Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har et bilde som viser...


Symra&Pippin

Recommended Posts

Altså, huldra. Det der er jo snø. Her har du ihvertfall is med på bildet (som helt klart burde vært tjukkere enn den var...):

:D Okei, da! Måtte bare prøve meg siden det ikke var noen andre som la inn bilde.. (Men det er heeelt sikkert is på mitt bilde også, man ser den bare ikke så tydelig..) :lol:

Hva vil du se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar
Guest Snusmumrikk
:D Okei, da! Måtte bare prøve meg siden det ikke var noen andre som la inn bilde.. (Men det er heeelt sikkert is på mitt bilde også, man ser den bare ikke så tydelig..) :lol:

Hva vil du se?

Hehe var bare for å kverulere litt :( Du kunne godt fått ønsket. Men, siden jeg ikke har ønsket meg noe i denne tråden tidligere rapper jeg ønsket allikevel :(

Jeg vil se en hund som virkelig arbeider intenst. Ganske fritt til tolkning, men den må gjerne være fysisk i arbeidet sitt. Sofaligging, lek eller småtriks i hagen duger ikke denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0013.jpg

Tulla drar intenst her. Det er vel arbeid? Bakken er ganske mye brattere enn hva som vises på bildet, forresten.. (Og forresten, hun går spor i tillegg, sånn litt ufrivillig fra min side, da..)

Evt har vi Tulla som arbeider intenst med å markere riktig lukt en gang vi trente spesialsøk på plattform:

DSCF1995.jpg

Edit: nei, fåkk altså! Var jeg for sen? Tijon må bestemme hvem som er godkjent..! :lol:

Hvis godkjent vil jeg se en hund som er på rask vei bort fra eier/kameraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*KLIPP*

Tulla drar intenst her. Det er vel arbeid? Bakken er ganske mye brattere enn hva som vises på bildet, forresten..

Evt har vi Tulla som arbeider intenst med å markere riktig lukt en gang vi trente spesialsøk på plattform:

*KLIPP*

Edit: nei, fåkk altså! Var jeg for sen? Tijon må bestemme hvem som er godkjent..! :lol:

Du kan få ditt ønske :D Tulla jobber mye mer for det enn det aysha gjorde her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Altså, jeg sa at lek og tulletriks i hagen ikke var godkjent, og huldra sitt trekkbilde varmer et hundekjørerhjerte i eksil, så huldra sitt ble godkjent. Dessuten ser du at hun virkelig tar i og jobber! Flink hun er. Spesialsøkbildet er jo også skikkelig arbeid. Men det var arti bilde da Chantie :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra, hva er ditt ønske? :(

Jeg tror nok ikke det er godkjent.. :D Det er jo ingen bok eller blad..

Men hvis det er OK, vil jeg se en hund som står i dusjen og blir/er blitt dusjet. (Ti poeng ekstra hvis den ser glad ut!) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyras første møte med dusjen..jeg ignorerte det med å se glad ut, har aldri hatt sånne hunder jeg :lol:20061216_0080.jpg

Jeg vil se bilde av en hund som bæsjer! (ja, jeg vet men alt er jo brukt opp jo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla, litt skyldig..

Link fordi bildet er stort. (Måtte lete det fram fra papirkurven og laste det opp på en server. Men hva gjør man vel ikke for å få lov å ønske seg et nytt bilde?) :rolleyes:

Jeg vil se en hund som ligger flatt ut, bakbeina bak og frambeina fram (typisk valper).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...