charlotte Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 Han ser veldig snill ut til å være slik en blodtørstig kamphund! Nydelig vofs, er ikke vanskelig å la seg sjarmere av slik en vakker amstaff.
Peers Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 For noen vakre øyne han har! Flott gutt altså
Sissi Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 ååååå for en vakker gutt!! hehe har sagt det før.. men måtte bare si det igjen
ToneS Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 For en nydelig gutt! Ikke noe vondt i han der sikkert nei! Nydelig bilder *mere*!
Mari Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2008 Fiiine gutten min det. Må fleske til et til jeg. Som Julie har tatt, og som i tillegg står for den beskrivende kommentaren. "Verden er så trist, til og med asfalten jeg står på er merket med "BU" "
Guest Just me!! Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Ooooohh. Hilsen Charlie's største fan!
Mari Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 (Sorry. Ble engelsk. Orker ikke oversette.) The world is cruel, but my owners are crueler. What you think is a camera, I have recognised to be an instrument of torture. They beat me with the lens, whip me with the shoulderstrap and bang the camerahouse on my head. Over and over and over again. Better keep an eye on them. They are the essence of unpredictability and evilness! They ask me to down. Can you believe it? Oh, the torture and the torment! If I do not obey, I just know they will boil me in tar and skin me alive. Believe me, it happens on a daily basis! I am an innocent, please save me! See, I am only a tiny little speck of a dog. When no one can see me, no one can hurt me. Pretend I am not here, I have experienced too much trauma in my life, I don't think I can bear even more agony and mental anguish. Everyday they light me on fire and hang me from a pole as if I were a witch of the middle ages. I don't think anyone has endured as much as I have in my life. To tell you the truth, this is even an understatement. You could not handle even the thought of the autrocities I go through every single day. Oh, there is food?? Why didn't anyone tell me this?? I love my peopleses! They light and shine over my life, I love and breath them. Please adore them also.
Aina&Kaizer Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Helledussen så ufattelig nydelig og søt og sjarmerende hund. Ser ut som en skikkelig bamse. Og du er kjempeflink til å ta bilder av ham.
Guest Just me!! Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Mari, bytte Charlie mot en litt mer hårete terrierversjon?
Papillon Skrevet 19. Mai 2008 Rapporter Skrevet 19. Mai 2008 Så pen Herlig utrykk på den skumle kamphunden
Tyfonia Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Skrevet 20. Mai 2008 Fantastisk! Helt fantastisk! Gud, jeg elsker disse hundene Nydelig
Polaris Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Skrevet 20. Mai 2008 Har den godeste Charlie vært i Bergen på sine yngre dager? Jeg ble nemlig sjarmert i senk av en som lignet voldsomt både på bildene og i beskrivelsen ved festningen i Bergen for 5-6 år siden. Kanskje unødvendig å si at den hunden gjorde inntrykk, siden jeg husker det lille møtet fortsatt
-Vilde- Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Skrevet 20. Mai 2008 Jeg er herved sjarmert av Charlie. Bare ved å se på bilder av ham Han er virkelig VAKKER Mari. Virkelig VAKKER!
Mari Skrevet 25. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 "It's fair weather today Charlie Brown." Rosinen og den skeive nesa OMG, en maurinvasjon i rompa! Pfft! Woe is me. Amazing grace You left me to trot! Love is in the air... na na na na na na na...
Marianne Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Fiine gutten! Og ja jeg snakket om bikkja, selvom mannen ikke så ille ut han heller
Mari Skrevet 25. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Fiine gutten! Jeg vet! Og jeg <3 deg som ser det du og. Og ja jeg snakket om bikkja, selvom mannen ikke så ille ut han heller Min! Jeg har ressursforsvar de luxe!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar