Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken veterinær/dyreklinikk bruker du?


TrudeM

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Bruker den beste her i Stavangerområdet; Hafrsfjord (argh, det er et UMULIG navn!), og jeg vil helst ha med meg Håvard (dyrlegen) på lasset når jeg flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Dyreklinikken Bergen Vest, er veldig fornøyd med de.. Bea har vært mye syk allerede og de yter utrolig god service. Det er ikke alle dyrlegene der som er like nøye men har funnet meg ei der som er utrolig hyggelig og flink! Om noen bergensere vil ha navnet hennes så gir jeg det gjerne :)

Skal flytte til Stavanger om litt over et år.. Tar gjerne imot tips om gode dyrleger i Stavanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Dyreklinikken Bergen Vest, er veldig fornøyd med de.. Bea har vært mye syk allerede og de yter utrolig god service. Det er ikke alle dyrlegene der som er like nøye men har funnet meg ei der som er utrolig hyggelig og flink! Om noen bergensere vil ha navnet hennes så gir jeg det gjerne :)

Skal flytte til Stavanger om litt over et år.. Tar gjerne imot tips om gode dyrleger i Stavanger!

Jeg har prøvd ALLE i en times omkrets rundt Stavanger, og Hafrsfjord er den aller, aller beste. Jeg stoler hundre prosent på dyrlegene der, de er fantastisk flinke med hunder og eiere, og de er ikke redde for å spørre andre med mer kompetanse om hjelp.

Beklager OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeløya Dyreklinikk. Har vel brukt de i 10-11 år nå. Litt sånn både og fornøyd. Men synes de er de beste i grei kjøreavstand. Skjer det noe småtterier e.l. kan jeg bruker Sarpsborg Smådyrklinikk til nød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Askøy dyreklinikk bruker vi. Har hittil vært veldig fornøyde med dem også er de vel ut i fra hva jeg har funnet ut de som er rimligst på vaksinering og chipping når vi har valper, og vaksinering ellers også når vi bare skal vaksinere de voksne og kattene.

Også liker hundene seg der for de får alltid godbiter når vetten har gjort det hun skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...