Gå til innhold
Hundesonen.no

Balder


Rabalder

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Takk takk :D

Balder har fått seg dekken og er veldig fornøyd, han hater regn og vil helst ikke ut når det regner :) Hadde aldri tenkt at jeg kom til å finne stort nok dekken i en vanlig dyrebutikk, men der tok jeg feil og jeg fant tilogmed et som var som et telt for Balder:)

balderdekken400.jpg

dekkenbalder400.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er å blir kjempeflott :mrgreen:

Hvor kjøpte du det dekkenet? Aro skulle og hatt et, det vi har er så stivt og ubehagelig, og prisen? Det passer nok til han og, han er 70 cm og 50 kg.

Kjøpte det på dyrebutikken på amfi vågen, Balder er også ca 70 cm høy og veier rundt 45kg tenker jeg. Han har ca 70-75cm lang rygg og passer str 65 i dekken. Dekkenet koster rundt 350kr, husker ikke eksakt pris for jeg kjøpte først et rødt som var bittelitt dyrere, men det var alt for stort(str 75). Det er jo ganske bra pris da, hadde sett for meg at det skulle koste fra 600 og oppover men de har samme pris på alle størrelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ville jeg kalle for en vidunderblanding.. =D>

Fyttigrisen for en original av en hund,virkelig et syn!

Blåøyd rottweilerting..Helsprø bikkje..den der burdte det vært fler av,men da hadde den ikke blitt så spesiell likevel liksom..

Hvordan ser søsknene ut da??

Misunnelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Det der ville jeg kalle for en vidunderblanding.. =D>

Fyttigrisen for en original av en hund,virkelig et syn!

Blåøyd rottweilerting..Helsprø bikkje..den der burdte det vært fler av,men da hadde den ikke blitt så spesiell likevel liksom..

Hvordan ser søsknene ut da??

Misunnelig ;)

Hadde helt glemt av denne tråden jeg ;)

Takk for mange fine ord :D Er ganske stolt av gullet mitt må jeg si, han passer så perfekt til meg, har aldri opplevd en så god kontakt med en hund før.

Han har en søster og en bror som holder til på østlandet tror jeg, slik jeg har forstått det er de like i farger(har ikke sett dem) men Balder er størst og ble derfor kalt Storeulv av "oppdretteren"

Balder er helt nydelig :D Både fargen og øynene Love

Han ligner ganske mye på denne hunden jeg kom over i en av hundebøkene mine:

Utennavn.jpg

Bare Balder er mye finere ;)

Takk ;)

Det var faktisk noen som spurte meg om han var en Catahoula Leopard Dog :P Synes de er nydelige, men skal visst være ganske krevende så jeg får nøye meg med lookalike`en min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et gammelt bilde av gullet som er tatt 2 uker etter at jeg fikk han, fikk nesten sjokk, han har vokst noe volsomt uten at jeg har lagt noe særlig merke til det ;)

Se på denne pinglete lille 9 mnd gamle skapningen :D

i20768313_59899_5.jpg

Og denne flotte unge karen på 19 mnd :D

i19090552_44691_5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er blitt skikkelig staslig :D

Utrolig flott ;)

Skal dere på det match showet i morgen? Sist jeg var på sånn hadde de en klass for blandinger også, hadde vært kult å sett dere i ringen ;)

Ååå er det for blandinger også ;) Uff jeg skal jobbe i morgen jeg :D Når starter match showet? Kanskje jeg skulle prøvd å få til å komme, men spørs om jeg tør da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...