SoppenCamilla Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 ENDELIG! Fiiineste, flotteste, søteste, mest utrolige Charlie, JEG VIL MØTE DEG! Mas på mora di! NÅ! *kliss kliss*
Sissi Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 åååååååå *sukk* han er VAKKER,NYDELIG,HERLIG osv... ! :) takk for bilder, og ta gjerne enda flere
ToneS Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Geniale bilder! Fikk meg en latter nå ja..
Josephine Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Hhihihihi, så utrolig fin i humlekostyme
MetteOgBeatrix Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Åååh, han er jo bare SÅ fin. Utrolig morsomt kostyme, hihi
Bananen Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Herlige Charlie. Tortur, for øvrig.
Gåsa Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Hoho,helt fantastiskt med humlekostymen!skikkelig nydlig bisk også .Takk for lure tipset istede for sånn skjerm,tviler sterkt på pinglete pelsen her vil ha på seg det også.
Mirai Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Naaaw, farlighunden For å være litt i mitt vanlige hjørnet, er imponert over hvor langt NED tissen dingler når han løper!
Artemis Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Hihihihihihihihiiiiiiiiii! Fantastisk i humlekostyme!
Bananen Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 For å være litt i mitt vanlige hjørnet, er imponert over hvor langt NED tissen dingler når han løper! Gravity doesn't discriminate, you know...
Mari Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Tusen takk folkens! Han er teit den lille raringen vår... Vi må få møtt dere snart, Soppen! Helt enig med den! Sender deg en pm straksers jeg. IW: Han begynner å bli gammel jo! Bare vent i noen år så kommer du til å være like forundret over dine egne mugger når du løper og da kan du bare ha det så godt.
Josephine Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Xena vil også møte Charliebass og Soppen(hvem det nå enn er) og Camilla og Baghera og ikke minst Mari. Vi skal trene kl 14.00 i ramnes på søndag.. da er det obligatorisk oppmøte.. Di som ikke kommer... Får knusekose klem av min farlige Kamp(kose)hund
SoppenCamilla Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Xena vil også møte Charliebass og Soppen(hvem det nå enn er) og Camilla og Baghera og ikke minst Mari. Vi skal trene kl 14.00 i ramnes på søndag.. da er det obligatorisk oppmøte.. Di som ikke kommer... Får knusekose klem av min farlige Kamp(kose)hund Soppen og Camilla er samme. Jeg kan ikke på søndag, men jeg kommer en annen søndag!
Peers Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Fantastiske bilder av en hund som virker helt herlig
Maria Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Charlie er fiiin Hadde han stirret meg inn i øynene med det uimotståelige blikket for å få ett eller annet, kunne jeg garantert ikke sagt nei!
Synnikken Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Noe så fantastisk nydelig.. fått meg en god latter gjennom hele tråden, så fantastisk mange bra bilder du har av han! Hvis du ikke har hele huset "tapetert" med bilder av han så skjønner ikke jeg deg.. Farlige, skumle, kamphunden!
Guest Just me!! Skrevet 17. November 2008 Rapporter Skrevet 17. November 2008 Chaaarliegutten. God grunn til å komme tilbake. Fiineste vovvan!
Mari Skrevet 3. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Charlies many faces of sad. My skin is sick and I'm so sorry! Hver celle i kroppen min pines og dør. En etter en. Med en smerte du ikke kan fatte. I pollute and therefor I suck. Alt. Gjør. Vondt. Woop Woop!
Zoey Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 HERREGuuuuD! Han er bare såå usaklig nydelig han! Kunne aldri kunne hatt en hund med det blikket, for jeg hadde bare blitt sittende å si : Naaaaaaaw! Hele dagen
SoppenCamilla Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 HerreGUD! Jeg sitter nesten og GRINER! Charlie, jeg elsker deg! *insert heart here*
Kristiin Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 det siste bildet traff meg bare midt i hjertet ;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar