Gå til innhold
Hundesonen.no

Går hunden din løs når du går i skogen?

Heidihj

Går hunden din løs når du går i skogen?  

32 stemmer

1. 1.

• Ja, alltid
      20
    • noen ganger
      10
    • Nei, aldri
      2

Recommended Posts

Skrevet

næi, ikke nå lenger.. :D han stikker etter spor av vilt og viltet selv, så han kan ikke være øs i skogen med mindre det er flere hundr der. men nå trener vi med langline, så det blir nok etterhvert! :D

Skrevet

Puma gjør det (Border Collie).. Men med Frøya (Gordon setter) kommer det veldig ann på hvor vi er.

Skrevet

Har ofte ikke halsbånd på Tequila engang jeg da.. De eneste gangene hun er i bånd er på t banen og langs veeeeeldig trafikerte veier..

Skrevet

Tinka er veldig glad i andre mennesker og hunder hun da, så det spørs hvilken skog på hvilket tidspunkt. Veien i Estendstadmarka en søndag formiddag = på med båndet. Men som oftest går hun løs i skogen, eller i alle fall i langline.

Skrevet

Ja hvis jeg kjenner terrenger og jeg vet at jeg ikke kommer til å møte på noen dyr eller sauer. Jeg kommer ikke på ny plass og slipper henne. Slipper henne heller ikke på turer hvis det går andre mennesker

Skrevet

Mine går alltid løse i skogen, det er kanskje ikke så rart for vi bor omtrent rett ved siden av skogen. Treffer vi noen her inne, så er det andre hundefolk. Holder oss på stiene. De stikker ikke av, men holder seg i nærheten av meg.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...