occurrence Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Jeg vil se en utradisjonell rase trene IPO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2009 Eller en utradisjonell jakthundrase jakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2009 Eller en utradisjonell jakthundrase jakte. Belger og kelpie på musejakt :rolleyes2: Da vil vi se en hund med forferdlige forbeinsvinkler.. Bare for å være vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2009 Her står vi fryyyktelig steil ja :rolleyes2: Godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2009 Godkjent? Edit: Forseint. Du fikk hvertfall TO aussier som du egentlig ville Jo flere jo bedre :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2009 Jo flere jo bedre :rolleyes2: vet det ikke er dette ønsket som står for tur, men kunne ikke dy meg siden du ønsket flere aussier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2009 Hva vil du se, Blondiemamma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2009 Jeg vil se en hund med en merkelig frisyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Siden ingen har kommet med bilde, er det greit å ta ett nytt ønske da? Isåfall så vil jeg se en valp i sitt første møte med sin nye eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 duttenutten var 4 uker godkjent? her andre møte med ny eier +trollunger *edit* glemte ønske.. Vil se en hund som sover på rygg med alle 4 bein opp..eventl.støttet til dør/vegg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Jeg vil se en hund som danser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moghrebi Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 *edit* glemte ønske.. Vil se en hund som sover på rygg med alle 4 bein opp..eventl.støttet til dør/vegg osv. Noe sånt, tenkte du? Her er iaffal sloughien Azaar, riktignok våken, og riktignok med ett forbein bøyd, men han sover svært gjerne på rygg. Ofte ligger han med begge forbeina mot den brunsvarte høyttaleren ved siden av sofaen. Da hører jeg en skrapelyd når potene siiiiiger nedover. Det tok lang tid før jeg fant ut hvor lyden kom fra... Og her er det Blenda som danser "jeg-vil-ha-pinnen"-dansen: Edit: Jeg glemte også ønsket mitt! Jeg vil gjerne se en hund som løper sånn at ingen av beina berører bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 vet det ikke er dette ønsket som står for tur, men kunne ikke dy meg siden du ønsket flere aussier Hihihih! TAKK Jeg bare elsker den rasen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Nytt ønske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 hahaha azaar ! Herlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Bildet er ikke tatt med zoom, så gjett hvordan det endte? Ønsker å se bilde av barn og hund(et veldig ungt barn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Er 3 og 10 år ung nok eller vil du se baby bilde?? Synes dette bilde er så koselig. Er fra den dagen vi fikk Blondie hjem. (overse yngste sønnen min sin stygge kosedress da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Vi ser vell her begynnelsen på ett langt vennskap, kjempe koslig. Absolutt godkjent;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Barn og hunde bilder er koselig, så jeg vil gjerne se et bilde til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Meg med første hunden, Paros. Barn nok? Godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Bildet er ikke tatt med zoom, så gjett hvordan det endte? HAHAHA, det kan jeg godt tenke meg hvordan endte! Du glemte et ønske, Tone S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Godkjent Tone Og Tonje, du trenger ikke å klippe bort bildet ditt, vi vil gjerne se bilde av barnet ditt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Ok, da vil jeg se en hund som fobereder seg på en tur på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Chessea som liten valpis, skal være med på fjelltur og venter tålmodig utenfor hytta Sukk.. at hun var så litta og nydelig. Jeg savner valpeperioden, jeg. Jeg sitter her så pent og venter, jeg... Skal vi gå snart? Må bare ha med et par bilder i samme serie... KAN vi gå snart, eller? Endelig kom vi oss ut... Hvis det er godkjent vil jeg se en bøllehund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2009 Heeeelt uskyldig. Godkjent? Jeg vil se en hund på ryggen til et menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar