Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har fått valper 13/4!


Guest Dratini

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar
Guest Dratini
Så fine navn! Kult med et gjennomgangstema :P

(Blir det en Dratini's Rattata i R-kullet? :ahappy: )

Gleder meg til å se flere bilder !

Kanskje det ja :ahappy: Grunnen til pokemon-navn er at Dratini er en pokemon og oppdretternavnet vårt har vi etter vår blonde hanne (Flymossens Dratini). Først ETTER at vi søkte om kennelnavnet fant vi ut at Dratini er en pokemon. Da var valget enkelt med tanke på hva valpene skulle hete :P Det er mulig at en av valpene får navnet Buizel istedet ;)

Her er noen bilder:

2weeks0042.jpg

2weeks0047.jpg

kloklipp0001.jpg

kloklipp0003.jpg

kloklipp0007.jpg

kloklipp0012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Så skjønne valpene er !

Bare lurte på en ting: Hvor får jeg tak i de valpehalsbåndene som valpene dine har?

Har lyst på sånne.. :)

Vet ikke om det er lov til å reklamere direkte inne her, sender deg PM om det jeg :P

Så nudelige små bebbiser det er kommet :) Lykke til med oppdragelse, sosialisering og håndtering også salg da :)

Tenner har begynt å komme, så nå ligner de mer på små piraya :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Åh! Nå begynner de jo å se ut som hunder :icon_redface: Fineste valpene det :ahappy:

De er skikkelig gode, men vi begynner å få mange pearcinger! Neida, vi velger dette selv og synes de er kjempegode :lol:

Ja de er fine hvalpe, faren er vildt lækker, line den type hovawart je ha væet vant til :)

Det er sant, faren deres er skikkelig god :o De med tegninger får fullstendige tegninger også :P

Vakre de var! :)

JA! (altså helt uten påvirkning av at jeg "kosemoser" med de veldig ofte :P ) :) Kan ikke være uenig i det nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Så søte dei var! :icon_redface: Det såg ut som dei grisa skikkelig, hehe :ahappy: Har ingenting i mot fleire bilder eg altså ... :lol:

Ikke sant? :) Kan også love masse bilder fremover :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro når de skal bade i maten hihi..

noe så søtt..

skulle ikke tro det var snart 4 mnd siden "mine" valper var så små..

Gud som jeg savner å ha valper i hus... hihi

Nydelige var de :icon_redface::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...