nice Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Skrevet 10. Juni 2008 Så nydelige. Jeg hilste på ei tispe fra kullet ditt i går. Utrolig vakker.
12345 Skrevet 11. Juni 2008 Rapporter Skrevet 11. Juni 2008 skal dere beholde en selv, eller kanskje to siden de er så herlige
Guest Dratini Skrevet 7. September 2008 Rapporter Skrevet 7. September 2008 skal dere beholde en selv, eller kanskje to siden de er så herlige Beklager at denne tråden "døde" da jeg selv ble syk. Er på bedringens vei nå, men har masse som burde oppdateres 1 valp har vi satt ut på fôr. 2 av valpene har flyttet til Nederland, de 3 andre er her i Norge. To av de i Norge har debutert på valpeshow; en ble nr 3 i sin klasse, mens den andre gikk hen og ble bis-valp på vår rasespesial. Og i går ble hun bir + 4big på et annet valpeshow. En av de i Nederland debuterer på den Nederlandske hovawartklubbens store rasespesial i dag. Kommer gallerier for alle valpene på hjemmesiden etterhvert
Yodel Skrevet 7. September 2008 Rapporter Skrevet 7. September 2008 Beklager at denne tråden "døde" da jeg selv ble syk. Er på bedringens vei nå, men har masse som burde oppdateres 1 valp har vi satt ut på fôr. 2 av valpene har flyttet til Nederland, de 3 andre er her i Norge. To av de i Norge har debutert på valpeshow; en ble nr 3 i sin klasse, mens den andre gikk hen og ble bis-valp på vår rasespesial. Og i går ble hun bir + 4big på et annet valpeshow. En av de i Nederland debuterer på den Nederlandske hovawartklubbens store rasespesial i dag. Kommer gallerier for alle valpene på hjemmesiden etterhvert Gratulerer med flotte resultater! Gleder meg til å høre resultater fra dagen, da! Var det valpen du beholdt på för som har gjort det så bra?
Angilja Skrevet 7. September 2008 Rapporter Skrevet 7. September 2008 Gratulerer med flotte resultater! Gleder meg til å høre resultater fra dagen, da! Var det valpen du beholdt på för som har gjort det så bra? Svarer for henne, ja det var for-valpen som ble BIS. Hun er utrolig vakker!
Peers Skrevet 7. September 2008 Rapporter Skrevet 7. September 2008 Gratulerer så mye med fôrvalpen Lykke til videre, venter spent på bilder!
Guest Dratini Skrevet 7. September 2008 Rapporter Skrevet 7. September 2008 Som Fenrisgutten skrev, valpen som ble bis på rasespesialen er den valpen vi har satt ut på fôr. I dag på den nederlandske spesialen ble en av valpene fra oss nr 2 i sin klasse (9 i den klassen), Pappa Biko beste veteran, Willow (også datter av Biko) fikk sitt siste cert og ble nederlandsk champion og bis, en annen datter vant unghundklassen og mange andre gode resultater fra slekta i Nederland Nå er galleriene til Zerline og Blissey fra B-kullet oppdatert på hjemmesiden. Og her er en smakebit fra spesialen forrige helg Zira Zira Zira Stacy og Zira Stacy Far og datter, Biko og Zira
Isabel Skrevet 7. September 2008 Rapporter Skrevet 7. September 2008 Grattis med flotte resultater! Herlige hunder!
Guest Dratini Skrevet 13. April 2011 Rapporter Skrevet 13. April 2011 Gratulerer med 3 års dagen alle i kullet. Mange tanker går til Stacy sin familie som måtte ta den tunge avgjørelsen den 1/4-2011, det viste seg at hun hadde lymfosarcom i tykktarmen med spredning Nå venter hun på alle sine nære og kjære på regnbuebroen sammen med Sheltien Sara som hun delte sine 2 første leveår rammen med... 3 dager gamle...
Gjest Skrevet 13. April 2011 Rapporter Skrevet 13. April 2011 Gratulerer med 3års dag! og trist med stacy!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar