whiskey Skrevet 22. November 2008 Rapporter Skrevet 22. November 2008 Kanskje litt dårlig eksempel, men her skulle hun hoppe uti dammen, men trakk seg i siste liten, å da stupte hu med hode først:p lo så jeg grein! Viss godkjent, vil jeg se en hund i full fart på en slette!
Tonjeogjeppe Skrevet 22. November 2008 Rapporter Skrevet 22. November 2008 Full fart på jordet Jeg vil se en hund i nærkontakt med en stein
civga Skrevet 22. November 2008 Rapporter Skrevet 22. November 2008 Kan si hun har en stein som bestevenn, kan ikke leve uten steiner.. Gjør dette hver dag Jeg vil se en hund som bærer på en flaske
Aussieglis Skrevet 22. November 2008 Rapporter Skrevet 22. November 2008 My reklamerer for pepsi max Jeg vil se to hunder som har drakamp med et eller annet.
Tonjeogjeppe Skrevet 22. November 2008 Rapporter Skrevet 22. November 2008 Jeg vil se to hunder som bader
whiskey Skrevet 22. November 2008 Rapporter Skrevet 22. November 2008 To hunder som svømmer:) Jeg vil se hunder som lekesloss:)
jaktlykke Skrevet 22. November 2008 Rapporter Skrevet 22. November 2008 Jeg vil se en hund hoppe over en stokk.
Aussieglis Skrevet 23. November 2008 Rapporter Skrevet 23. November 2008 Jeg vil se et bilde av en hund som står i lekestilling.
iselilja02 Skrevet 23. November 2008 Rapporter Skrevet 23. November 2008 Jeg vil se et bilde av en hund som har rota til SKIKKELIG i huset.
Tonjeogjeppe Skrevet 27. November 2008 Rapporter Skrevet 27. November 2008 For å få tråden videre: Holder det om hunden har rotet skikkelig på utsiden av huset?? Jeg vil se en hund på biltur
Snute Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Jeg vil se en hund som koser seg med et menneske !
Synnikken Skrevet 29. November 2008 Rapporter Skrevet 29. November 2008 Vakreste gullet til tante, Kikki Edit: Jepp, hun er sort/hvit Jeg vil se en sjelden rase så SINNSYKT pen! I det dette skjedde hadde jeg akuratt tatt av sofatrekket og gått ned i kjelleren for ¨å vaske. Centa fant ut at hun skulle fortsette sofa- demonteringen der mor slapp.. Da vil jeg se et godt og skarpt bilde av en hund med et herlig uttrykk! Å herre jemeni..
Kristiin Skrevet 29. November 2008 Rapporter Skrevet 29. November 2008 veit jeg har posta det før, men, men .. vill se en rase med uts.feil.
Cloudberry Skrevet 29. November 2008 Rapporter Skrevet 29. November 2008 Du mener vel hund med utstillingsfeil? Sita har utypisk neserynke (skal være tykkere), og hvit flekk i brystet. Ingen av delene er feil som disker henne (har faktisk ikke fått kommentarer på dem), men for eksempel er flekken i brystet motstridende med rasebeskrivelsen. Og på dette bildet ser hun særdeles molefunken og trist ut, og mopsen er en glad rase Hvis godkjent vil jeg se en hund som ikke liker snøen
Inustaff Skrevet 29. November 2008 Rapporter Skrevet 29. November 2008 Har kun 1 hund som ikke liker snø... Hvis det er godkjent vil jeg se en hund som sleper et juletre!
swimzy Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Skrevet 1. Desember 2008 nå har det gått noen dager å ingen har lagt inn bilde av en hund som sleper ett juletre, så kanskje ingen har det...så kommer med ett nytt ønske jeg... Vil se en hund med nisselue
Bananen Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Santa, bejbi. Jeg vil se en hund som sover som en lensmannssønn.
Synnikken Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Du mener vel hund med utstillingsfeil? Sita har utypisk neserynke (skal være tykkere), og hvit flekk i brystet. Ingen av delene er feil som disker henne (har faktisk ikke fått kommentarer på dem), men for eksempel er flekken i brystet motstridende med rasebeskrivelsen. Og på dette bildet ser hun særdeles molefunken og trist ut, og mopsen er en glad rase Hvis godkjent vil jeg se en hund som ikke liker snøen Den hvite flekken er ikke lenger feil ifølge FCI's standard!
whiskey Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Santa, bejbi. Jeg vil se en hund som sover som en lensmannssønn. Hva betyr det egentlig?
Tapper Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Hva betyr det egentlig? En mann som sover over en som er sønn av en lensmann? Men ser ikke ut som om noen har noe bilde.
Blondiemamma Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Skrevet 4. Desember 2008 Kommer med nytt ønske jeg da siden ingen eller få av oss forsto oppgaven.. Jeg vil se en hund med et stort kjøttbein
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar