MariaN Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Gir du hunden din et kyss på snuten, hodet osv..? Jeg så på sos hundehjelpen hvor det var ei dame som ga hunden sin et nuss. Victoria så bare rart på henne, og hun hadde ALDRI nusset hunden sin. Jeg har gjort det mange ganger Hva med dere ? Hvorfor/Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤renate¤ Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Jepp, det gjør jeg. Hele tiden! Får nuss fra minsten hver gang jeg kommer hjem, og når jeg står opp, og hver gang han kommer oppi soffan for å kose så får han nuss. Generelt begraver jeg ansiktet mye neddi pelsen på min myke deilige kodabeijbi, og masse nussing hører med da! Men, jeg bøyer meg ikke ned for å nusse han når han står på gulvet f.eks, det er mest bare når vi hilser eller koser i soffan. Å hive meg på gulvet for å gi han nuss er utelukket, men så har jo jeg småhunder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belinda Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Her i huset er klining tillatt;) Hender rett som det er at jeg legger meg ned på gulvet i stuen.. da kommer størsten løpende og slenger seg ned inntil. For meg er det kvalitetstid på det beste. I tillegg til at det hender jeg får meg et sleik i fjeset, blir de kysset på hodet/snuten, og størsten og jeg har utviklet en helt spesiell, eskimoaktig, nufserutiner der vi rett og slett gnikker nese hehe..... mulig det er både feil og annet... men for meg er det helt naturligå ta i, legge hodet inntil og å gi dem en suss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decarabia Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Jepp nusser hundene mine;) Men ikke i nærheten av munnen:P Jeg aner ikke hor de har hatt den kjeften. Jeg har hatt litt for mye om mikrobiologi. Les boka Mokroorganismer og man blir overrenslig. Går jo å vasker hender hvert 5 minutt her. Nå jobber jeg også på omsorgssenter og der er jo hygienen utrolig viktig. Altså hvis man ar hatt litt for mye mikrobiologi blir man freaka av bakterier. Anbefales ikke! Veldig OT. Men nussing av hundene hører med her. Men har begrenset til at de får lov ved kommando og ikke utenom. Jeg sier "Få et nuss" og de nusser meg på kinnet. De begynner å skjønne at nussing utenom ikke er tillat:P Veldig greit når det kommer besøk synes jeg. Da slipper de å ha hund i ansiktet ufrivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Jeg nusser hudenen, både på snuten, hodet osv. Jeg har vell ikke noe god grunn, det har blitt en vanesak alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Jeg nusser hundene "hele tiden" Har ingen grun, er en vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Her nusses det over en lav tøffel.. Alltid gjort det, kommer sikkert alltid til å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToNo Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Masse nussing og kosing her i huset også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Jeg svarte nei men det er kun fordi Bessie sleiker meg så innmari mye og vått. Ellers hadde jeg nok nusset henne. Leonbergere har stooore tunger og masse seigt spytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imsdal Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Gjør det rett som det er. Ser på det som herding av immunforsvaret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Altså, JEG får lov til å nusse hunden, men hunden får IKKE lov til å nusse meg Til og med brødrene mine gir hunden et kyss på hodet i blant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Samboer`n fnyser på nesa hver gang jeg "KLINER" med hundene som han sier, og det er noe jeg ALDRI kommer til å slutte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Jeg nusser hundene mine rett på kjeften jeg, dagen lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Nei det er ikke noe jeg gjør så ofte. Jeg er mer klemme typen. Klemmer og holder mye på hunden. Stryker også veldig mye. Men ikke så mye sussing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boubou Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Altså, JEG får lov til å nusse hunden, men hunden får IKKE lov til å nusse meg Til og med brødrene mine gir bikkjen et kyss på hodet i blant Jeg måtte flire da jeg leste bikkjen og trengte ikke dobbeltsjekke om du var fra Berrrrgen nei Vi susser og nusser masse, og han får slikke meg og jentene i fjeset når vi tar initiativ til kos. Lurt det med en ordre på kos? for Kaos prøver seg av og til på andre stakkarer. Ikke alltid like populært... Eller lærte vi "the soft way", har en kanin og hun slikker MASSE men blir jo ikke så mye av (jentene mine slikker henne på hoder for de har lest at det gjør kaniner når de er glad i hverandre ...Hygiene? hva er det for? HELT OT men visste ikke hvordan jeg skulle sende meld her...Det er deg som har hjulpet meg, ikke sant? Nå er jeg inne og takker og neier. Det var et rør! Legger en meld på "for&æ.." nå. Fordelen er at jeg har lest litt og kommet litt videre før jeg plumper uti med syke spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Nei, jeg nusser ikke hunden, vil ikke utfordre allergien mer enn jeg allerede gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Interessant at man kan velge både ja og nei i undersøkelsen! Jeg nusser hunden, og hun nusser meg. Det er helt naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan1991 Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 eg nusser ham og han nysser meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Vi nusser og susser hver dag tror jeg. Og vi ELSKER det! Kommer nok ikke til å slutte med det bare fordi Frk. Domina fra England mener det er galt. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Nusser på hodet og kanskje noen ganger på nesa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 hihi, jeg nusser hunden min hele tiden og jeg får alltid nyss tilbake ! Han kan tillogmed Nusse på komando! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maja80 Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Vi nusser og koser flere ganger om dagen. Spør jeg om en suss får jeg en god, våt en midt på truten Buddy nusser gjerne alle vi møter på vår vei, selv om det ikke bestandig er like populært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Altså, JEG får lov til å nusse hunden, men hunden får IKKE lov til å nusse meg Til og med brødrene mine gir bikkjen et kyss på hodet i blant Signerer denne (bortsett fra dette med brødre da ) Uansett, når jeg sier ja til nussing- så er det i moderatform. Jeg er ikke blant dem som mer eller mindre sitter i flere minutter og tungesleiker hunden ( ). Men en kjapp og grei "nuss" når det er kosetid- det er tillatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Hele tiden! Og han nusser tilbake! Rett og slett fordi jeg synes det er veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Jeg nusser hundene "hele tiden" Har ingen grun, er en vanesak Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar