Gå til innhold
Hundesonen.no

Balder


Rabalder

Recommended Posts

Tusen takk, er selfølgelig helt enig med dere :lol:

I dag har Balder vært uheldig og kuttet seg opp på glass skår, jeg så at han haltet litt ca 20 min hjemmefra og trodde han hadde fått seg en strekk(han driver ekstremsport i skog/grøftekanter), men siden det er mørkt og regnet så jeg ikke allt blodet før jeg kom hjem. Fulle gangen med blod og det stoppet ikke før det ble sydd med 7 sting to timer senere <_<

Nå ligger han her og sover ut stakkars med stor bandasje på foten :lol:

Bilder av uheldige Balder kommer nok etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Balder takker masse for god bedring ønskene :lol:

Eneste apoteket som har åpent i helgen hadde ikke medisin til han og nå har han fått feber, så jeg håper det hjelper når han får medisinen i morgen.

Han vet heller ikke hva som er best for han for han hopper gjerne over sofaryggen og tenker ikke over at det gjør vondt før etterpå <_<

Tidspunktet var jo bare "perfekt" da jeg skal jobbe nesten hver dag frem til nyttår, like lenge som han skal gå med stingene. Heldigvis har jeg familie som er villig til å sitte hundevakt. Det var heller ikke lett og finne noen som kunne kjøre oss en Lørdag kveld/natt og penger var det også lite av pga julehandel og dyrlegen skulle ha 2500,- Men er det ikke typisk at slike ting skjer når det minst passer :lol:

IMGP6404ball.jpg

IMGP6407balder.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå kommer nye bilder ;)

Jeg har begynt å stelle en venninnes hest så nå har det blitt en del stallturer på Balder. Han trives bra i stallen for alle vil kose og klemme på han og alle har gulrøtter(en stor favoritt) som på mystisk vis faller utav lommene dems, og slutter det å falle gulrøtter av menneskene så våger han seg bort til hestene og stjeler det de mister på bakken :D Eneste negative er han han fryser så fælt i stallen at jeg må pakke han godt inn i fleece dekkenet hans.

Balder har også fått seg to ponnivenner som vi går tur sammen med, da oppfordrer han til lek og liker å småskremme ponniene med å løpe lynkjapt opp ved siden av dem.

Fikk også hilse på en geit, den var veldig interresang, Balder ble nærmest hypnotisert av den.

IMGP6008re.jpg

På vei til stallen. Se hva jeg fant!

IMGP6014stallen.jpg

Må kikke litt på venninnen sin Belinda.

IMGP6024trillebr.jpg

Hører noe spennede(geita)

IMGP6018geita.jpg

Den spennede og rare skapningen.

IMGP6033ponni.jpg

Lille shettisføllet var bittelitt skummelt.

IMGP6125fotball.jpg

Fotball er livet! Kan ikke gå forbi en forlatt fotball uten å ta den med hjem, han har nå 5-6 fotballer utforbi ytterdøra :D

IMGP6144sikkel.jpg

IMGP6147ballen.jpg

IMGP6150ballen2.jpg

IMGP6158st.jpg

Fornøyd med dagens fottballtrening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder er nyydelig :D Er så herlig blikk på han ;)

Lurer på en ting: kom over ei hjemmeside, og fant et bilde av en av de som har hjemmesida sine hunder, den ene var fryktelig lik Balder. Ble litt nysgjerrig jeg da. :D

Her er link: http://pic5.piczo.com/malerplassen/?g=12492453 (nesten nederst.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder er nyydelig :D Er så herlig blikk på han ;)

Lurer på en ting: kom over ei hjemmeside, og fant et bilde av en av de som har hjemmesida sine hunder, den ene var fryktelig lik Balder. Ble litt nysgjerrig jeg da. :D

Her er link: http://pic5.piczo.com/malerplassen/?g=12492453 (nesten nederst.)

Takk takk :P

Er ganske sikker på at det er hun jeg kjøpte Balder av sin hjemmeside, hun har broren til Balder som jeg har forstått er ganske lik, men hunden på bildet er Balder, jeg har orginalbildet.

Visste ikke at hun hadde egen hjemmeside, bra du følger med hihi ;) Må inn å kikke på den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk ;)

Er ganske sikker på at det er hun jeg kjøpte Balder av sin hjemmeside, hun har broren til Balder som jeg har forstått er ganske lik, men hunden på bildet er Balder, jeg har orginalbildet.

Visste ikke at hun hadde egen hjemmeside, bra du følger med hihi :D Må inn å kikke på den nå.

Åja hehe :D utrolig hva man finner når man surfer på nettet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk takk :D

I dag har vi vært i stallen igjen og denne gang hadde vi med Lucas også, hundene kastet seg over siloen til hestene, kan ikke helt forstå at det skulle smake så godt for en hund. På vei hjem traff vi på en herlig Cane corso gutt på 14 mnd og han og Balder lekte til Corsoen ble trøtt :D

Lucas ser ut som en munk for han har operert ut en klump på hodet.

IMGP6944tur.jpg

IMGP6948silo.jpg

IMGP6957palle.jpg

IMGP6961pallen.jpg

IMGP6965bapallen.jpg

IMGP6971corsorambo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Denne uken har vi passet på lille Tino og som takk for hjelpen fikk jeg et nydelig bilde av Balder:

IMGP9047.jpg

Nydelig :P

Ellers har Balder sett en Lama for første gang og han satt bare og dirret og stirret på det rare dyret, hadde veldig lyst å sjekke det ut.

IMGP8828.jpg

IMGP8823.jpg

IMGP8849.jpg

Synes det var ganske smart gjort og legge "viktige" leker høyt opp slik at lille valpen ikke fikk tak i de :P

IMGP8952.jpg

Balder ser ut til å stortrives i rollen som Onkel til lille Tino, han er veldig nøye på å få valpen i lek og veldig flink (og forsiktig) når han setter han på plass.

Legger til en liten filmsnutt av Balder og Tino :P

th_IMGP9063.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren..! Balder er den flotteste korthårshunden jeg vet om.. ^^ Selv er jeg svak for langhårshunder, men Balder kunne jeg nok ikke sagt nei til. Og som IW sier; han er jo veldig flink med lille valpen da. Den er jo nesten like stor som potene til Balder. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord, kjekt å høre :icon_redface:

Balder er så flink med valpen at jeg dropper planer om unghund og får meg heller valp om et år eller to, hvis alt går som det skal. Han stortrives som valpeoppdrager :)

Fy søren..! Balder er den flotteste korthårshunden jeg vet om.. ^^ Selv er jeg svak for langhårshunder, men Balder kunne jeg nok ikke sagt nei til. Og som IW sier; han er jo veldig flink med lille valpen da. Den er jo nesten like stor som potene til Balder. :P

Åå så kjekt å høre :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...