Gå til innhold
Hundesonen.no

Lyra BIR på Crufts


Marianne

Recommended Posts

Grattis :hmm:

Men jeg får ikke opp bilde på Crufts siden. Noen andre som gjør det?

Hvis det er min link du refererer til, så beklager jeg at jeg formulerte det slik at linken viser til et bilde, for det gjør den ikke :P Jeg tenkte jeg bare skulle vise Laekenois-resultatene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Her er man meget stolte! Hun er og blir vesle gulljenta til mor og at hun skulle gjøre det så bra bare ett år gammel var fantastisk morsomt! Ikke fritt for at både jeg og ny eier gråt en skvett på telefonen i går rett etter hun var i ringen :)

Har fått mange spørsmål fra folk som lurer på om jeg ikke angrer for at jeg ga henne bort etter dette resultatet, men det gjør jeg absolutt ikke. Brigitte har gjort en flott jobb med henne og jeg er ikke overbevist om at hun hadde gjort det like bra med meg som eier. At hun er en fryktelig vakker liten krølle har jeg jo visst hele tiden, det var jo en av grunnene til at jeg ga henne videre til noen som kunne få mer ut av potensialet hennes. Ingen tvil om at Brigitte er rett eier til den hunden, hun får stadig skryt av det åpne og positive temperamentet sitt i kritikkene. Lyra er utvilsomt en svært lykkelig hund, og hun elsker visst å showe i ringen.

Hun ble ikke plassert i gruppen så vidt jeg skjønte (litt komunikasjonsproblemer med belgia *flir*) , men det var det vel ingen som trodde uansett. :wub:

Og Lyra er sonenhund ja, hun har jo vært medlem her siden før hun ble født! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...