Papillon Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2009 Så søt! Han har fått skikkelig mye pels på halen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2009 Fiiine vovvene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2009 Tusen takk alle sammen. Ja, hannen vår har fått sinnsykt mye pels og det er flott helt til han blir løs i magen... Vi vet ikke noe om bakgrunnen hans, annet enn at han hadde bodd på gata hele sommeren. I papirene står det "huntingmix". Det høres jo flott ut. Han jager mest "søstra" si, men det holder kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2009 Prinsesse i vinterland: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2009 Herlig bilder av glad hund Også er hun helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirimor :) Skrevet 23. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2009 så herlige bilder av en skjønn hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2009 Fineste Fibi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 I går var vi en tur i Frognerparken med Ane og Solo. Her kommer et lite bildespam, eller agilitykurs om dere vil: Det er viktig å lade opp før man trener. Var det under jeg skulle? Jaja, alt for en pølsebit. Nei, du skal hoppe sånn. Over (Modellæring er viktig i hundetrening) Nå får jeg vel den pølsa. Over, under, svært til mas, da. Ja, hjulet skal man gjennom! Flinke Solo, kan selv. Kommer det noe ut av pølsa der? Ja, uten løftejuks kom en liten tornado! Trippetrippe saaaaa. Tjohei hvor det går Egentlig var dette litt morsomt, da... Tittei. : Felix som kom innom kan også. Man får da godteri når man når toppen. Nemlig. Mamman til Felix ser på i stum beundring Trippelmøne! Ny olympisk gren. Hun damen hadde skikkelige godbiter, altså. Sjarmøren Nå er vi varme og slitne og vil heller kose litt. Vakre Solo er fornøyd med dagens innsats og finner skygge under mønet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. April 2009 Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 *ler* Det ser ut som hun har DE fortenna på grunn av beinet til Scilos Kule bilder, så ut som en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 *ler* Det ser ut som hun har DE fortenna på grunn av beinet til Scilos Kule bilder, så ut som en fin dag! Den nye rasen: Kanintoller. Så det ikke før nå, jeg. Ja, vi hadde det kjempekoselig. Det er utrolig morsomt å trene ag med null ambisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 6. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2009 Pinsetur i Østmarka. Ingvild og jeg fant ut at tiden var inne til å teste teltet som ble kjøpt for et år siden, men aldri har vært pakka ut. Vi hadde allerede funnet den perfekte teltplass. Visste dere at 6,4 kilometer gjennom skogen er sinnsykt mye lengre med tung sekk i 30 varmegrader, enn sånn ellers? : Men vi kom da fram tilslutt, etter diverse pauser både for bading av hunder og hviling av utrente rygger. Endelig fikk vi opp teltet på vår hemmelige plass, langt inni skogen den grønne. Bare noen snorer og plugger nå, så blir det så fint atte. Fibi er i paradis. Bade med Ingvild Kanskje jeg skal svømme litt? Neiiii... Kan passe teltet, jeg. Kom her du pinne, så skal du døøøøø Vi dreper den sammen. Dele pinne er en kul lek. Litt slitne, kanskje. Kveldsmat i teltet. Medbrakt oppvaskmaskin er praktisk. Der ute, rett utenfor teltet er det store, deilige vannet. Kan vi bade litt til, kanskje. Snart? Nei, natta folkens. Å, skulle du ligge her også. Ja, vi får dele, da... Fjorten morgenbad er da ingenting. Bare ett til? Villmarksfolk fra storbyen slår selvfølgelig leir i nærheten av en kafè med mat og ikke minst do! Frokost og lunsj ble spist på Mariholtet. Veldig praktisk. EDIT: En del skurrete bilder, ser jeg. Gidder ikke bytte dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2009 Scilos og Fibi er så utrolig herlige Har fått merket gleden til tolleren over å få bade bare litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2009 Kjempeherlige bilder, og utrolig fine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2009 Herlige bilder! Nå ble det brått veldig fristende med telttur, det er en stund siden sist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2009 Herlige bilder! Og hundene er jo sååå fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2009 Vi har hatt noen deilige Lillehammer dager igjen. Hage er deilig når det er for varmt med tur. Måtte bare avslutte med et bilde av den reserverte, skye, usikre, aggressive Fibi som deiset opp i fanget på fetterne som kom på besøk. Det Scilos gjør, er gjerne litt stas å kopiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2009 Oi, hei fettere! Fine palmetrehalen til Scilos Fibi har kult mongotryne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2009 Vi klasker til med et fetterbilde til. Mormora kommer på kjøpet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 28. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2009 Nå har jeg lest alle 21 sidene *puh*. Scilos er veldig fin, og de to retieverne også Prøvde å trykke på linken til historien, men jeg kom bare til forsiden av hundesonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2009 Nå har jeg lest alle 21 sidene *puh*. Scilos er veldig fin, og de to retieverne også Prøvde å trykke på linken til historien, men jeg kom bare til forsiden av hundesonen Den linken husker jeg ikke, men kanskje det er Scilos sin historie du tenker på og at linken da nok er fra Dyresonen, eller enda eldre altså Hundesonen før både Dyresonen og Doggis og dermed ikke kan linkes til lengre? Så flink du er som har lest alle sidene. Kjempekoselig. Scilos ser jo kjempefeit ut på fetterbildene. Han er jo akkurat passe og flyter nok bare ut til ære for fotografen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2009 Hundene dine er bare nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2009 Fineste smultbollene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 29. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2009 Fineste smultbollene Åååååå, de er ikke feite, så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2009 Åååååå, de er ikke feite, så det så. Fibi vil alltid være smultbolla, uansett hvor tynn hun måtte bli, så det så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 29. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2009 Fibi vil alltid være smultbolla, uansett hvor tynn hun måtte bli, så det så Tror hun har bestemt seg for å veie 19 kilo, jeg. Selvfølgelig burde hun vært 17, men det syns ikke hun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar