Gå til innhold
Hundesonen.no

I farta!

HildeM

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kunne ikke finne en tråd som lignet, dere får rette meg om jeg tar feil :rolleyes:

Har dere noen stilige ifarta-bilder? Vis dem frem her da vel! Kan være bilder av både dyr, mennesker og andre ting.

Jeg bidrar:

yvind-2.jpg

Mitt smågale søskenbarn Øyvind er, ehmm ..., gal.

Nå vil jeg se deres bilder! :ahappy:

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Yppe-Spjotir prøver seg på Trym:

spjotirtrym.jpg

Spes i farta:

spes.jpg

Fenris:

fenris.jpg

Tulla og Fenris:

15022.jpg

Mer Tulla og Fenris:

15021.jpg

Bella blir jagd av Brutus og Terror:

0303jakt.jpg

Brutus:

0303brutus2.jpg

Brutus jager Bella

0303jakt2.jpg

Fenris:

u908.jpg

Skrevet
Edit: Arg, det funker ikke å forminske bilder på min photobucket lenger etter deres nye editor. Hjelp?

Bruker du Opera eller FF eller noe? Det funker ikke på min Opera ihvertfall, så jeg må bruke IE. Irriterende, og det tar lang tid, men det er jo fint at man kan redigere bildene skikkelig, da. Var greit når jeg ikke gadd å redigere alle i Photoshop. :ahappy:

Skrevet
Bruker du Opera eller FF eller noe? Det funker ikke på min Opera ihvertfall, så jeg må bruke IE. Irriterende, og det tar lang tid, men det er jo fint at man kan redigere bildene skikkelig, da. Var greit når jeg ikke gadd å redigere alle i Photoshop. :lol:

Bruker IE. Velger jo resize og alt det der, men bildene var jo fortsatt store :ahappy:

Skrevet

Ikke tatt av meg, men mine hunder

Tessa

tashaifarta2312076.jpg

Tammen

tammyimot0510072.jpg

tammyimot0510073.jpg

Også bebibarnet da, Shakk!

shalilsid0510071.jpg

shalilim0510072.jpg

Fascinerende å se hvordan de bruker halen bevisst på å kordinere, mer live enn på bilder da :ahappy:

shalilim0510071.jpg

Skrevet

Fart ja...det er stort sett det det har vært mest av her i huset. Høyt tempo og lite vett :ahappy:

Jeg har flest av Lyra faktisk, men det er fordi hun er så mye lettere å ta bilder av i høyt tempo, av flere grunner :lol:

20070518_0575.jpg

20070518_0574.jpg

20070419_0380.jpg

20070411_0291.jpg

20070409_0271.jpg

Her har man en av grunnene til at jeg har få bilder av Loke løpende alene. Han løper nemlig rett i kameraet i en helvetes fart hvis jeg setter meg på huk..

20070419_0391.jpg

Guest Dratini
Skrevet

Her er noen fra meg;)

Amy og Zuma

2006_1204takeoff.jpg

Zuma

2006_1204zuma1.jpg

Fenris og Zuma

2007_0124zuma_fenris.jpg

Zuma (igjen)

zuma301006_2.jpg

Odin

odin170107_1.jpg

Odin

odin301006_1.jpg

Amy

2007_0128amy1.jpg

Og ett til av Zuma til slutt :ahappy:

zuma0303_2.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
    • Det er ikke kun dynene som lukter men også hele madrassen stinker.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...