Guest LeenaM Skrevet 30. August 2008 Rapporter Share Skrevet 30. August 2008 Nytt ønske kanskje? Om det er nytt ønske, kan jeg godt se en hund som slapper skikkelig av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2008 Rapporter Share Skrevet 30. August 2008 Jeg vil se et bikkjedyr i polare omgivelser (svalbard, finnmarksvidda, russland, alaska osv ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 30. August 2008 Rapporter Share Skrevet 30. August 2008 gidder ikke folk å prøve å være litt flinkere å skrive på neste ønske også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2008 Rapporter Share Skrevet 30. August 2008 gidder ikke folk å prøve å være litt flinkere å skrive på neste ønske også? <_< stfu klokka er 7 på 12 og folk er treig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 31. August 2008 Rapporter Share Skrevet 31. August 2008 Jepp, vi går igjennom isen (selvfølgelig ikke med vilje). Dårlig triks, men det gikk bra. Han som satt i sleden trodde vi bare kom om overvann og tenkte at det blir kult å ta bilde av. Vel, kult blei det jo De forreste bikkjene kom seg over og dro med seg resten og alle dro meg over så jeg ble bare litt våt på beina. Så ingen ble skada og bare noen ble våte. Bilde er tatt i Sør-Varanger. Jeg vil se en hund som stortrives med kløv på fjelltur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 31. August 2008 Rapporter Share Skrevet 31. August 2008 Jepp, vi går igjennom isen (selvfølgelig ikke med vilje). Dårlig triks, men det gikk bra. Han som satt i sleden trodde vi bare kom om overvann og tenkte at det blir kult å ta bilde av. Vel, kult blei det jo De forreste bikkjene kom seg over og dro med seg resten og alle dro meg over så jeg ble bare litt våt på beina. Så ingen ble skada og bare noen ble våte. Bilde er tatt i Sør-Varanger. Hihi! Der bor jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 31. August 2008 Rapporter Share Skrevet 31. August 2008 Hihi! Der bor jeg nå... Og du skal antagelig stifte bekjentskap med noen av de hundene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. August 2008 Rapporter Share Skrevet 31. August 2008 En veldig fornøyd hund med kløv! Hun storkoser seg i fjellet. Jeg vil se en hund som apporterer en and. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenS Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 nytt ønske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 nytt ønske? hun skrev jo ønske Det samme gjorde Marianne lenger oppe.. De skriver somregel nytt ønske under bildet de legger inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenS Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Joa. Ser det! Men når et ønske stopper hele tråden er det bedre om man ønsker noe nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Electra Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Vi vil se hund som apporterer and! Jeg har et av settern, men hun apporterer rype.. (finner selvfølgelig ikke bilde...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Tror jeg har lagt det inn tidligere i tråden, men la gå.. Vi må jo tross alt komme oss videre? Jeg vil se en utslitt hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Hund med and: Utslitt: ( det tar på å trimme ryper .... ) Jeg vil se hunder som koser seg sammen i en hundeseng/kurv. Min. 2 hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Electra Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Søren, fikk ikke opp noe bilde... Jo det gjorde jeg visst... Som sagt, Jeg vil se hund med yndligsleka si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Electra Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Søren, fikk ikke opp noe bilde... Jo det gjorde jeg visst... Som sagt, Jeg vil se hund med yndligsleka si! For treg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 2. September 2008 Rapporter Share Skrevet 2. September 2008 Dette må vel kalles å kose seg med yndlingsleka si Jeg vil se en hund som hopper over lengdehinderet i agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Electra Skrevet 2. September 2008 Rapporter Share Skrevet 2. September 2008 Lengdehopp Jeg vil se en hund som spiller død =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 2. September 2008 Rapporter Share Skrevet 2. September 2008 hihi litt dårlig bilde menehh.. jeg vill se en hund som sitter/står i vaske kurven haha fant ikke på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 hmm ingen som hadde det nei da vill jeg heller se en hund på en trampoline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Jeg vil se en hund som venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Det vises ikke noe godt, men hun sitter og venter på at sporet hennes skal få ligge en stund og da er hun alltid spent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 nytt ønske ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 4. September 2008 Rapporter Share Skrevet 4. September 2008 nytt ønske joho? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 4. September 2008 Rapporter Share Skrevet 4. September 2008 Kan ikke bare noen andre ønske noe da så ikke tråden stopper helt opp? :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar