Peers Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2008 Teller dette som menneskeliggjøring av hund?? *klippe bort bilde* Den funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2008 Fillern... Dumme photobucket er for treg! Men jeg vil vise frem "menneskeliggjøring av hund" uansett jeg. Take a pick liksom, Buffy fikk gjennomgå ofte hu her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2008 Men hva vil du se Lisbeths??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2008 hmm... Jeg vil se....... En hund som har vunnet på utstilling som har rosetten i munnen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 *Venter i spenning på at noen skal legge ut bilde, og ny 'oppgave'* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Her er "Nayati" med championatrosetten i munnen, Hamar NV07... Jeg ønsker å se en hund som går blodspor...(gjerne md "sluttfoten" i munnen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Hun liker ikke sluttfoten, men går iallefall blodspor Jeg vil se en hund som hopper HØYT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Har hund som eeeelsker å hoppe. Jeg vil se et bustete dyr, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 En bustete hund (?): Jeg vil se to bilder av samme hund; et med vinterpels, og et med sommerpels. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Sommerpels og Vineterpels selv om det ikke er så stor forskjell Hvis godkjent, så vil jeg se en hund som 'sitter bamse' med noe i munnen som er grønt! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 den ble for vanskelig for meg Massebamsebilder men INGEN med noe grønt i munnen Psycholynx! Du har vel noe slikt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Hvis ingen har det ønskede bilde innen en viss tid: Bør man da ønske på nytt? Koselig tråd... trist om den "dør". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Hvis ingen har det ønskede bilde innen en viss tid: Bør man da ønske på nytt? Koselig tråd... trist om den "dør". hmmm... okey da da vil jeg se en amerikansk bulldog valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Jeg vil se en hund som gir deg dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Her har vi levert Scilos til hundedamen oppe på landet på Kreta. I denne kjettingen sto han i tre måneder. Jeg vil se et bilde av en hund som ler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Jeppe ler av meg som tror vi trener lydighet Godkjent?? Isåfall vil jeg se en hund som har hele hodet under vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Nå har hun ikke hele hodet under vann da... men iallefall halve bilde tatt for annledningen, så fant ikke noe større eller dypere hun kunne stikke hodet oppi hvis det er godkjent vil jeg se en irsk ulvehund der man tydlig ser hvor store dem er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 den ble for vanskelig for meg Massebamsebilder men INGEN med noe grønt i munnen Psycholynx! Du har vel noe slikt??? hehe, jeg har INGEN bamsebilder tror jeg... Buffy hadde for lang rygg til å sitte bamse (hu bare veltet), og Bridie mener at å SITTE bamse er oppskrytt, det er mye bedre å stå å slikke folk i ansiktet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 hehe, jeg har INGEN bamsebilder tror jeg... Buffy hadde for lang rygg til å sitte bamse (hu bare veltet), og Bridie mener at å SITTE bamse er oppskrytt, det er mye bedre å stå å slikke folk i ansiktet... Hmm.. Lurer på om Lita er i slekt med begge hundene dine, hun prøver først og enten så velter hun eller så får jeg en suss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Ja Lita er nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Ingen som har irsk ulvehund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Duger dette? Jeg vil se en hund som får bank av en katt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Her også synes det ganske godt hvor store de er, synes jeg Vil fortsatt se en hund som får bank av en katt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 ååå... fine vovven! * ønske seg * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Bank nok? I tilfelle vil jeg se en VELDIG stor og en VELDIG liten hund sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar