HildeM Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 Jeg kunne ikke finne en tråd som lignet, dere får rette meg om jeg tar feil Har dere noen stilige ifarta-bilder? Vis dem frem her da vel! Kan være bilder av både dyr, mennesker og andre ting. Jeg bidrar: Mitt smågale søskenbarn Øyvind er, ehmm ..., gal. Nå vil jeg se deres bilder!
Angilja Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 Yppe-Spjotir prøver seg på Trym: Spes i farta: Fenris: Tulla og Fenris: Mer Tulla og Fenris: Bella blir jagd av Brutus og Terror: Brutus: Brutus jager Bella Fenris:
starlight Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 Edit: Arg, det funker ikke å forminske bilder på min photobucket lenger etter deres nye editor. Hjelp?
SoppenCamilla Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 Edit: Arg, det funker ikke å forminske bilder på min photobucket lenger etter deres nye editor. Hjelp? Bruker du Opera eller FF eller noe? Det funker ikke på min Opera ihvertfall, så jeg må bruke IE. Irriterende, og det tar lang tid, men det er jo fint at man kan redigere bildene skikkelig, da. Var greit når jeg ikke gadd å redigere alle i Photoshop.
starlight Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 Bruker du Opera eller FF eller noe? Det funker ikke på min Opera ihvertfall, så jeg må bruke IE. Irriterende, og det tar lang tid, men det er jo fint at man kan redigere bildene skikkelig, da. Var greit når jeg ikke gadd å redigere alle i Photoshop. Bruker IE. Velger jo resize og alt det der, men bildene var jo fortsatt store
Raksha Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Morsom tråd! Et par fra galskapen her i huset:
SoppenCamilla Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Bruker IE. Velger jo resize og alt det der, men bildene var jo fortsatt store Hm. Når du har rezisa, trykker du på "Apply"? For det må du.
tm100021 Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Ikke tatt av meg, men mine hunder Tessa Tammen Også bebibarnet da, Shakk! Fascinerende å se hvordan de bruker halen bevisst på å kordinere, mer live enn på bilder da
Mud Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Fart ja...det er stort sett det det har vært mest av her i huset. Høyt tempo og lite vett Jeg har flest av Lyra faktisk, men det er fordi hun er så mye lettere å ta bilder av i høyt tempo, av flere grunner Her har man en av grunnene til at jeg har få bilder av Loke løpende alene. Han løper nemlig rett i kameraet i en helvetes fart hvis jeg setter meg på huk..
Djervekvinnen Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Hehe så kule bilder! Her er Hera i farta, som vanlig. Litt gamle bilder da, men.
Renate A Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Chicka og Ruvi i farta På tur med hest og vogn Hesten går fortere og hundene må gå fortere Hvilken sykdom er dette tro??
Guest Dratini Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Her er noen fra meg;) Amy og Zuma Zuma Fenris og Zuma Zuma (igjen) Odin Odin Amy Og ett til av Zuma til slutt
HildeM Skrevet 16. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Veldig mange stilige bilder her!
HildeM Skrevet 16. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Oi! Det kattebildet var utrolig tøft!
Bambings Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Skrevet 17. Mars 2008 Det er det beste bildet jeg har sett på lenge...!
M.J Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Skrevet 17. Mars 2008 Vesla løper etter kongle. Synd det ble uskarpt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar