Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem er dere på Hundesonen?


Cloudberry

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

(fullstendig OT, men jeg får litt sånn "anonyme alkoholikere" følelse her jeg... *knis* "Hei. Jeg heter xxx og er xxx gammel og har drevet med xxx i mange år"... (alle de andre ) "Hei xxx"

*ler*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(fullstendig OT, men jeg får litt sånn "anonyme alkoholikere" følelse her jeg... *knis* "Hei. Jeg heter xxx og er xxx gammel og har drevet med xxx i mange år"... (alle de andre ) "Hei xxx"

*ler*)

Hihi, jeg og:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(fullstendig OT, men jeg får litt sånn "anonyme alkoholikere" følelse her jeg... *knis* "Hei. Jeg heter xxx og er xxx gammel og har drevet med xxx i mange år"... (alle de andre ) "Hei xxx"

*ler*)

Hehe, ble litt AA ja!

Men veldig trivelig at så mange vil fortelle litt om seg selv da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(fullstendig OT, men jeg får litt sånn "anonyme alkoholikere" følelse her jeg... *knis* "Hei. Jeg heter xxx og er xxx gammel og har drevet med xxx i mange år"... (alle de andre ) "Hei xxx"

*ler*)

Bare at det mengler noen tåredryppende historier om avhengigheten, hvordan familie og venner prøver å distansere seg fra deg, og hvor mange ganger du har prøvd å slutte. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette-Kristin, blir 19 i sommer :P

Går siste året på vgs, påbygging.

Håper å komme inn på folkehøyskole til høsten, aner ikke hva jeg skal bli, men har veldi lyst å reise mye ;)

Har blandingshunden Bono på snart 2år :P

er ikke det litt kjipt å ha bikkje hvis man har lyst å reise veldig mye?

det er liksom en av grunnene til at jeg faktisk skaffer meg hund, jeg har så flyskrekk at jeg aldri kommer meg noen steds. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(fullstendig OT, men jeg får litt sånn "anonyme alkoholikere" følelse her jeg... *knis* "Hei. Jeg heter xxx og er xxx gammel og har drevet med xxx i mange år"... (alle de andre ) "Hei xxx"

*ler*)

"annonyme sonenavhengige"? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det litt kjipt å ha bikkje hvis man har lyst å reise veldig mye?

Jeg har haft hund selv om jeg har rejst meget, ofte når jeg har rejst i europa har hundene enten været med, eller været hos familien, og når det jeg har rejst til Thailand eller andre oversøiske rejsemål så har min familie også taget dem, selvom jeg måske har været væk i 1½-3 måneder, men nu har min familie også stort hus med stor have og hund selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(fullstendig OT, men jeg får litt sånn "anonyme alkoholikere" følelse her jeg... *knis* "Hei. Jeg heter xxx og er xxx gammel og har drevet med xxx i mange år"... (alle de andre ) "Hei xxx"

*ler*)

;)

"annonyme sonenavhengige"? :P

HAHA! *Rekker forsiktig opp hånden for å presentere meg* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taran, 16år gammel(snart17) fra Sokna ved Hønefoss. Går mitt første år på medier og kommunikasjon på Hønefoss videregående. Jobber i tilegg på en shellstasjon noen ganger i mnd og har tidligere jobbet på cafe og Norefjell.

Har 4 hunder hjemme. Hei Heison og Pan, to elghundgutter på 6 og 9år som jaktes med. Elghundjenta Betty på snart 2 som driver med litt av hvert og Australian Shepherden Tella på snart 3år, som det trenes og konkurreres med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Marthe og er 18 år. Lever langt ute på landet (et sykke fra Haugesund) med ei schäfertispe, border collie hannhund, malinois tispe og ei border collie/australsk kelpie tispe :P Trener lydighet, IPO og bruks.

Ellers så går jeg på linjen medier og kommunikasjon, og jobber på hundepensjonat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Jeg heter Marita, blir 14 år i Mars, så kan vell nesten kalle meg 14? :P Jeg bor i Larvik og går i 8. klasse på Hedrum ungdomsskole. Mine interesser og lidenskap er dyr. Det dyret jeg har falt mest for er hund da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne er navnet og revetal er stedet, 17år er alderen. For de som ikke vet hvor det er så er det i Re kommune i vestfold.

Går 2.året på Re vgs. På linja helsefagarbeider. Jobber også på et gammlehjem, og skal til slutt bli sykepleier regner jeg med. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det litt kjipt å ha bikkje hvis man har lyst å reise veldig mye?

det er liksom en av grunnene til at jeg faktisk skaffer meg hund, jeg har så flyskrekk at jeg aldri kommer meg noen steds. :lol:

Det er vell kanskje ikke det mest praktiske, men kommer til å ta med hunden så mye som mulig, ellers kommer han til å være med mamma å pappa. Det vil liksom ikke bli reiser som varer over flere månder, selv om jeg aller helst kunne tenke meg å flytte til utlandet, da slepper jeg å reise så mye :P og da blir han selfølgelig med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Heidi og er 17 år (blir 18 i september). Jeg bor i Drammen, og går fortiden på drm. vgs med fordypning i realfag (fysikk, matte, biologi og kjemi). Jeg har planer om å ta ett år på folkehøgskole etter vgs (hundekjøring og friluftsliv) også vil jeg til Bergen og studere enten biologi eller fysikk.

Jeg har golden retrieveren Elwira som er snart 4 år :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at det mengler noen tåredryppende historier om avhengigheten, hvordan familie og venner prøver å distansere seg fra deg, og hvor mange ganger du har prøvd å slutte. :lol:

Hehe.. ja, sant nok. Men typisk at en jusstudent skulle henge seg opp i slike detaljer da :P

"annonyme sonenavhengige"? :P

Yes! Der var den! Bortsett fra at den manglet "klangen" liksom.

:P

HAHA! *Rekker forsiktig opp hånden for å presentere meg* :P

Jeg har vel strengt tatt ikke sagt "hei" selv jeg! Dame fra Bergen, en gal pels med fire ben med tankene sine 200 meter ut i omkrets til enhver tid. Pelsen lyder navnet Sofus, blir tre år i mars og oppfører seg egentlig som en eh.. valp.

Ellers to katter og et hus fullt av hybelkaniner!

Og ja, en smule soneavhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...