Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekjøpet går opp og ned..

Gjest

Recommended Posts

åååååå Blir så hyper......

Det ordner seg sikkert for deg.... Og når du bestemmer deg for rase så er du sikker. Det er vanskelig når man har flere raser man ønsker seg. Men blir nok ikke missfornøyd. Din kommende hund kommer til å ta et super hunde liv. Gleder meg til å følge dere videre... :D

Og gleder meg til masse BILDER... :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar
Ja nei jeg følte det ble litt for mye hund i de hundene.

Jeg har bare mer og mer lyst på Schäferen jeg, elsker alt med rasen :D Nå har jeg passet ei veninnes langhårete schäfer, selv når han drog inn halve veisørpet i pelsen så bare var jeg glad i han. Når jeg måtte legge meg halvflat på bakken for å holde han igjen når vi møtte hunder som ikke en gang ENSET at han var der (som også lå langflat på bakken for å komme nærmere), så var jeg bare glad i han.

(Hvordan får man hunder som ignorerer andre hunder? :no:) Ahhh nå er jeg skikkelig hundesjuk. Skulle ønske jeg bare kunne overta en voksen hund jeg, for det selskapet å ha på tur, og de herlige lekeøktene vi har inni mellom gir meg ren glede. Det er helt rart, jeg ble ekstremt lykkelig innvendig da jeg så hundens glede over å leke, og hvordan han aktivt tenkte og søkte løsninger på små ting jeg utfordret han med. Hvordan han tok til seg nye triks, selv om han er 6 år. Akk akk og veee.

Er ikke det et alternativ da? Det må da finnes noen ordentlige schæfere i voksen alder også som trenger et hjem? Da har man jo mer å gå på for å finne RETT hund også, og ikke minst frisk hund. Hør med mange forskjellige schæferoppdrettere? Jeg forhørte meg litt rundt etter omplasseringsaussier en stund helt til sambo satte foten ned og nektet meg å få en voksen hund i hus. :P Seriøse oppdrettere tar hundene de har solgt tilbake hvis noe skjer med livssituasjonen til valpekjøperen og de gjør alt de kan for å finne et nytt og godt hjem til hundene som ikke kunne bli hos valpekjøperen. Du kunne jo blitt et sånt hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Så spennende at ting endelig begynner å komme i boks! Gratulerer litt på forskudd (hehe eller skal jeg ikke si det?)! Jeg har også hold en hard knapp på labbis hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...