Gå til innhold
Hundesonen.no

1. april


AnnikenK

Recommended Posts

Må bare le. Gutt'ungen kom hjem med et brev fra skolen i dag hvor det stod at de skulle begynne å ha skole på lørdager og at det var pensjonerte lærere mellom 67 og 90 år som skulle stå for underviningen :) Brevet var også undertegnet av rektoren på skolen.

13-åringen var tilnærmet hysterisk :hmm: Da måtte jo jeg selvfølgelig dra den litt lenger *slemme mamma'n* og si at det var jo fint for da lærte de jo mer - noe guttebarnet var helt uenig i, for han skulle nekte å gå på skolen på lørdager. Han var så sint han var nesten på gråten. Minte han da på at: Hallo! det er 1. april i dag.

Gutt'ungen syns selvfølgelig at det var en dårlig spøk.*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa holdt nesten på å lure meg med at et rådyr hadde gått forbi huset vårt, Tone prøvde seg på at de skulle få flat-valp i juli. Gikk ikke på noen da..

Lurte Øyvind med at søskenbarnet vårt skulle komme til Geiranger til helga, og han svarte; "Jeg vet det," Haha, han er bare sånn :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Jeg ble jo lurt med at venninda mi som bor i Finnmark, skulle komme til gardemoen med fly til helga. Og kom ned til Larvik på Lørdagsmorgen...Ja, jeg gikk på den :)

På 1. April i fjord, lurte stefaren min meg med at Vesla hadde vært uforsiktig i trappa og brekt benet. Jeg var helt på gråten og det er den værste aprilsnarren jeg noen gang har vært med på! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1. April i fjord, lurte stefaren min meg med at Vesla hadde vært uforsiktig i trappa og brekt benet. Jeg var helt på gråten og det er den værste aprilsnarren jeg noen gang har vært med på! :hmm:

Det var jo ikke snilt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blitt lurt i dag, men jeg har lurt en kompiss med at Elwira skal ha valper i slutten av mars :P Han gikk rett på han, og lurte på når han kunne få sin valp fra kullet hjem til seg. han gledet seg sånn til å få en liten Elwira valp :P Gjett om jeg hadde det morro :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen av dere vet jobber jeg i en liten klasse for barn med autisme. Med mye sykdom hos personalet, har vi hektiske dager for tiden. I dag fikk jeg sjefen til å ringe ned til en av kollegaene mine og si at vi skulle få en ny elev. En veldig krevende en som skulle begynne på torsdag. Hun var skikkelig bitchy og streng og jeg hørte kollegaen min bli rimelig hysterisk i andre enden! :icon_confused: *Liker sjefen, jeg.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart meg i hele dag, men så kommer Aya og bare slenger en komentar på msn at hun er gravid og at hun nå skulle ut å feire dette med koleger! Man forventer ikke slike ting fra søte og snille Aya liksom så jeg gikk rett på!

*sjekke når Monica lagde sin tråd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier aldri å tenke over at det er Aprilsnarr, men blir sjeldent lurt heller, utrolig nok. Men nå har det hvert nok som prøver å tulle om ting på msn og da går det litt opp for en, og da nytter det ikke prøve engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart meg i hele dag, men så kommer Aya og bare slenger en komentar på msn at hun er gravid og at hun nå skulle ut å feire dette med koleger! Man forventer ikke slike ting fra søte og snille Aya liksom så jeg gikk rett på!

*Knise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som lærer for en haug herlige barn som synes 1. april er kjempefestlig, og har allle gjort hederlige forsøk på å lure meg- uten sukksess :P

(Eks. "Se! Det henger en ape i taket" -Etterfulgt av store, forvenstningsfulle øyne og et gedigent glis. Herlig!)

Jeg har dog klart å lure følgende i dag:

Samboer'n med at jeg var tatt i fartskontroll og risikerte å miste lappen. Han ble litt fortvila, ja...

Søstern prøvde å lure meg med at hennes mann (min svoger) var veldig sinna og såret fordi jeg presterte å gi ham bursdagsgave et par uker for sent her i vinter ( :P ), og derfor ikke ville ha meg med til Hemsedal til helgen. Jeg skjønte tegninga, men fulgte med på spøken, og ringte til min svoger. Jeg fikk han til p kjøpe blomster, skrive et unnskyldningskort fra meg, ta det med hjem til min søster og spørre henne hva dette var for noe- hun gikk rett på. "HÆ? Kjøpte hun blomster???" he he :icon_confused:

Mamma tar nå kaka. Føler meg nesten litt slem. Ringte henne for en times tid siden og sa at jeg måtte diskutere noe viktig med henne. Jeg fortalte at noen Amerikanske Basenji Oppdrettere som tilfeldigvis var i Oslo i øyeblikket, hadde ringt meg og tilbudt kr 160.000 for å kjøpe Echo (som er min, men bor hos Mamma). Jeg forklarte nøye hvem de var, og at i Amerika var det policy med mye penger for meritterte champions. Mamma ble helt fra seg... "Selge Echo??" "Vi kan da ikke gjøre det?" Nei, nei men vi kan jo la dem få hilse på? Svarer jeg. De drar igjen i morgen?"

Mamma ble med på den, men bad om å få en time på seg til å støvsuge huset. Vi la på, og jeg ringte tilbake og sa at "nå har jeg snakket med dem, og de kommer kl 21.30". Da var mamma godt i gang med støvsugingen. Nå er det vel kanskje på tide å ringe og si aprilspøk, før huset blir aaaltfor rent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som lærer for en haug herlige barn som synes 1. april er kjempefestlig, og har allle gjort hederlige forsøk på å lure meg- uten sukksess :P

(Eks. "Se! Det henger en ape i taket" -Etterfulgt av store, forvenstningsfulle øyne og et gedigent glis. Herlig!)

Jeg har dog klart å lure følgende i dag:

Samboer'n med at jeg var tatt i fartskontroll og risikerte å miste lappen. Han ble litt fortvila, ja...

Søstern prøvde å lure meg med at hennes mann (min svoger) var veldig sinna og såret fordi jeg presterte å gi ham bursdagsgave et par uker for sent her i vinter ( :icon_confused: ), og derfor ikke ville ha meg med til Hemsedal til helgen. Jeg skjønte tegninga, men fulgte med på spøken, og ringte til min svoger. Jeg fikk han til p kjøpe blomster, skrive et unnskyldningskort fra meg, ta det med hjem til min søster og spørre henne hva dette var for noe- hun gikk rett på. "HÆ? Kjøpte hun blomster???" he he :P

Mamma tar nå kaka. Føler meg nesten litt slem. Ringte henne for en times tid siden og sa at jeg måtte diskutere noe viktig med henne. Jeg fortalte at noen Amerikanske Basenji Oppdrettere som tilfeldigvis var i Oslo i øyeblikket, hadde ringt meg og tilbudt kr 160.000 for å kjøpe Echo (som er min, men bor hos Mamma). Jeg forklarte nøye hvem de var, og at i Amerika var det policy med mye penger for meritterte champions. Mamma ble helt fra seg... "Selge Echo??" "Vi kan da ikke gjøre det?" Nei, nei men vi kan jo la dem få hilse på? Svarer jeg. De drar igjen i morgen?"

Mamma ble med på den, men bad om å få en time på seg til å støvsuge huset. Vi la på, og jeg ringte tilbake og sa at "nå har jeg snakket med dem, og de kommer kl 21.30". Da var mamma godt i gang med støvsugingen. Nå er det vel kanskje på tide å ringe og si aprilspøk, før huset blir aaaltfor rent?

Du kan også dra deg en tur til henne og si at de blir litt sene, også kommer du med "aprilsnarr:D"

Stakkars moren din :P

Synes den vennina mi fikk fra moren sin var jækla bra jeg:

hun fikk melding fra henne:

Hei, du må rydde rommet ditt når du kommer hjem, fordi du må dele rom med Øyvind (lillebroren) Pågrunn av at de skulle få en liten adoptivsøster på 5 år som skulle ha rommet til Øyvind"

Hun beit rett på !:P

Plutselig hørte jeg det kom noen skjokkerende stønn fra henne, også visste hun meg meldningen ..

Hun var heelt fra seg, og jeg holdte på å flirre meg ihjel!

Og jeg kom med det beste tipse: Husk det er 1april idag da:P

Hun hun ble rød som en tomat :P

*Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen meg ikke helt sikker jeg, men sikkert 10-15 stk... Mamma skrev bare mld tilbake "jeg håper dette er en dårlig aprilspøk", mens pappa bare hadde huffet og sukket. Jeg tror de syns det er nok med Bridie! :icon_confused: men veldig mange som har "åååå, så moro da! gratulerer! fortell mer!" hehe. Og det var jo lett siden vi faktisk VAR å så på valper på lørdag, og jeg har masse bilder osv. hehe.

Og det er jo liksom ikke akkurat som at jeg IKKE har snakket på at jeg vil ha en ny schæferhund! Og skal jeg noengang ha bruksschæfer, så blir det nok fra Skogstrollet tenker jeg. Snakker om herlige dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor en times tid unna Mamma, men jeg fikk min søster og svoger (som bor 5 min unna) til å svippe innom. Mamma har sånn "call button" som man ringer på, og hun kan høre hva som snakkes om ute. Svoger'n er Australsk, så hun hørte engelske stemmer utenfor, antok at det var amerikanerne og buzzet dem inn. Når de så kom opp til døre ble hun overrasket over at det var min søster og svoger og sa på en høflig måte at de ikke kunne komme nå, da hun ventet besøk fra Amerika :P

De knakk selvsagt sammen i latter og fikk sagt "Aprilsnar". Det tok litt tid før mamma skjønte tegninga. Hun var ganske lettet etterpå- kan da ikke selge Echo gutten for all verdens penger kan du skjønne!

- Også var hun faktisk litt glad: Hun har aldri fått huset så ryddig og rent på så kort tid. Så egentlig har jeg vel gjort en god gjerning?? :angel:

Lurte forresten svigermor også, med samme storyen. Lurte på råd, og hva jeg skulle gjøre. Hun var ganske bastant på at hun aldri hadde solgt noen av sine familemedlemmer, selvom det var mange penger.

Så enig, så enig :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor en times tid unna Mamma, men jeg fikk min søster og svoger (som bor 5 min unna) til å svippe innom. Mamma har sånn "call button" som man ringer på, og hun kan høre hva som snakkes om ute. Svoger'n er Australsk, så hun hørte engelske stemmer utenfor, antok at det var amerikanerne og buzzet dem inn. Når de så kom opp til døre ble hun overrasket over at det var min søster og svoger og sa på en høflig måte at de ikke kunne komme nå, da hun ventet besøk fra Amerika :P

De knakk selvsagt sammen i latter og fikk sagt "Aprilsnar". Det tok litt tid før mamma skjønte tegninga. Hun var ganske lettet etterpå- kan da ikke selge Echo gutten for all verdens penger kan du skjønne!

- Også var hun faktisk litt glad: Hun har aldri fått huset så ryddig og rent på så kort tid. Så egentlig har jeg vel gjort en god gjerning?? :angel:

Lurte forresten svigermor også, med samme storyen. Lurte på råd, og hva jeg skulle gjøre. Hun var ganske bastant på at hun aldri hadde solgt noen av sine familemedlemmer, selvom det var mange penger.

Så enig, så enig :P

Så utrolig bra :icon_confused:Og en smule ond

Men definitivt dagens beste spøk (av de jeg har hørt om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...