Gå til innhold
Hundesonen.no

Fryser hundene deres lett?


Baby

Recommended Posts

FRyser hundene deres lett?

Zico har jo endel pels, men han fryser utrolig fort så jeg har måtte begynne med genser til han nå allerede... Kan jo ikke gå rundt å skjelve heller... :roll:

Huff, hvordan blir det til vinteren da tro?

Oscar fryser ikke så fort som Zico så han bruker ikke dekken eller noe enda. Bare når det regner da. :wink: Da har han regndekken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Pito fryser aldri om vinteren.

Men det hender hun streiker når vi har gått langt i snø for da er enten potene så fulle av kram snø eller så fryser hun på beina..

Og så liker hun ikke gå ute i plaskregn.

Men fryser på kroppen det gjør hun ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ikke snakk :) Hun fryser hele tida.. Håper hun får litt mer pels snart. Men det går som regel bra når vi er i bevegelse, går tur og sånn. Sånn som idag når vi var på skogstur med skolen, så gikk hun uten dekken hele veien opp, men når vi kom frem fikk hun på dekken, siden hun var klissvåt. Så tok jeg det av når vi gikk ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg bare si det slik...Odin har 2 regndekken (vi bor i bergen..), 1 ulldekken, 1 reflexdekken,1 regndekken m/for...uhm...-og så har jeg KJEMPELYST på et vi har i små str - det er et sort bobledekken med hette,og så er det fuskepels på kragen! :) -men jeg tviler på det kommer i 70,75 cm... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Da hadde ihvertfall jeg snudd meg! hehe! Og så kan Hera få rosa boblejakke med hvit fuks pels. ;) Hadde tatt seg ut ja! Men vet ikke om jeg ville ha turt å vist meg ute med det.. i frykt for å blirr latterliggjort! ;) Men Odin hadde sikkert blitt tøff! :wink:

Du hadde ikke blitt latterliggjort, daaaah! ;) -tenk så stilig da! Jeg hadde LETT gått ut slik! *lol* ;) Og det er morro når folk snur seg etter en... :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...