Mari Skrevet 3. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2008 Herregud for et uttrykk! Også HELE tiden da Hundene mine har sorryface de også men det har de liksom ikke på seg HELE tiden! Håper ikke Charlie har noe imot å bli brukt som inspirasjon til litt digital "kunst" - jeg ble så inspirert her at jeg bare mååå prøve å tegne han Legger inn resultatet her hvis du ikke har noe imot det? Kan ta en stund da, jeg jobber treigt klart du kan! det er bare moro det. får ikke til å quote, ligger på sjukehus og har en rævva touchscreen-greie. men takk til alle for hyggelig skryt. han er en patetisk fyr, men vi liker'n! lol
TonjeM Skrevet 3. Juli 2008 Rapporter Skrevet 3. Juli 2008 Å kjære vene.. et skrukkedyr jo! Er han skap-basenji? Alle de rynkene og ser så bekymret ut.. akkurat som min lille basenji når hun ser ut som hun tror at det ikke blir noe mat idag (man ser jo sånn ut når man ikke har spist på et heeeelt kvarter og ingenting i omverden tyder på at det blir mer mat å få noensinne..). Kjipt at du er på sykehus Mari - men uansett, hils Charlie og si han nok har bidratt til mye latter her! (Og før han tenker "Ikke bare har jeg det redselsfullt, men de ler attpåtil av meg også", gi stakkaren noe å spise da..)
Mari Skrevet 3. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2008 hils Charlie og si han nok har bidratt til mye latter her! (Og før han tenker "Ikke bare har jeg det redselsfullt, men de ler attpåtil av meg også", gi stakkaren noe å spise da..) hook, line and sinker. men ja, klart jeg skal gi ham en matbit. både fra deg og meg og hver enda poster i tråden hans.
Marianne Skrevet 3. Juli 2008 Rapporter Skrevet 3. Juli 2008 *Forte meg å poste litt sånn at guttebass ikke sulter*
Dyreelsker`n Skrevet 19. Juli 2008 Rapporter Skrevet 19. Juli 2008 Vakker, neeida. Bare vakreste jeg har sett <3 Nydelig rett og slett
Mari Skrevet 25. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 I dag har Charlie nådd sitt største mål! Han har jobbet seg opp fra babyer til småbarn. I dag har han endelig klart å jafse i seg en hel skoleklasse! *nynne* Lisa gikk til skolen, tripp tripp tripp det sa Charlie fulgte byttet, klar til å ta'a Nam nam! sier Charlie. Jeg er klar for en til! Peder? Nei, jeg har ikke sett noen Peder! *burp* Man blir jammen mett av 25 elever og en spesialpedagog! Puh! Tannpirker er viktig for å ta vare på tannhygienen. Man skal feire når man har nådd målene sine! *skål!* Og derfra gikk det bare nedenom og hjem...
amstaff Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Gode Charliegutt!! Han er som vanlig en storsjarmør.... Shira og Akira er fortapt
Guest Gråtass Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Me still luuuurve Charlieboy Jentene gleder seg til Charlie date neste lørdag, weeee!
Josephine Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 hihihi.. gratulerer til charlie som har nådd målet.. Xena strever etter i fotspora til charlie.. Men han har vel en spesiell teknikk??
Mari Skrevet 25. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Shira og Akira er fortapt Og Asi sjalu da eller? Me still luuuurve Charlieboy Jentene gleder seg til Charlie date neste lørdag, weeee! Charlie skal 'e tilbake han!
Raksha Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Fineste drapsmaskina det. Krokodillen hilser og sier at de snart må gumles.
Peers Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Helt genialt Tror aldri jeg har sett en så fotogen hund altså...
Bastian... Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Herlig bildeserie!! Han er skjønn den gutten altså!
PsychoLynx Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Jeg aner ikke om Bridie vil hilse på Charlie (det vil hu helt sikkert), men egentlig driter jeg i det, for JEG vil hilse på han!!
Guest Just me!! Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Skrevet 26. Juli 2008 Herregud, så bra. Han er fortsatt den vakreste amstaffen jeg har sett.
Marianne Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Skrevet 26. Juli 2008 Godt du har kommet ett skritt videre her i livet Charlibass, sånt får man respekt av! Viktig å nå sine mål Vakreste livsfarlige guttebass det
SoppenCamilla Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Skrevet 26. Juli 2008 Omg, jeg dør. Charlie, du er så søt at jeg bare smelter bort! Du kan godt få gnage litt på meg.
Mari Skrevet 28. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Jeg produserer herved en Charlie-spam. Love it or like it, I really don't care. Det er muligens på grensen til ekkelt å si, men Charlie har verdes søteste hunderumpe! Seriøst, se på'n a! lols Stakkar måtte operere bort noen Gammelmannsvorter (jepp, veterinærens diagnose) på magen, og kamphund som han er så blir'n vettaskremt når han har skjerm på. Så vi laget vår egen magiske lille løsning av en skumgummimadrass og et belte. Works a charm! I kjent positur, med tenna på tørk. Mor Mari har vært i Japan og kjøpt humlekostyme til Charliebass. Han skremmer ikke nok folk naken, så nå er han oppgradert. Med brodd på rumpa og alt! Høsten har kommet. Det er ensomt å være siste humlen igjen. HELP ME! I iz experienzings teh abuse! Pliz help, I begs of you... Bumblespeed! Rosinen overgår seg selv I dag har Charliebass rørt seg litt. Et sjeldent syn, men han har lekt balljeger på jordet. You talkin' to me? Så hinsides teit. Snakk om gammelmannsvorte liksom... Full fart, full fres, full futt I løpet av hele fem minutt.. Up up and awaaay! Seriøst. MÅ du kaste den så ****** langt eller??
HildeM Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Herlig bildeserie! Og for et flott humlekostyme!
Kristiin Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Høsten har kommet. Det er ensomt å være siste humlen igjen. herregud som jeg flira av det bildet! utrolig bra
Raksha Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Der var humla jo! Goingen det. Herlige bilder.
starlight Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Han er seriøst genial! Oppdaterte fra side 6 til 7 i trådtittelen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar