dibo og Cenita er de to hundene som gjorde at jeg forelsket meg helt i rasen! Og som endte opp som den eneste rasen som Buffy aldri var redd. Brøle bikkja mi løp jo logrende rett bort til en amstaff i Oslo på den tida og sku leke. Alle andre bikkjer ble jo kjeftet opp og ned i mente Jepp, det hjelper definitivt på. Flotte hunder er de fortenk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 sitter på do ... og leser Hundesport. Jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Pusser tenner ved vasken, sitter på do eller står i dusjen på to bein? hehe, den tannpussen skal jeg prøve å få til. Og mulig dusj på to. (uten vann er jeg redd) Men sitte på do blir liksom litt rart med dasslokket igjen. Og STÅ NEDI dassen blir litt dumt for badet mitt sin del Jepp, det hjelper definitivt på. Flotte hunder er de fortenk. Ja, det er de så definitivt! Jeg falt totalt helt og pladask jeg! Bare elsker når Dibo smiler! hehe. (er forøvrig redd de ikke lever lenger nå... Cenita hadde vel vært 11 nå, og Dibo 9... Cenita begynte å bli gammel og stiv, og små sur her i fjor høst, og Dibo sleit med furunkolose på labbene, så han blødde stygt lenge. Dessuten fikk de barn i høst, så tror dyrene fikk slippe før det. ... og leser Hundesport. Jaaa! hehehe, se hva vi får til på hytta i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar