Cloudberry Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Er litt nysgjerrig på dere som bruker forumet Alder, bosted, yrke osv.. Ikke noe tvang, jeg vil bare bli litt bedre kjent med dere Kan begynne jeg da; er en 23 år gammel student som bor i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 22 år, (blir 23 i mars) Bor på Vinterbro Yrke: Booking konsulent. Det var mitt bidrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 30 år bor i bergen hjemmegående i øjeblikket tidligere yrker i Danmark er: Maskinoperatør, maskinkonsulent, maskinvalidatør og jobinstruktør i medicinalhjælpemiddel fabrik veterinærassistent(heste) Staldarbejder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 21 år bor i åsgårdstrand og blir student (igjen) til høsten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Eg er 16 år, (17 år i okt.) Går på Vgs. Skal ta realfag til hausten. Driver med både hest og hund, har to katter og mange sauer. Jobber som ekstrahjelp på Norges Vidauget. Og bur i vakre Sogn og Fjordane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Er 26 år, er kundeveileder i 1881 og butikkmedarbeider på Tropehagen Zoo, bor i Namsos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 17 år, bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg går på videregående skole på 2. året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 19 år, Moss og snart student igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Eg heiter Sølvi, er 45 år og bor i Hordaland med mann, tre gutter (har og to voksne gutter som er flytta for seg sjøl) en hund og en katt. Skal til å pare tispa vår, og kjem til å beholde en valp sjøl. Jobber i dagligvare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 20 (blir 21 i år), bor i Lillestrøm og går på vgs ennå. (får se hvor lenge det varer denne gangen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Jeg er en (snart) 17 år gammel jente med navnet Marita. Går det første året mitt på sauda vgs, studiespesialisering. Har fått meg leilighet i stavanger (min hjemby ) og skal ta 2. og 3. vgs der Til høsten skal jeg ha rettslære, politikk - individ og samfunn og samf.økonOmi som valgfag. Gleder meg Etter vgs har jeg planer om å studere Jus eller Psykologi. Har en papillon hann på 1 år, og vurderer hund nr 2 etter vidergående er fullført. (Da blir det også en helt annen rase en papillon selv om jeg er super fornøyd med Aron ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 13, snart 14 år gammel jente som heter Hilde. Bor i Geiranger, Møre og Romsdal, og går 8. klasse på Geiranger Skule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 27 år fra Hønefoss Jobber på hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Jeg er ei jente på 33 år. Hjemmeværende med 3 barn. Bor i Fetsund ( ved Lillestrøm). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 22 år gammel student (ferdig utdannet i mai i år, hurra ) som bor i en koffert .. Det vil si at jeg pendler mellom plassen jeg kaller hjemmet mitt og studentbyen. Jeg studerer i Bodø, men jeg bor egentlig på Inderøy i Nord-Trøndelag. Men jeg er opprinnelig ikke trønder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Jeg er kanskje minst her jeg? Alder: 11 Bosted: Lillehammer Jobb: Elev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Jeg er 18 år. Bor i son, likeved moss Utdannet hundemassør, men går for tiden på fotohøyskole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Navn: Helene Alder: 16 Bosted: Fredrikstad Yrke: Går 1.året på vgs, medier & kommuniksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Jeg er snart 23, og er fra Trondheim. Holder på med siste semester i bacheloren min på kulturminneforvaltning, håper på å komme inn på master til høsten Har tatt psykologi grunnfag i tillegg. Jobber på kontor/resepsjon på trafikkskole i tillegg. Har ei Shetland Sheepdogtispe på 16. måneder og en hest på 24 år Edit: Venter også en Collievalp i hus i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Jeg heter Vilde. Er 15 år (16 i september) går i 10. klasse. Håper på å komme inn på Hartvig Nissen, og gå realfag der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Heter Tina Er snart 18 år gammel Bor i Stavanger Går 2 året på Sola vgs, realfag Planen er å studere i Budapest, for å bli veterinær Jeg har hatt kaniner i 10 år, og hund (shetland sheepdog) i 1.5 år. Jobber på gård. (soma gård- besøksgård/park) Hyggelig å lese litt om alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Jeg heter Karina og er 19 år gammel. Jeg bor i Oslo og går siste året på videregående, allmennfaglig påbygning. Jeg har lyst til å jobbe med mennesker, særlig å kunne hjelpe barn, og tenker derfor på å studere barnevernspedagog, logoped eller sykepleier. Jeg jobber nå på et sykehjem ved siden av skolen og trives veldig godt der:) Hunden min er en sjarmerende liten tibbefrøken med navn Chica:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Jeg heter Espen, er 22 år gammel. Bor i Bærum - jobber med IT hos Aker Kværner. Ellers er jeg administrator her på Dyresonen.no. Var faktisk med og starte Dyresonen.no i sin tid ! Har ikke dyr nå, men har en skilsmissehund - schæfer. Klem til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Vakke det du som liksom var med å starta sonen da espen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Vakke det du som liksom var med å starta sonen da espen? Jo.. ? Har jeg hevdet noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar