Torunn Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Hunder gjesper ofte når den vil dempe deg,andre hunder, eller bråk.. Ikke vet jeg om denne lille krabaten bare var trøtt, eller om den gjorde ett forsøk på å dempe ett eller annet. Men Gjespe gjorde den i vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Jeg vil se ett bilde av en hund med en artig grimase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Jeg vil se en hund i Bambi-på-isen-stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Dette vil jeg si er litt bambi på isen stil, selv om han går på teppe Nå vil jeg se bilde av to valper som hilser på hverandre. Bildet forsvant i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2009 Jeg vil se en hund i sterk vind. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2009 Buster i vinden ( Tatt i Bodø, så vind kan garanteres... ) :rolleyes2: Vil se hund med gårdsdyr, ikke hest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2009 edit: Damn, for sen. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2009 Jeg vil se bilde av en hund med en stå øre og en som er nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2009 Her er et bilde av den 12 år gamle hunden vår, Fant. Han har et øre ned fordi at faren var en phalene, og ett ned pga andre raser han er bladnig av :rolleyes2: jeg vil se et bilde av en hund med "flat" snute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2009 Dette bildet vil ikke?? siste gang jeg gidder å prøve å legge det inn. arg! Jeg vil se en hund som spiller fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Godkjent selv om han ikke er i full vigør på bildet? Han spilte fotball, han ventet bare på at jeg skulle sparke den igjen I så fall vil jeg se en det styggeste (uheldigste) bildet du har av hunden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Ikke hans mest heldige side... Hva med ehm hund under bordet som har rappa noe ulovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Jeg vil se en hund som hopper! (i lufta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Om det er godkjent vil jeg gjerne se en hund som tigger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labuh Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Jeg vil se en hund som hopper i vannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Jeg tviler på om jeg hadde klart å stå imot de øynene der, Labu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Jeg vil se bilde av en hund uten hale/stump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Dette bildet er ett av mine favorittbilder: Er mannen som har tatt dem, men får lov å legge ut Da vil jeg gjerne se en hund i dypsnøen! EDIT: for sen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Jeg vil se bilde av en hund uten hale/stump Stumpbilde har jeg! *skyndesegslikatingenkommerfør* Om jeg rakk, vil jeg ha hund i dypsnø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2009 Jeg vil se en hund som tydelig gjør eieren flau... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2009 Siden ingen har svart på noen dager, sier jeg et nytt ønske: Jeg vil se en hund som slafser i seg maten det forteste den kan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Jeg vil se en hund som slafser i seg maten det forteste den kan... X'en spiser maten for fort til at jeg rekker å ta bilde av det, så da kan jeg ønske meg en hund som feirer Valentines Day i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Men du har ikke et bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Men det er jo så lenge siden det forje ønsket at det må jo gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Jada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar