Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekjøpet går opp og ned..


Gjest

Recommended Posts

Har ikke hørt noe om at brune er mer krevende, om enn det er noe så tror jeg det må være meget marginalt. Tror det er større forskjell mellom individene selv.

Pfff ja. Ja.... Det heller vel mest mot en tispe. (Men er jo så vanskelig å finne navn til dem! :blink: ) - men det blir vel til slutt avgjort hos/av oppdretter. Jeg er åpen for det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Navn er jo alltid vanskelig.. synes nå jeg. Men faktisk navnet på den valpen jeg skal ha nå kom ganske raskt og har sitti der siden.. så regner med at det blir det.. så sant ikke noe annet rart faller inn i hode mitt når jeg møter valpen..

Nå er du jo heldig med at van homme passer til det meste da.. ( å gud må skaffe meg et liv.. like morsomt hver gang) når jeg tenker over det passer homme van leeuwen bedre da.. ;)

Har du tenkt på noen navn da?? er veldig flinke med navnforslag her på forumet... *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bare tenkt å gå for "Kira" - passer jo så fantastisk med tanke på at den kommer fra Kiruna ;)

Ellers har jeg ikke noen gode jentenavn. ;)

EDIT:

vurderer også "tjovvan" - samisk for "den som følger etter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene er ventet i løpet av denne måneden (rundt 20ende), og om jeg har regninga inne, så skal de være leveringsklare i midten av mai. Jeg går ut i fra at det går greit om valpen er hos oppdretter ei ekstra uke, så jeg slipper å hente en valp hjem i verste eksamens-stria.... Å vente til den er 9-10 uker er vel bare positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine labbis-tispe-navn (syns jeg): Ebba, Smilla, Troika og Imra. Skal jeg noen gang ha labrador igjen, skal hun hete et av de tre navnene...

Jammen... :) Det er da fire navn? :P

Blir sikkert gøy med labbis! Det er herlige hunder, er faktisk like før jeg vurderer den rasen en gang til som min neste :)

EDIT: Forresten helt enig i at tispe navn er mye vanskeligere enn hannhund navn...jeg finner svært få tispenavn jeg liker..og de jeg liker er som regel så vanlige at de blir utelukket på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! Jeg har også siklet på en brun labrador en stund, men Tolleren min er jo bare 1,5 år. Så da får jeg vel kanskje vente en stund til:)

Jeg ville nok også valgt tispe. Har det nå og er superfornøyd med det. Løpetiden er ikke noe å tenke på engang. Med mindre man snakker om innbildte svangerskap og sånt da så klart.. Løpetid er jo ikke noe stress. Truse på når man er inne bare. That's it. Og ikke løs hund såklart:)

Gleder meg til å se valpebilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det klart at jeg har siste eksamen i slutten av uke 22. Valpene er ventet uke 11, så jeg må nok vente til vovven er 11 uker før jeg henter den. Blir 3 lange jævlige uker det! :hmm:

uffja, det skjønner jeg blir laange uker å vente...men tiden går fort alikvel skal du se!!

åhh så morro du har kjøpt en liten leke...legge ut bilde! ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå du skal bruke pengene dine på masse (u)nødvendig tull :hmm: Du trenger MINST: 3 kobbel og 3 halsbånd, som matcher. Du trenger 10 leker, 4 matskåler (2 til vann og 2 til mat, så de kan stå 2 i hvert rom) og du trenger flere senger og tepper. Dette er bare en bitteliten brøkdel :P Lykke til på shopping!

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...