PsychoLynx Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 De har IKKE kommet til Toten enda. <_< (kanskje like greit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 De har ikke kommet til Eidsvoll heller for pokker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Men de har kommet til det kalde nord (selv om dere "søringer" har det enda kaldere enn oss...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Blomsterpotte... dårlig gjort å lage sånn tråd! *de har ikke kommet hit enda, tror jeg.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Aldri smakt de påskeeggene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Har ikke sett noen ennå her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Vi har dem på jobben i hvert fall, men foreløpig har jeg klart å holde meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Jeg har spist dritmange påskeegg de siste ukene, matbudsjettet ha ha ha Jeg blir så nervøs for at de plutselig skal forsvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 *Liker ikke påskeeggene jeg* kvalme saker- YUK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 hmm jeg har aldri smakt på de derre egga jeg...Og jeg påstår bestemt at jeg er sjokoman..-Er det verdt en tekts melding til gubben og be han kjøpe en pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Kjøpte en kartong i dag synd jeg ikke har noe penger, for da skulle jeg kjøpt en selv.. må liksom dele med alle her :closedeyes: (det er jo muuuulig at det er like greit? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Jeg så noen i stallen spise på dem i dag, det betyr at de må finnes i nærheten av meg bare vent til jeg får snusen i dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 hmm jeg har aldri smakt på de derre egga jeg...Og jeg påstår bestemt at jeg er sjokoman..-Er det verdt en tekts melding til gubben og be han kjøpe en pakke? Åja, de er nyyyyyyydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Å, nam, de er gode! Fikk skikkelig lyst på! Synd jeg har en streng mor som ikke synest det er verdt å bruke pengene på sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Spiste akkurat årets første egg.... Litt mer kvalmende enn i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Hvor mye koster de i år forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 De selges på Rimi ved Leuthenhaven (nei, jeg har ikke planer om å sjekke om det var riktig skrevet, og nei jeg har fremdeles ikke lært meg det etter snart fjorten år i denne byen), i alle fall. Og sikkert på andre Rimi-er også. Også tror jeg de selges på Spar (ved Kyvannet). Men ellers veit jeg ikke. Bunnpris på Lade har de også. Jeg har ikke kjøpt, synes de er litt kvalme. Men de er litt gode også... MEN de pleier å være dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Hvor mye koster de i år forresten? På Bunnpris på Orkanger koster de 35,- (eller så var det 35,50,- eller 35,90,- Noe med 35 iallefall, jeg kjøpte ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Her på Kiwi, koster det 34 kr. :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Jeg har enda ikke spist et eneste påskeegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 ikke jeg heller... må visst vente til etter vi har spist *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 De har det ikke her Meny Revetal der jeg bor er egentlig en utrolig bra butikk, men de har de ikke... Ikke noen bensinstasjoner heller. Tror ikke pappa gidder å kjøre langt for å kjøpe påskeegg, så får håpe de kommer i butikken snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Har ikke spist noen enda, men det blir sikkert ikke lenge til Nam! Men klarer ikke så mange på en gang da, blir kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Jeg klarer fint en pakke på en gang, men man må jo ikke overdrive heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 32 kroner på Smart Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar