Tini Skrevet 5. April 2008 Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 åååååå Blir så hyper...... Det ordner seg sikkert for deg.... Og når du bestemmer deg for rase så er du sikker. Det er vanskelig når man har flere raser man ønsker seg. Men blir nok ikke missfornøyd. Din kommende hund kommer til å ta et super hunde liv. Gleder meg til å følge dere videre... Og gleder meg til masse BILDER... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 5. April 2008 Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 Ja nei jeg følte det ble litt for mye hund i de hundene. Jeg har bare mer og mer lyst på Schäferen jeg, elsker alt med rasen Nå har jeg passet ei veninnes langhårete schäfer, selv når han drog inn halve veisørpet i pelsen så bare var jeg glad i han. Når jeg måtte legge meg halvflat på bakken for å holde han igjen når vi møtte hunder som ikke en gang ENSET at han var der (som også lå langflat på bakken for å komme nærmere), så var jeg bare glad i han. (Hvordan får man hunder som ignorerer andre hunder? ) Ahhh nå er jeg skikkelig hundesjuk. Skulle ønske jeg bare kunne overta en voksen hund jeg, for det selskapet å ha på tur, og de herlige lekeøktene vi har inni mellom gir meg ren glede. Det er helt rart, jeg ble ekstremt lykkelig innvendig da jeg så hundens glede over å leke, og hvordan han aktivt tenkte og søkte løsninger på små ting jeg utfordret han med. Hvordan han tok til seg nye triks, selv om han er 6 år. Akk akk og veee. Er ikke det et alternativ da? Det må da finnes noen ordentlige schæfere i voksen alder også som trenger et hjem? Da har man jo mer å gå på for å finne RETT hund også, og ikke minst frisk hund. Hør med mange forskjellige schæferoppdrettere? Jeg forhørte meg litt rundt etter omplasseringsaussier en stund helt til sambo satte foten ned og nektet meg å få en voksen hund i hus. Seriøse oppdrettere tar hundene de har solgt tilbake hvis noe skjer med livssituasjonen til valpekjøperen og de gjør alt de kan for å finne et nytt og godt hjem til hundene som ikke kunne bli hos valpekjøperen. Du kunne jo blitt et sånt hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Har lest igjenom tråden din, lykke til med valpe, evetuelt hundekjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Jeg synes du skal velge den rasen du synes passer deg best! Hvis Labrador og Schæfer passer like bra, på hver sin måte, så er det bare å velge den du liker aller best! Lykke til, håper du finner den rette valpen/hunden, uansett rase! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Takk takk, vi får se hva som skjer framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 *positivitet innblandet med sterk realisme om at ting kan gå galt enda* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Åååååh, gratulerer med endelig få plass på valpeliste med hunder som du har en god magefølelse med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Lykke til Jeg ser ikke problemet med å flytte tre uker gamle valper egentlig? Så lenge det foregår ordentlig og uten stress så er det vel ikke noe stort problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Nei nettopp! Jeg er bare hypernervøs som en kommende alenemor og vil at alt skal være perfekt og flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Så flott! Har hele tiden syntes du burde gå for en brun labbis, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Så kjekt at ting endelig går din vei Lykke til på onsdag , håper du liker det du ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Så flott! Har hele tiden syntes du burde gå for en brun labbis, jeg Helt enig! Gratulerer med endelig plass på valpeliste, for et kull du føler deg "vel" med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Gratulerer, og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Gratulerer så mye, da blir det kanskje en brun Labbis på deg da Den som venter, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Gratulerer! Endelig går det din vei Lykke til på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Så spennende at ting endelig begynner å komme i boks! Gratulerer litt på forskudd (hehe eller skal jeg ikke si det?)! Jeg har også hold en hard knapp på labbis hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Dette var kjekt å høre! Får håpe det klaffar med dette kullet da! Her er alle fingrane krossa for at du skal få deg en brun labbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 ;) Kan vi ikke bare hoppe over tirsdagen og starte på onsdagen??? jo synes det.. Gratulerer...gleder meg til å følge med videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. April 2008 Rapporter Share Skrevet 8. April 2008 Takk takk takk! <--- meg på lørdag. Nå er det bare i dag igjen. pffiiuh. XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 8. April 2008 Rapporter Share Skrevet 8. April 2008 Gratulerer! Endelig kommer ting seg for deg også! Lykke til imorgen! Og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 8. April 2008 Rapporter Share Skrevet 8. April 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Lykke til Og vi vil ha bildespam etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Lykke til Håper det blir mange bilder å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar