Gå til innhold
Hundesonen.no

Balder


Rabalder

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Jippi i dag kom Balder helt inn med apporten og satt seg i utgangsstilling med apporten i kjeften *stolt* ;) Han har alltid sluppet den rett før han satt seg i utgangsstilling.

Hadde trent litt spor og han var stolt som en hane etter at jeg hadde rost han opp i skyene, så han fikk bære apporten hjem da det kom noen borti veien og jeg kallet han inn. Tror han var så stolt at han ikke ville slippe den hehe, så fra nå av kan jeg bare gå spor før jeg trener apport og så generalisere det etter hvert :)

Lekte også med en labrador og i iveren etter å leke så hoppet med så stor fart rett på et gjerde at han på en måte dabbet/spratt av gjerde og falt på rygg, tenker han blir stiv og støl i morgen ja :)

Må bare ta med et bilde av Go`gutten sammen med "storesøsteren" sin. ;)

balderpepsi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

I dag bestemte Balder seg for å bli retriever :D Han har aldri svømt mer en et par svømmetak før han snur nesen innover igjen, men i dag var han plutselig 10 meter uti vannet og svømte det han kunne for å få tak i dummien før Lucas :) Jeg stod bare og måpte :o , men klarte til slutt få opp kameraet for å dokumentere det.

Her er noen bilder:

IMGP2799cropli.jpg

IMGP2805cropli.jpg

IMGP2796croplite.jpg

Var også på lydighetsstevne i dag, men det gikk ikke like bra som første gang. Balder spratt rett opp av fellesdekken og tøyset og tullet en del ellers også. Fikk hvertfall dommerne til å le "her var det mange lopper i blodet, men det er jo bare koselig å se på" sa de ;)

Her er et bilde av tøysekoppen:

IMGP2769.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Etter lek med blandingen Lucas, en berner sennen og en flatcoat retriever blir man tørst og da er vannmelon noe av det beste Balder og Lucas vet om.

Jeg passer på Lucas denne uken og Balder er ikke helt fornøyd med å måtte dele på meg, han presser stakkars Lucas vekk med vekten sin for å komme nermest meg :rolleyes:

Her er noen vannmelon bilder:

vannmelon4.jpg

vannmelon6.jpg

vannmelon5.jpg

vannmelon.jpg

vannmelon3.jpg

vannmelon2.jpg

vannmelon7.jpg

vannmelon8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Lenge siden jeg har lagt ut bilder ser jeg, da er det på tide med noen nye ;)

IMGP4415lite.jpg

Balder er ikke fullt så glad i mopser hehe, sjekk utrykket :P

IMGP4436lite.jpg

Balder ser/lukter en spurv i busken, er ikke halvt fuglehund for ingenting.

IMGP54511.jpg

Balder og Pepsi koser :D

IMGP4864lite.jpg

Balder og Pepsi poserer :P

IMGP4857lite.jpg

IMGP4855lite.jpg

IMGP42391.jpg

Fiiine gutten :D

IMGP42351.jpg

IMGP42301.jpg

Bli med og lek da!

IMGP42041.jpg

Ta kaninen :P

IMGP51721.jpg

Leke med Lucas er gøy

IMGP51391.jpg

IMGP52711.jpg

Hilste på shettisføllet i stallen, men trakk seg vekk hver gang kameraet kom frem :P

Ble visst en del bilder dette, men men :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...