Ricco Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 I dag tidlig fikk eg sjå noko spesielt og urtolig fint på himmelen, perlemorskyer. Tok noen bilder så dere og kan få sjå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Ser ut som malerier Stilige skyer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Åå, jeg elsker perlemorskyer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Aldri sett det jeg, faktisk... Sør-Norge-fenomen? Men det var fint, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Oi! det så jeg da jeg venta på toget i går! Jeg trodde nesten det var spøkelser da jeg først så de, for de var liksom så "selvlysende". Men utrolig fine. Flott at du fikk tatt bilder, jeg (lat som jeg er) orka ikke å rote fram kamera fra bagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Aldri sett det jeg, faktisk... Sør-Norge-fenomen? Men det var fint, da. Tror man skal kunne se de i Trondheim også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Dæven! Nå er jeg flau! Er det det som er perlemorskyer??? Tøtto så dem i dag tidlig og gikk helt i fyr og flamme. Hun mente det så ut som "stillestående" nordlys (som man ser på det ene bildet ditt). Jeg bare svarte "ååh, så fin himmel ja.." og fortsatte å konse på motorveien *skamme seg* Men jeg skal løpe ut til henne og fortelle henne at det hun så var perlemorskyer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Jeg så det her også men litt anderledes formasjoner. Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 De har vært her i noen dager også! FIneste skyene! Prøvde å ta bilde av dem igår, men funka ikke helt med mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Perlemorskyer tror jeg er et av verdens vidunder ^^ Ihvertfall i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Nydelig! Ja det er et sjeldent fenomen. Så det selv ifjor. Slik så det ut: Utrolig å få sett det med egene øyne. Det varer jo så kort også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Nydelig! Ja det er et sjeldent fenomen. Så det selv ifjor. Slik så det ut: *klippet vekk enda et vakkert bilde* Utrolig å få sett det med egene øyne. Det varer jo så kort også. Arrrrg! Hvorfor kjørte jeg ikke til siden og så på dette sammen med tøtto?! Isj! Fikk det bare med meg i forbifarten... uten å egentlig se på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Har sett dem jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Djervekvinnen: Det bildet der var utrolig vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 De er så fine Det har vært ganske mye av perlemorskyer i Drammen i det siste faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Flotte bilder av perlemorsskyene ja ! Det er ikke så lett å ta bilder av dem siden de er så lysende... omgivelsene blir liksom veldig mørke. Jeg gikk glipp av fenomentet tidligere denne uka, men fikk tatt bilder i dag jeg også . Skyene "mine" hadde ikke så fine farger - og var litt langt unna, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Det så vi her også, mens vi ventet på bussen tidlig tirsdag morgen Det var alldeles nydelig, og himmelen var både lilla, rosa, grønn og blå! Har aldri sett det før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Her ligger det mange fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 åj.. for noen fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Jeg har nå sett to kometer på samme kveld, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar