Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har et bilde som viser...

Symra&Pippin

Recommended Posts

Skrevet

Kanskje litt dårlig eksempel, men her skulle hun hoppe uti dammen, men trakk seg i siste liten, å da stupte hu med hode først:p lo så jeg grein!

Viss godkjent, vil jeg se en hund i full fart på en slette!

post-4705-1227368188_thumb.jpg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kan si hun har en stein som bestevenn, kan ikke leve uten steiner.. Gjør dette hver dag :whistle:

steinar.jpg

Jeg vil se en hund som bærer på en flaske

Skrevet
Vakreste gullet til tante, Kikki

IMG_6661.jpg

Edit: Jepp, hun er sort/hvit :lol:

Jeg vil se en sjelden rase

så SINNSYKT pen!

JULEAVSLUTTNING2007005.jpg

I det dette skjedde hadde jeg akuratt tatt av sofatrekket og gått ned i kjelleren for ¨å vaske. Centa fant ut at hun skulle fortsette sofa- demonteringen der mor slapp..

JULEAVSLUTTNING2007002.jpg

Da vil jeg se et godt og skarpt bilde av en hund med et herlig uttrykk!

Å herre jemeni..

Skrevet

Du mener vel hund med utstillingsfeil? :lol:

P9289921.jpg

Sita har utypisk neserynke (skal være tykkere), og hvit flekk i brystet. Ingen av delene er feil som disker henne (har faktisk ikke fått kommentarer på dem), men for eksempel er flekken i brystet motstridende med rasebeskrivelsen. Og på dette bildet ser hun særdeles molefunken og trist ut, og mopsen er en glad rase :P

Hvis godkjent vil jeg se en hund som ikke liker snøen :P

Skrevet

nå har det gått noen dager å ingen har lagt inn bilde av en hund som sleper ett juletre, så kanskje ingen har det...så kommer med ett nytt ønske jeg...

Vil se en hund med nisselue

Skrevet
Du mener vel hund med utstillingsfeil? :o

P9289921.jpg

Sita har utypisk neserynke (skal være tykkere), og hvit flekk i brystet. Ingen av delene er feil som disker henne (har faktisk ikke fått kommentarer på dem), men for eksempel er flekken i brystet motstridende med rasebeskrivelsen. Og på dette bildet ser hun særdeles molefunken og trist ut, og mopsen er en glad rase ;)

Hvis godkjent vil jeg se en hund som ikke liker snøen :wub:

Den hvite flekken er ikke lenger feil ifølge FCI's standard! ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...