Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden

Marianne

Recommended Posts

• Svar 685
  • Created
  • Siste svar
Hva med en katt som sitter oppå hund? :lol:

Jeg har desverre ikke SITT kommandoen skikkelig inne på Psycho, og langt i fra BLIIII, men om det holder med "katt som LIGGER på hund" så....

DSC02127.jpg

DSC03109.jpg

DSC01959.jpg

Disse mangler:

-skalla fyr med apportbukk i munnen i utgangsstilling

-skalla fyr hopper bukk over fyr i rød genser med zero flaske ved siden av

-dame eller mann gjennom slalom og rør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næhei ..

Det er en hund som aporterer/holder en melon bit ! :lol:

spise melon ja :) Kresen ;)

hehe, aaah ok. Jeg trodde du ville ha et der hu liksom tok en bit av melonen jeg, men Bridie ville ikke ta EN bit, hu ville ta hele melonen med seg bort til kattesenga. Men jeg tok jo bilder der også ;)

DSC_0010.jpg

DSC_0012.jpg

(og ja, hu spiste jo alt, MED skall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se et bilde av inngangsdøra di! Du og du så kreativ jeg er...

Her er inngangsdøra mi med. (nå har jeg ikke engang vært ute NÅ for å ta bilde :lol:)

eller, det er vel egentlig ikke MIN inngangsdør da, men jeg bor da her iallefall

DSC06368.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men litt slemt av dere å få meg til å se gjennom gamle bilde mapper sånn.. Blir jo reint sentimental av det jo...

:lol: Luna..

Bilde055.jpg

Og ikke minst dypt savnede Schnappi. (hadde virkelig ikke trodd jeg sku grine av den katten NÅ, jeg gjorde jo ikke det når han ble avlivet engang... :) )

Bilde002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LEER* :lol:

Flinkeste Bri med labbene oppi matskåla! :) Nå vil jeg se alle 4 oppi!

hehe, da må hu sitte på den tror jeg. Hu klarer ikke samle labbene slik under seg og stå der! hu bare tryner. ;)

Og Mikkel. Det får du ikke se ;) Bridie får IKKE lov på noen som helst måte lære å åpne kjøleskapdøra her, eller lære at det er positivt å ta ting ut av kjøleskapet. Hadde jeg fått bestemme sku jeg satt en strømkabel på det kjøleskapet som smalt i trynet på hu om hu nærmet seg. Så beklager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da må hu sitte på den tror jeg. Hu klarer ikke samle labbene slik under seg og stå der! hu bare tryner. :lol:

Og Mikkel. Det får du ikke se :) Bridie får IKKE lov på noen som helst måte lære å åpne kjøleskapdøra her, eller lære at det er positivt å ta ting ut av kjøleskapet. Hadde jeg fått bestemme sku jeg satt en strømkabel på det kjøleskapet som smalt i trynet på hu om hu nærmet seg. Så beklager ;)

Hmf. Hørt slikt da..... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da må hu sitte på den tror jeg. Hu klarer ikke samle labbene slik under seg og stå der! hu bare tryner. :lol:

Æh det er bare en treningssak! Ergo fortsett å trene, jeg vil se alle 4 labber oppi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh det er bare en treningssak! Ergo fortsett å trene, jeg vil se alle 4 labber oppi! :lol:

vi får se da vettu :)

Har ikke lest gjennom alle de 21 sidene (hvorfor ikke mon tro? logik.png ) Men, jeg vil se bilde av en nysende hund (stort pluss om det er et ansiktsbilde)

Nysebilde har vært ;) du må nok se gjennom alle sidene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp større matskål :wub:

hehe, jeg tenkte faktisk på å bruke den vi har vann i til daglig, men så ser jeg plutselig for meg Bridie danse rundt i vannskåla si på kjøkkenet når jeg er for treg med å gi henne mat om morran eller noe :P Sånn er det når man har hund som virkelig VIL jobbe for maten sin! ;)

men, nå mangler jeg altså:

-bri med 4 labber i matskål

-hund som klør seg selv på nesa med framlabben (jeg velger den fremfor den andre :P)

Jeg trenger fotograf til et par av dem, og apportbukk til den delen, samt agility bane til de to siste. Planen var å få til noen av dem idag, men pga været så ble det avlyst. Skal forøvrig prøve å få til hoppe bukk bildet da, om Lars og Ole vil turne litt for oss på stuegulvet i kveld! ;) (evnt burde det jo være mulig å lage en slalombane med brusflasker her eller noe også da:P) Vi får se! Bente og gubben kommer i kveld iallefall, så ikke umulig vi får til noe fa1skap da. Pleier å bli sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg tenkte faktisk på å bruke den vi har vann i til daglig, men så ser jeg plutselig for meg Bridie danse rundt i vannskåla si på kjøkkenet når jeg er for treg med å gi henne mat om morran eller noe :P Sånn er det når man har hund som virkelig VIL jobbe for maten sin! :wub:

men, nå mangler jeg altså:

-bri med 4 labber i matskål

-hund som klør seg selv på nesa med framlabben (jeg velger den fremfor den andre :P)

Jeg trenger fotograf til et par av dem, og apportbukk til den delen, samt agility bane til de to siste. Planen var å få til noen av dem idag, men pga været så ble det avlyst. Skal forøvrig prøve å få til hoppe bukk bildet da, om Lars og Ole vil turne litt for oss på stuegulvet i kveld! ;) (evnt burde det jo være mulig å lage en slalombane med brusflasker her eller noe også da:P) Vi får se! Bente og gubben kommer i kveld iallefall, så ikke umulig vi får til noe fa1skap da. Pleier å bli sånn :P

Aha, jeg har slitt med å komme med originalt ønske i denne tråden, men nå gjør du det vanskelig for deg selv! Jeg VIL nemlig se bilde av akkurat det! ;) Eneste godtagbare utenom det er hund som danser i badebalje eller badekar, bare for å være skikkelig vrang. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...