Gå til innhold
Hundesonen.no

astrid


Elisabeth

Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Jeg lurer også...men Elisabeth pas på sidste gang der var "krangling" startede jeg en ny tråd...og fik første afvarsel :-o :) ...Ved ikke helt hvad straffen er i sdste ende og heller ikke hvor mange advarsler man får inden hammeren falder. hihi... ;)

Bare tuller her jeg, synes du fortjener et svar efter sådan en fræk udtalelse. ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også...men Elisabeth pas på sidste gang der var "krangling" startede jeg en ny tråd...og fik første afvarsel :-o :) ...Ved ikke helt hvad straffen er i sdste ende og heller ikke hvor mange advarsler man får inden hammeren falder. hihi... ;)

Bare tuller her jeg, synes du fortjener et svar efter sådan en fræk udtalelse. ;);)

Ja, ikke sant. Man kan heller begynne å lure på hva som er misbruk av moderator-status sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Man kan heller begynne å lure på hva som er misbruk av moderator-status sier nå jeg.

jeg syns det dere drev med der var mobbing. Det er min mening. Syns ikke det er hyggelig at en hel tråd blir brukt til å snakke dritt og faenskap om min hund. Dette mener jeg. Jeg svarte som en reaksjon på de negative uttalelsene, og kanskje var jeg ikke like hyggelig hver gang, men jeg syns ikke jeg hadde mye grunn til å være hyggelig etter å ha fått de beskyldningene og baksnakkingen rundt meg. Det er min mening. Jeg stengte tråden fordi jeg mente dette var grov mobbing, og fordi jeg mente Heidi burde se på det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg mobbet deg Astrid?

nei, jeg har ikke hørt noe mobbing fra deg.. men det er fler andre... :lol: jeg syns ikke det er spesiellt hyggelig å høre så mye stygt om det kjæresten jeg har, spesiellt når jeg vet at det ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begriper ikke hvordan du kan si at en personlig mening er løgn. Dersom du f.eks sier at Mona var innpåsliten hele tiden, så sier ikke jeg at du juger. Da er det din personlige mening, selv om jeg kanskje oppfattet situasjonen annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begriper ikke hvordan du kan si at en personlig mening er løgn. Dersom du f.eks sier at Mona var innpåsliten hele tiden, så sier ikke jeg at du juger. Da er det din personlige mening, selv om jeg kanskje oppfattet situasjonen annerledes.

En personlig mening som du får et hundeforum til å tro med deg :lol: jaja... det jeg skrev var en reaksjon på det at du skrev uhyggelige innlegg. Også påsto du jeg hadde hele raseklubben imot meg? Jeg har to personer, som ikke engang har peil på aussie imot meg. Men langt ifra raseklubben.

Og grunnen til at jeg ikke er interessert i å avle er fordi jeg har mye mer lyst på papillon, og jeg syns aussie miljøet blir for kjedelig igrunn. folka er hyggelige, men det er mest utstillings folk. hadde det vært mer aktivt med gjeting, og mer aktivt med ranch aussies hadde det vært mye morsommere syns jeg. Sånn som Mr Binks f.eks. Hadde jeg bodd i Sverige hadde jeg hatt mye mer glede og nytte av å ha et valpekull. Jeg har lyst til å gi papillon valpen nok oppmerksomhet, også har jeg i tilleg skole og annet foran meg. Jeg er blitt utrolig fascinert av papillon, og jeg er blitt mer interessert i det enn å ha et valpekull. bare tanken stresser meg. vil ha det litt roligere fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ingen til å tro med meg, Astrid. De som var enige hadde sett omtrent det samme på leiren.

Og du er snart nødt til å bestemme deg i henhold til en del ting. For du har sagt til meg at du ikke ville sette kull på Vicky fordi du ikke ville ha hele raseklubben imot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ingen til å tro med meg, Astrid. De som var enige hadde sett omtrent det samme på leiren.

Og du er snart nødt til å bestemme deg i henhold til en del ting. For du har sagt til meg at du ikke ville sette kull på Vicky fordi du ikke ville ha hele raseklubben imot deg.

da har jeg sagt feil, for det er ikke tilfellet. Spør Oona Bru selv :lol: kom igjen. Og de anklagene dine du har om Vicky kan du ringe min oppdretter for å klage. Her er nummeret: 35598945

Og de fra leiren som klager på Vicky har vært imot meg fra før, så de gjør det for å sverte meg :lol: snakk med folk som ikke har noe imot meg isteden. Nøytrale personer- Kom på privatskolen jeg trener å se hundene leke etter trening, og spør etterpå hva trenerene og andre folk som går forbi mener. En tispe skal ha rett til å si ifra til innpåslitne valper mener JEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg sagt feil, for det er ikke tilfellet. Spør Oona Bru selv :lol: kom igjen. Og de anklagene dine du har om Vicky kan du ringe min oppdretter for å klage. Her er nummeret: 35598945

Og de fra leiren som klager på Vicky har vært imot meg fra før, så de gjør det for å sverte meg :lol: snakk med folk som ikke har noe imot meg isteden. Nøytrale personer- Kom på privatskolen jeg trener å se hundene leke etter trening, og spør etterpå hva trenerene og andre folk som går forbi mener. En tispe skal ha rett til å si ifra til innpåslitne valper mener JEG.

Jeg har selv lest en plass at du ikke ville sette kull på Vicky, fordi du ikke ville ha hele raseklubben mot deg..

Å slutt å be folk om å ringe til oppdretteren din for å klage på Vicky, a r g ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sier en ikke feil om. Enten har man HEEELE raseklubben imot seg, eller så overdriver man.

Jeg trenger ikke ringe noen for å få vite om mine meninger er sanne.

Du sier jeg skal snakke med nøytrale personer. Vel, jeg syns IKKE at nøytrale personer er folk du trener med flere ganger i uken. Nøytrale personer er for eksempel folk som ikke har sett hunden før og som kan litt om hund. Ikke de som har lært deg hvordan du skal trene.

Og nå kan du rote bort det argumentet ditt om at en tispe skal ha lov til å si ifra! Jeg har sagt meg enig i det - men ikke måten det blir gjort på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da har dere misforstått. Raseklubben er ikke imot noe, men noen enkelte utstillings folk som kun tenker på utsende.

Ja, men jeg gidder ikke å høre på de klagene! ring oppdretter hvis dere absolutt skal snakke sånn om min hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sier en ikke feil om. Enten har man HEEELE raseklubben imot seg, eller så overdriver man.

Jeg trenger ikke ringe noen for å få vite om mine meninger er sanne.

Du sier jeg skal snakke med nøytrale personer. Vel, jeg syns IKKE at nøytrale personer er folk du trener med flere ganger i uken. Nøytrale personer er for eksempel folk som ikke har sett hunden før og som kan litt om hund. Ikke de som har lært deg hvordan du skal trene.

Og nå kan du rote bort det argumentet ditt om at en tispe skal ha lov til å si ifra! Jeg har sagt meg enig i det - men ikke måten det blir gjort på.

snakk med folk som ser meg på konkuranser og leketreff etter utstillinger. Har aldri fått en eneste klage på Vicky. Og Tonje med Jeppe ville ikke latt meg bruke den hannen hvis ikke hun var enig. hun syns Vicky er en fantastisk tispe med et prima gjemytt. Og hun har sett Vicky leke med mange andre hunder. så sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier jeg bare at jeg orker ikke mer mobbing og trakassering på noen måte, så ikke snakk mer om min hund sånn. Ring til oppdretter å snakk ut hvis det er noen som er imot Sol`s amazing kullet. (ingen har noen gang klaget på dem, alle mener at dette kullet bare ble kjempebra). her er tlf: 35598945 hvis dere skal mase å klage om noe. dere kan hvertfall la meg være i fred nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg kanskje ta å snakke med de som så deg på konkurransen sist helg. Hvor hunden din slåss med en annen, og kastet seg etter Mona fordi Mona kom bort da jeg satt og koste med Vicky. Jeg tror ikke de vil si at det er normal oppførsel.

Jeg lurer på hvorfor du i de fleste diskusjoner ber oss ringe noen, snakke med eksperter, sier vi ikke har peil osv.

Jeg gjentar: Jeg trenger ingen ekspert eller oppdretter for å fortelle meg hva jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg kanskje ta å snakke med de som så deg på konkurransen sist helg. Hvor hunden din slåss med en annen, og kastet seg etter Mona fordi Mona kom bort da jeg satt og koste med Vicky. Jeg tror ikke de vil si at det er normal oppførsel.

Jeg lurer på hvorfor du i de fleste diskusjoner ber oss ringe noen, snakke med eksperter, sier vi ikke har peil osv.

Jeg gjentar: Jeg trenger ingen ekspert eller oppdretter for å fortelle meg hva jeg har sett.

Det var feil å plassere Vicky som ikke kan fordra Mona der. Og Vicky sa bare ifra at dette syntes hun ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel... til og med da Vicky hadde presset Mona inntil bordet og Mona ikke hadde sjans til å komme seg unna og stod der med masse dempende signaler, stod din VOKSNE tispe der med blottet tanngard og knurret. Hele kroppsspråket hennes var skremmende. Og du som faktisk hadde hunden i bånd dro henne ikke vekk engang. Du tok henne først vekk da noen voksne som stod rundt ba oss om å få bikkjene stille og ikke ødelegge for de inne i ringen.

Og jeg kan si det før du kommer med det som argument: Jada, det er helt greit at en voksen tispe sier ifra. Så lenge det er på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel... til og med da Vicky hadde presset Mona inntil bordet og Mona ikke hadde sjans til å komme seg unna og stod der med masse dempende signaler, stod din VOKSNE tispe der med blottet tanngard og knurret. Hele kroppsspråket hennes var skremmende. Og du som faktisk hadde hunden i bånd dro henne ikke vekk engang. Du tok henne først vekk da noen voksne som stod rundt ba oss om å få bikkjene stille og ikke ødelegge for de inne i ringen.

Og jeg kan si det før du kommer med det som argument: Ja da, det er helt greit at en voksen tispe sier ifra. Så lenge det er på en ordentlig måte.

Vicky presset ikke Mona til bordet. Dra den litt ned. Jeg var ikke oppmerksom der og da så jeg så ikke det at Vicky ikke ville være ved bordet. hadde jeg sett det hadde jeg tatt henne vekk. Og Mona var ikke akkurat lite plagsom. dessuten er det normalt at en tispe ikke liker å sitte trykt inntill en annen. Men jeg sa, jeg gidder ikke å diskutere noe så unødvendig. Du får sitte der med min mening, men du trenger ikke å prakke den på meg. Dra den litt ned og finn på noe annet å diskutere. -noe som ikke støter andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel... til og med da Vicky hadde presset Mona inntil bordet og Mona ikke hadde sjans til å komme seg unna og stod der med masse dempende signaler, stod din VOKSNE tispe der med blottet tanngard og knurret. Hele kroppsspråket hennes var skremmende. Og du som faktisk hadde hunden i bånd dro henne ikke vekk engang. Du tok henne først vekk da noen voksne som stod rundt ba oss om å få bikkjene stille og ikke ødelegge for de inne i ringen.

Og jeg kan si det før du kommer med det som argument: Ja da, det er helt greit at en voksen tispe sier ifra. Så lenge det er på en ordentlig måte.

Blir jo litt nygjerrig da :lol: . Hvor trener dere og hva trener dere? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...