Gå til innhold
Hundesonen.no

1. april


AnnikenK

Recommended Posts

Edit: Det er mange som har prøvd men ingen som har klart å lure meg, enda..... :P

*ler ondt*

Jepp, jeg ble lurt av 2ne. Men jeg synes det var logisk å ikke kunne motstå lille Kenneth jeg da :icon_confused:

Det ble Marianne og.. Hun ante at det kom til å skje hun, og gleder seg til å kosemose Kennet *flir* Det var flere som gratulerte meg med ny valp faktisk, og bare 3 som lurte på om det var aprilsnarr *hahahahahahahahaha*

EDIT: Men jeg har faktisk ikke blitt lurt i dag, så vidt jeg veit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler ondt*

Det ble Marianne og.. Hun ante at det kom til å skje hun, og gleder seg til å kosemose Kennet *flir* Det var flere som gratulerte meg med ny valp faktisk, og bare 3 som lurte på om det var aprilsnarr *hahahahahahahahaha*

EDIT: Men jeg har faktisk ikke blitt lurt i dag, så vidt jeg veit :P

CRAAAP!! :icon_confused: Jeg skjønte det i det jeg så at du hadde skrevet i denne tråden *banner* Jaja.... Du får glede deg over at du er den eneste som har greid å lurte meg da! :P

Og faktisk så er ikke det sånn innmari rart at det ante meg, for du har jo siklet på han siden han kom ut av Dina da så :P

Godt jeg ikke var alene om det da *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRAAAP! :P Jeg skjønte det i det jeg så at du hadde skrevet i denne tråden *banner* Jaja.... Du får glede deg over at du er den eneste som har greid å lurte meg da! :P

Og faktisk så er ikke det sånn innmari rart at det ante meg, for du har jo siklet på han siden han kom ut av Dina da så :P

Godt jeg ikke var alene om det da *fnis*

:icon_confused::P:P:P:P

Og ja, han er en liten søting, og jeg kunne tenkt meg han, men det holder egentlig i lange baner med Dina og Emma :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler ondt*

Det ble Marianne og.. Hun ante at det kom til å skje hun, og gleder seg til å kosemose Kennet *flir* Det var flere som gratulerte meg med ny valp faktisk, og bare 3 som lurte på om det var aprilsnarr *hahahahahahahahaha*

EDIT: Men jeg har faktisk ikke blitt lurt i dag, så vidt jeg veit :icon_confused:

Jeg TENKTE ikke engang at det var Aprilsnarr jeg.. Men jeg tenkte at du var nokså tøff som ville ha en tredje belger, og en hannhund attpå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe vekk smileyspam*

Og ja, han er en liten søting, og jeg kunne tenkt meg han, men det holder egentlig i lange baner med Dina og Emma :icon_confused:

Hihihi fjolla! Første tanken min var herregud den dama er gal, 3 belgere liksom! Men vi vet jo alle at hun er litt smågal... Og neste tanken var hva er det med den dama og menneskenavn på bikkjene :P :P

Og jeg som var såååå fornøyd med meg selv for at jeg ikke ble lurt, for det pleier jeg nemlig å bli... <_< :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Men jeg har faktisk ikke blitt lurt i dag, så vidt jeg veit :icon_confused:

Joho, du måtte forsikre deg om at ikke skulle starte med Z i agility, selv om du hadde en klar mistanke *flir*

edit: men så ble jeg lurt grundig av Kennet da... Gikk faktisk rett på med ett brak *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle om aprilspøken vår i 1993... Da var altså jeg og min bror henholdsvis 16,5 og 14 år.

Dette var jo året før OL, og mamma hadde en tendens til å være med på Grete Waitz løpet hvert år. Så jeg og broren min mekket sammen et brev, undertegnet Gerhard Heiberg, om at mamma var trekt ut til å løpe forrest i Grete Waitz løpet med den røde OL ringen hevet over hodet gjennom hele løpet. I tilegg måtte hu hele tiden holde en viss avstand til løperne som kom bak.

Vi hadde funnet et gammelt frimerke som var stemplet på Lillehammer, som vi satte på en selvlaget konvolutt med vindu på (dette var ikke noe vi hadde i huset selv på den tida). Eneste som kunne avsløre spøken vår fra å se på konvolutt var at frimerket var stempelt på 80-tallet engang, og at vi hadde skrevet navnet til Heiberg feil (husker ikke om han skriver med heYberg eller heIberg jeg, men uansett sku vi ikke forfalske navnet hans, så vi endret underskrifta).

Mamma fikk panikk. Hu fikk sjokk, og ante ikke i det hele tatt åssen hu sku si at dette kunne hu ikke være med på. Hu lurte på hvem hu sku ringe, og hva hu sku gjøre. Og jeg tror vi lot det gå en god stund før vi faktisk avslørte det hele! :icon_confused: Men man kan vel si at dama ble lettet da hu fikk høre sannheten! :P

Dette er derimot en spøk som aldri blir glemt hos oss. Brevet ligger fortsatt hjemme hos mamma og pappa, og det er mange som har ledd godt av dette her. Jeg på min side skjønner ikke at vi kunne ha så god fantasi at vi kunne finne på noe slikt på den tida. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TENKTE ikke engang at det var Aprilsnarr jeg.. Men jeg tenkte at du var nokså tøff som ville ha en tredje belger, og en hannhund attpå:P

Hihihi fjolla! Første tanken min var herregud den dama er gal, 3 belgere liksom! Men vi vet jo alle at hun er litt smågal... Og neste tanken var hva er det med den dama og menneskenavn på bikkjene ;):P

Og jeg som var såååå fornøyd med meg selv for at jeg ikke ble lurt, for det pleier jeg nemlig å bli... <_< ;)

Det er vel strengt tatt ikke et stort problem å ha 3 belgere - ihvertfall ikke når en av dem er Dina - men så har jeg tenkt å trene og forhåpentligvis konkurrere med begge frøknene da, så da er det greit å holde seg på to.. Ihvertfall så lenge jeg er så lat som jeg er *ler*

- Og menneskenavn er fint på hunder det! Syns fortsatt det var morsomt jeg, hvor sjokkerte folk ble når jeg sa jeg hadde kastrert Tommy liksom! Stakkars mann, tenkte de *flir*

Joho, du måtte forsikre deg om at ikke skulle starte med Z i agility, selv om du hadde en klar mistanke *flir*

edit: men så ble jeg lurt grundig av Kennet da... Gikk faktisk rett på med ett brak *ler*

hehe - Du burde sagt at du hadde begynt å trene fordi du skulle starte, så hadde jeg kanskje gått på den på ordentlig ;)

Jeg på min side skjønner ikke at vi kunne ha så god fantasi at vi kunne finne på noe slikt på den tida. :P

Det har jeg ingen problemer med å skjønne faktisk *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Monica skulle ha bebis jeg. ;) Men jeg kjenner henne ikke, så hadde ingen grunn til å tro at det ikke var sant. ;)

;) Og tilog med flere som kjenner meg trodde på det (Lill ringte meg, Tine gratulerte meg tilogmed på nicket på msn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...