TrudeM Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Ja, spørsmålet er som overskriften; Hvilken veterinær/dyreklinikk bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Oslo Dyreklinikk. Veldig fornøyd med det Har vært en del ganger på PetVett også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Vestre Toten dyreklinikk. KJEMPE FORNØYD! Både med priser og de som jobber der osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Bjerke smådyr`s klinikk.. Brukt de i 10 år. Kjempe fornøyd og kommer ikke til å bytte, så sant de som jobber der slutter og kommer nye jeg ikke er fornøyd med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Jeg har ikke helt besluttet os endnu, da den dyrlæge vi fik vaccineret Einstein hos var bange for lille blide Einstein <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Centrum dyreklinikk/Martine Ulfeng. Veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Har hittil brukt Trøndelag Dyreklinikk, men skal f.o.m. førstkommende vaksine av diverse grunner bytte til Trondheim Dyrehospital avd. Tunga. Og nå må jeg virkelig få vaksinert dyret snart... *sjekke åpningstider* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Anders på Sørum og Fet Veterinærkontor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Bruker Hafrsfjord smådyrklinikk. Utrolig fornøyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Bruker den beste her i Stavangerområdet; Hafrsfjord (argh, det er et UMULIG navn!), og jeg vil helst ha med meg Håvard (dyrlegen) på lasset når jeg flytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Strinda smådyrklinikk i trondheim Foreløbig godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Jeg bruker Dyreklinikken Bergen Vest, er veldig fornøyd med de.. Bea har vært mye syk allerede og de yter utrolig god service. Det er ikke alle dyrlegene der som er like nøye men har funnet meg ei der som er utrolig hyggelig og flink! Om noen bergensere vil ha navnet hennes så gir jeg det gjerne Skal flytte til Stavanger om litt over et år.. Tar gjerne imot tips om gode dyrleger i Stavanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Bruker Heimdal dyreklinikk, til tross for at de ligger en halvtime og fire bomstasjoner unna og at vi har en klinikk 5 min "oppi gata". Superfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Tromsdalen dyreklinikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Jeg bruker Dyreklinikken Bergen Vest, er veldig fornøyd med de.. Bea har vært mye syk allerede og de yter utrolig god service. Det er ikke alle dyrlegene der som er like nøye men har funnet meg ei der som er utrolig hyggelig og flink! Om noen bergensere vil ha navnet hennes så gir jeg det gjerne Skal flytte til Stavanger om litt over et år.. Tar gjerne imot tips om gode dyrleger i Stavanger! Jeg har prøvd ALLE i en times omkrets rundt Stavanger, og Hafrsfjord er den aller, aller beste. Jeg stoler hundre prosent på dyrlegene der, de er fantastisk flinke med hunder og eiere, og de er ikke redde for å spørre andre med mer kompetanse om hjelp. Beklager OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Jeg går hos strinda smådyrklinikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrid Meese Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Heimdal dyreklinikk, til både marsvin, kanin og hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Til vanlig bruker jeg Ringerike dyreklinikk. Er det litt større saker med dyrene drar jeg helst til Jeløya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Bajas startet hos Trøndelag Dyreklinikk. Trives der men mulig vi skifter til Heimdal Dyreklinikk da de er supre og i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Trondheim dyrehospital, hovedsaklig avd Tunga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleulv Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Jessheim Dyreklinikk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Jeløya Dyreklinikk. Har vel brukt de i 10-11 år nå. Litt sånn både og fornøyd. Men synes de er de beste i grei kjøreavstand. Skjer det noe småtterier e.l. kan jeg bruker Sarpsborg Smådyrklinikk til nød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Askøy dyreklinikk bruker vi. Har hittil vært veldig fornøyde med dem også er de vel ut i fra hva jeg har funnet ut de som er rimligst på vaksinering og chipping når vi har valper, og vaksinering ellers også når vi bare skal vaksinere de voksne og kattene. Også liker hundene seg der for de får alltid godbiter når vetten har gjort det hun skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
micki Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Brukte Rising dyreklinikk i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Nittedal Dyreklinikk. Brukt dem i 15 år og veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar