Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen 28.desember

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Kommer med flere forslag om treff jeg :lol: Noen som vil? Og kan?

Regner med at flere vil, men vanskelig å finne en dato som passer alle, kanskje?

Hva med helgen, lørdag 1 elr søndag 2 desember?

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg er med vettu :lol: Kan ikke 1. desember, og tviler på at jeg kan 2, men er jo alltids en mulighet.

Tar vi en skogtur denne gangen eller? Begynner å bli litt lei drammen park og torget nå :P

Skrevet
den 2 kan itte je.. da e det valpeshow i Andeby :lol:

I Andeby? :Laugh: Stille mot Pluto da eller? Sorry, jeg har dårlig humor i dag *ler*

1. og 2. kan jeg ikke, da jobber jeg begge dagene... 8. og 9. derimot, har jeg frihelg, så da passer begge dagene. Lørdag 8. passer best for oss :P

Skrevet

Dere er så teite altså ! Jeg kan 1 og 2, men da er det selvfølgelig ingen andre som kan :lol:

Er på agikitykurs 7-8-9 des, så da kan ikke jeg i allefall. Desverre !

Skrevet
I Andeby? :Laugh: Stille mot Pluto da eller? Sorry, jeg har dårlig humor i dag *ler*

1. og 2. kan jeg ikke, da jobber jeg begge dagene... 8. og 9. derimot, har jeg frihelg, så da passer begge dagene. Lørdag 8. passer best for oss :lol:

JA DET ER MEG OG MARISSA MOT MIKKE OG PLUTO :P

OG vi kommer til å VINNE :P Taaaataaaa, så vet ALLE det :P

Er så morro å kalle andebu for andeby,... :D

Skrevet

Kanskje jeg skal ta med Baghera og komme en tur også? ^^

Men er veldig usikker på helgene fremover, men hvis jeg kan, så kommer jeg gjerne!

Meen jeg må ta tog da, så hadde vært fint hvis det ikke blir kronglete langt unna det, evt at noen kan møte oss på togstasjonen? :lol:

Skrevet
Kanskje jeg skal ta med Baghera og komme en tur også? ^^

Men er veldig usikker på helgene fremover, men hvis jeg kan, så kommer jeg gjerne!

Meen jeg må ta tog da, så hadde vært fint hvis det ikke blir kronglete langt unna det, evt at noen kan møte oss på togstasjonen? :P

så koselig om du kommer :lol:

Vi kan møte dere på togstasjonen :P

Skrevet
Jeg stemmer for lørdag den 8. :lol: Og vi trenger også hjelp fra togstasjonen :icon_redface:

kan møte dere på togstasjonen også.

men hva blir det til :lol: ?? skogtur elr parken? og hvilken dag?

Skrevet
kan møte dere på togstasjonen også.

men hva blir det til :lol: ?? skogtur elr parken? og hvilken dag?

Jeg stemmer for skogstur, og lørdag 8. desember :icon_redface:

Skrevet

samme her :lol: kan hende jeg skal være med noen jeg kjenner til andeby bikkjer greier :lol: så vet ikke helt om 1-2 des :icon_redface:

hehe men 8-9 des passer fint ;) da er det sikkert snø og og det er fint :P:(

Skrevet

Jeg kan 8. desember, blir det en annen dag kan neppe vi være med i hvert fall. Så ja, jeg stemmer for den datoen :icon_redface:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...