Gå til innhold
Hundesonen.no

astrid


Elisabeth

Recommended Posts

hun skriver at hun blir lei seg når folk sier ting om hunden hennes.. og det er helt greit..men hun sier ikke akkurat pene ting om andre sine hunder og.. og det er mulig de blir lei seg vettu...!!!

jeg skrev det som en reaksjon på alt det de skrev til meg. Jeg startet ikke denne tråden for å slenge dritt. det var det de som satte igang. Jeg syns det har vært skrekkelig mye mobbing i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Jeg skal ikke sette kull på henne. Jeg vil ha nok tid til valpen, og det får jeg garantert ikke med et valpekull+ skole. Skal ha valpen etter mars neste år. Jeg regner med at jeg vil bruke hunden i avl om jeg mener den er god nok. :lol: Men det blir ikke før om en god stund. Jeg orker ikke det stresset nå de nærmeste årene.

Så du skal aldri ha kull på Vicky? Og du tenker på å kjøpe en papillonvalp i Mars neste år (2006)?

Funnet en bra kennel da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, for seg selv og for hunden sin da :P

Ja, hehe :D Men sånn som meg f.eks. Jeg hadde ikke gidda å prøvd noen "harde" treningsmetoder bare for å sjekke om de passa for hunden min :D Hadde ikke gidda å prøvd å rykke i båndet hver gang hun dro bare for å sjekke om det funka :P Hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe :D Men sånn som meg f.eks. Jeg hadde ikke gidda å prøvd noen "harde" treningsmetoder bare for å sjekke om de passa for hunden min ;) Hadde ikke gidda å prøvd å rykke i båndet hver gang hun dro bare for å sjekke om det funka :P Hvis du skjønner hva jeg mener.

Skjønner hva du mener :P jeg bruker klikker på min hund, å trives med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe ;) Men sånn som meg f.eks. Jeg hadde ikke gidda å prøvd noen "harde" treningsmetoder bare for å sjekke om de passa for hunden min :P Hadde ikke gidda å prøvd å rykke i båndet hver gang hun dro bare for å sjekke om det funka :D Hvis du skjønner hva jeg mener.

nettopp :D vi bruker det som passer best for oss, og for hunden :D hundens mentale og fysiske helse er den aller viktigste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet det:) jeg ville bare si det..

syntes også denne tråden er gått langt over grensen.. så hvis du vil astrid så er det bare til å stenge den!

vi får prøve å ordne opp så godt vi kan :lol: vi får finne på en god diskusjon(som ikke sårer noen) sånn at vi kan ha det greit her på forumet :lol: det er jo tross alt et bra forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får prøve å ordne opp så godt vi kan :lol: vi får finne på en god diskusjon(som ikke sårer noen) sånn at vi kan ha det greit her på forumet :lol: det er jo tross alt et bra forum.

Enig Astrid. Jeg har ikke vært med så lenge her, men ser jo at man virkelig kan ha det kjekt her :D . Tenk bare på alle bilder fra treninger, utstilliger, AG treninger og ikke minst situasjonsbilder av vår søte små som vi kan dele med hverandre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke ment som mobbing eller noe sånt i det hele tatt, jeg ble bare litt nysgjerrig :lol:

Skal du ikke ha kull på Vicky likevel? (får hun ikke one-night stand likevel, fordi papillonen kommer? :lol:) Eller skulle du bare utsette det litt? (er hun ikke 4 år nå? da bør det jo ikke utsettes så veldig lenge da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke ment som mobbing eller noe sånt i det hele tatt, jeg ble bare litt nysgjerrig ;)

Skal du ikke ha kull på Vicky likevel? (får hun ikke one-night stand likevel, fordi papillonen kommer? :D) Eller skulle du bare utsette det litt? (er hun ikke 4 år nå? da bør det jo ikke utsettes så veldig lenge da...)

Jeg skal ha et møte med oppdretter for å avgjøre hvordan vi skal gjøre det. Hvis Vicky skal ha valper blir det i Mars vi parrer henne, for både jeg og oppdretter er imot å sette valper på en tispe som er fyllt 5 år. Hvis vi skal ha kull vil enten jeg eller oppdretter beholde en tispe som vil bli brukt videre i avl. Så Vicky`s one nightstand er det ikke sikkert det blir noe av.. hehe.. jeg vil avgjøre det nøye, for jeg har tross alt skole og alt... og hvis Vicky skal ha valper vil jeg jo helst kunne delta så mye som mulig under den tiden :lol: dessuten vil jeg jo også at Papillon valpen skal få en god og riktig oppvekst. En valp skal det satses 110% på :lol: Er blitt utrolig fascinert av rasen, og jeg ser frem til neste år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen gå i fra aussie til papillon?! Fra brukshund til "selskapshund"? Hehe, ok, papillon er søte, men er det ikke lydighet som er den store lidenskapen din Astrid? Hjelpes..

jeg tror nok en Papillon kan bli en god brukshund :lol: kanskje ikke på nivå med en aussie, men den har en god hjerne. Har fått prøvd meg litt med trening av Papillon nå, og jeg må si det overasker meg hvor lettlærte de er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen gå i fra aussie til papillon?! Fra brukshund til "selskapshund"? Hehe, ok, papillon er søte, men er det ikke lydighet som er den store lidenskapen din Astrid? Hjelpes..

Papilloner går HEELT fint an å brukes i LP :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen gå i fra aussie til papillon?! Fra brukshund til "selskapshund"? Hehe, ok, papillon er søte, men er det ikke lydighet som er den store lidenskapen din Astrid? Hjelpes..

Jeg skjønner virkelig ikke hva det er med deg altså. Du rakker ned på alle raser jo! Alle labber som ikke er etter "rene" jakt-linjer er helt ubrukelige, og samme med alle andre. En papillon er jo perfekt til lydighet, så jeg skjønner ikke hva du snakker om. Sveriges første lydighetschampion var en papillon. Minner meg om en viss annen person som var veldig opptatt av raser... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hva det er med deg altså. Du rakker ned på alle raser jo! Alle labber som ikke er etter "rene" jakt-linjer er helt ubrukelige, og samme med alle andre. En papillon er jo perfekt til lydighet, så jeg skjønner ikke hva du snakker om. Sveriges første lydighetschampion var en papillon. Minner meg om en viss annen person som var veldig opptatt av raser... :roll:

=D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hva det er med deg altså. Du rakker ned på alle raser jo! Alle labber som ikke er etter "rene" jakt-linjer er helt ubrukelige, og samme med alle andre. En papillon er jo perfekt til lydighet, så jeg skjønner ikke hva du snakker om. Sveriges første lydighetschampion var en papillon. Minner meg om en viss annen person som var veldig opptatt av raser... :roll:

Hvilken annen person opptatt av raser.? :?

Kult at er papillon va første LP Champ da..hihih...-må le litt når jeg ser det for meg. men.. :lol: kult er det uansett!

Og jeg gleder meg til å se Casper eller Speedy i ringen og, jeg! (sant Kine??)hihih :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...