LeneG Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Fikk egentlig litt avstand fra det nussegreiene når jeg kjente kattebæsjånden til Bessie første gang
MarieR Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Jepp, han får susser både på snuten og hodet
Ingvild Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Nei, Tinka syns fysisk kontakt er "ææææsj".
ida Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 For et par år siden var ungene alene med bikkjene en helg. Da jeg kom tilbake sto "få suss" på tilbudlista til prinsessa! Det er så deilig å få en åpen tollerkjeft klint over ansiktet ditt med rennafart og tørrfiskånde. Jippi!
Tore Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Buster ja = stikker bare ut tunga på kinnet. Decoy nei = spiser basj
C.J Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Jeg nusser den deilige myke pelsen på snuten hele tiden! Også oppå hodet.. Min søsters flat rett og slett eeelsker å bli nusset på - dersom hun er litt vilter, f.eks når vi kommer hjem etter at hun har vært alene en stund, så er det bare å bøye seg ned, og nusse henne flere ganger på hodet. Da sitter hun som en statue og gløtter med øynene - hun digger det!
Mirai Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Nusser ikke nei, men kan legge hodet inntil og sånt. Men ikke rett på munnen hennes, det har jeg ikke behov for. Ikke nesa heller.
Zoey Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Selvsagt!! lukten av poter er det beste jeg vet! Og.. selvsagt er ingenting ekkelt med min hund, hun lukter godt, har ikke dårlig ånde, sikler ikke, og er bare søt;) Andre hunder vil jeg ikke kline med.. neinei.. usj... andre bakterier enn "våre"
helle Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Selvsagt! lukten av poter er det beste jeg vet! Og.. selvsagt er ingenting ekkelt med min hund, hun lukter godt, har ikke dårlig ånde, sikler ikke, og er bare søt;) Andre hunder vil jeg ikke kline med.. neinei.. usj... andre bakterier enn "våre" samme her
miss mini blue dior Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Slikker ikke hundene seg nedentil? Er vel litt ekkelt at de skal opp i ansiktet da,og sleike deg på munn?
Milano Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Jeg nusser Titus på hodet og i "gropen" over øyet, kanskje også på kinnet eller i pannen . Vil jeg ha sier jeg "gi meg en nuss" og han kommer bort og gir meg en nuss på kinnet. Han kan komme bort og gi meg en nuss på nesen også hvis jeg ligger på ryggen på gulvet og leser. Men jeg må altid vaske av meg, jeg blir helt paranoid av å føle en klissete "flekk" i ansiktet mitt full av rare bakterier.
-Vilde- Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Jeg nusser Titus på hodet og i "gropen" over øyet, kanskje også på kinnet eller i pannen . Vil jeg ha sier jeg "gi meg en nuss" og han kommer bort og gir meg en nuss på kinnet. Han kan komme bort og gi meg en nuss på nesen også hvis jeg ligger på ryggen på gulvet og leser. Men jeg må altid vaske av meg, jeg blir helt paranoid av å føle en klissete "flekk" i ansiktet mitt full av rare bakterier. Helt enig
Huldra Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Slikker ikke hundene seg nedentil? Er vel litt ekkelt at de skal opp i ansiktet da,og sleike deg på munn? Det er jo hele poenget! Det er ekkelt med slikking, men nussing kan foregå på andre måter som ikke involverer noen sin tunge. Jeg og Tulla: munn mot munn (lukket). Eller min lukkete munn mot noe annet sted, som under potene (ja, det høres ekkelt ut, men som noen sa: de lukter jo GODT!), eller på ryggen, eller hodet, eller kinnet, eller snuten. Den bløte, bløte snuten. Det må være et av de deiligste stedene på en hund, det..! Pelsen er så god og myk, selv om den er kort..
Akita Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Her susses det. får ofte suss av Akita.og eg gir ofte suss. Folk som snakker om at det er ekkelt her. Nei ikkje for meg. har aldri tenkt sånn på det. Her deles sengen, glass, fat. Ho får sleike på øl boksen min. (det lille av øl som ligger på den kanten rundt. og nå får eg vel kjeft av folk her.) Vi deler alt Anette & Akita
Kelso Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 jeppjepp! masse sussing på hodet, særlig bak ørene lukter enda valp! av å til får vi jo en god rund sleik etter en lang dag hjemme alene
[email protected] Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 åja da... her nusses det =) og det hender jeg får meg en real vask ! men jeg kan styre meg hvis hun har vært hos hesten... da er det så mye snacks som er lett å få tak i
giggi Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Det er jo hele poenget! Det er ekkelt med slikking, men nussing kan foregå på andre måter som ikke involverer noen sin tunge. Jeg og Tulla: munn mot munn (lukket). Eller min lukkete munn mot noe annet sted, som under potene (ja, det høres ekkelt ut, men som noen sa: de lukter jo GODT!), eller på ryggen, eller hodet, eller kinnet, eller snuten. Den bløte, bløte snuten. Det må være et av de deiligste stedene på en hund, det..! Pelsen er så god og myk, selv om den er kort.. Nesten som jeg skulle skrevet et selv Hvis jeg tar vekk potene, nusser ikke der, men de lukter godt, det er sant
Tyfonia Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Dachsen kysser ikke så veldig ofte. Når vi spør henne om et kyss, biter hun oss i nesen mens hun gnager Tror hun har misforstått litt. Han store har masse nusser på lager og gir dem gjerne bort, men på en søt, diskre måte. Jeg liker ikke å bli slikket av hundene av samme grunn som M.M.Blue Dior, nemlig at hundene slikker seg nedentil :S Men gir gjerne han store et kyss i pannen, mens dachsen får kyss på kinnet (der tungen ikke når) Kyssing er for meg en vanesak, egentlig, selv om det er et menneskelig kjærtegn.
swimzy Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 her går det ikke i nusser, men i masse klemmer istedet
puddellover Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Zelda elsker å bli nusset på. Hun sitter og gløtter med øynene og lener seg inntil meg. Hun elsker virkelig ømhet og nærhet!
Mirai Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Hvorfor lukter dere under beina på hundene?
Papillon Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Skrevet 15. Februar 2008 De lukter godt! Nesten som en valpemage.
Turnip Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Skrevet 15. Februar 2008 Under potene og inni ørene lukter det valpemage :closedeyes: Elsker den lukten Mike har inni øret, lukter så "trygt og godt" vanskelig å forklare, bringer minner om den tiden han var liten valp
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar