ToneS Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Så herlige! Sikkert å deilig å bade i maten I allefall når de blir badet/dusjet etterpå!
-Vilde- Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Skrevet 9. Mai 2008 Sukk Ja, jeg er valpesyk allerede jeg og. Desverre ser det ut som sommerkullet blir utsatt (igjen), men til vinteren blir det småttiser i huset igjen Gleder meg masse allerede! Du har da ingenting å klage over. Du har jo vakre lille Silma (Eller er hun kanskje ikke så liten lenger? ) Veeeeldig søte små bebbis valper!
Caroline Skrevet 9. Mai 2008 Rapporter Skrevet 9. Mai 2008 Du har da ingenting å klage over. Du har jo vakre lille Silma (Eller er hun kanskje ikke så liten lenger? ) Veeeeldig søte små bebbis valper! Hun er ikke så liten lenger nei Nå er hun bare 5 cm. unna voksen høyde, og sikkert 5,5-6 kg. Masse lange bein! De er ikke særlig pene i den alderen.
Caroline Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Skrevet 20. Mai 2008 Aaaw Og for noen nydelige tanfarger på de med tan!
Guest Dratini Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Skrevet 20. Mai 2008 Aaaw Og for noen nydelige tanfarger på de med tan! På Hovawart heter det ikke "tan" men "sort med tegninger", dette fordi tegningene ikke skal være like mørke som på f.eks Gordon Setter, Dobermann, Rottweiler osv... Men ja, de har nydelige farger, og de to sorte er skikkelig sort, den ene med noen få (6-10) hvite hårstrå i brystet
Peers Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Skrevet 20. Mai 2008 Kjempesøte! Mørk og fin farge på de helsorte, og flotte tegninger på de som har det
Blondiemamma Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Åh himmel så søte Kjenner jeg savner gamle hoffen min Frida når jeg ser sånne søte valper
Guest Dratini Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Åh himmel så søte Kjenner jeg savner gamle hoffen min Frida når jeg ser sånne søte valper Frida, er det samme hund som Avrafastes Brie?
Blondiemamma Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Frida, er det samme hund som Avrafastes Brie? Stemmer
Guest 2ne Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 *ler* Skal de ha sånn haleføring? Men de begynner å bli fine nå, blitt mer hunder enn rotter, liksom
LeneG Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Ja nå er det definitivt mer hunder Vakre lille småtassene.
-Mia Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Her kommer nok en bildespam... Nydelig! Har dere bestemt dere for hvilken av de små frøknene som blir deres?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar