Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen 28.desember

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Kommer med flere forslag om treff jeg :lol: Noen som vil? Og kan?

Regner med at flere vil, men vanskelig å finne en dato som passer alle, kanskje?

Hva med helgen, lørdag 1 elr søndag 2 desember?

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg er med vettu :lol: Kan ikke 1. desember, og tviler på at jeg kan 2, men er jo alltids en mulighet.

Tar vi en skogtur denne gangen eller? Begynner å bli litt lei drammen park og torget nå :P

Skrevet
den 2 kan itte je.. da e det valpeshow i Andeby :lol:

I Andeby? :Laugh: Stille mot Pluto da eller? Sorry, jeg har dårlig humor i dag *ler*

1. og 2. kan jeg ikke, da jobber jeg begge dagene... 8. og 9. derimot, har jeg frihelg, så da passer begge dagene. Lørdag 8. passer best for oss :P

Skrevet

Dere er så teite altså ! Jeg kan 1 og 2, men da er det selvfølgelig ingen andre som kan :lol:

Er på agikitykurs 7-8-9 des, så da kan ikke jeg i allefall. Desverre !

Skrevet
I Andeby? :Laugh: Stille mot Pluto da eller? Sorry, jeg har dårlig humor i dag *ler*

1. og 2. kan jeg ikke, da jobber jeg begge dagene... 8. og 9. derimot, har jeg frihelg, så da passer begge dagene. Lørdag 8. passer best for oss :lol:

JA DET ER MEG OG MARISSA MOT MIKKE OG PLUTO :P

OG vi kommer til å VINNE :P Taaaataaaa, så vet ALLE det :P

Er så morro å kalle andebu for andeby,... :D

Skrevet

Kanskje jeg skal ta med Baghera og komme en tur også? ^^

Men er veldig usikker på helgene fremover, men hvis jeg kan, så kommer jeg gjerne!

Meen jeg må ta tog da, så hadde vært fint hvis det ikke blir kronglete langt unna det, evt at noen kan møte oss på togstasjonen? :lol:

Skrevet
Kanskje jeg skal ta med Baghera og komme en tur også? ^^

Men er veldig usikker på helgene fremover, men hvis jeg kan, så kommer jeg gjerne!

Meen jeg må ta tog da, så hadde vært fint hvis det ikke blir kronglete langt unna det, evt at noen kan møte oss på togstasjonen? :P

så koselig om du kommer :lol:

Vi kan møte dere på togstasjonen :P

Skrevet
Jeg stemmer for lørdag den 8. :lol: Og vi trenger også hjelp fra togstasjonen :icon_redface:

kan møte dere på togstasjonen også.

men hva blir det til :lol: ?? skogtur elr parken? og hvilken dag?

Skrevet
kan møte dere på togstasjonen også.

men hva blir det til :lol: ?? skogtur elr parken? og hvilken dag?

Jeg stemmer for skogstur, og lørdag 8. desember :icon_redface:

Skrevet

samme her :lol: kan hende jeg skal være med noen jeg kjenner til andeby bikkjer greier :lol: så vet ikke helt om 1-2 des :icon_redface:

hehe men 8-9 des passer fint ;) da er det sikkert snø og og det er fint :P:(

Skrevet

Jeg kan 8. desember, blir det en annen dag kan neppe vi være med i hvert fall. Så ja, jeg stemmer for den datoen :icon_redface:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• De springende og cokerne jeg har vært borti har samtlige vært veldig god med nesen. Litt for opptatt av å bruke nesen til og med, til frustrasjon for eiere som vil drive med lp. Men hvorfor ikke bare bruke en av de dere har? De burde jo duge i massevis? Viss ikke så har man jo alltids working utgaven av både cocker og springer som ett alternativ.  
    • Nei. 😆 jeg takler ikke hund som lukter "parfyme" fra sjampo etter vask. Sykt kvalm å "feil"/kunstig lukt.
    • En selskapshund, "fuglehund" og en vokterhund.. 3 veldig forskjellige hunder i både størrelse,  type og bruksområde.  Hva lurer du på mer spesifikt? Det er ganske omfattende å skulle beskrive 3 hele hunderaser på generelt grunnlag.
    • Jeg tenker nok at dette handler mer om hvordan du samhandler med hunden enn om.at du er hovedmennesket.  Du synes synd på hunden og vier sikkert mer oppmerksomhet til disse uønskede dillene og når det hjelper å mase så maser man mer.  Sørg for at hunden får det den trenger, helst før den maser selv. Når man vet at hundens behov er dekket så kan man helt fint ignorere eller bare be den kutte ut å gå å legge seg.  På siden av det hele, hvorfor er du alene ansvarlig for at alle de andre i huset ikke skal forstyrres av denne hunden? Er den bare din? Og hvorfor ikke bare legge den på stua eller så skjermet som det går an å få det fra soverom?    Kommer du hjem fra jobb å ingen har vært på skikkelig tur med han så er det antagelig greit å bare gå ut først som sist, det har iallefall jeg alltid gjort. Gå en passelig tur, deretter inn å slappe av med god samvittighet. Å få de andre til å hjelpe til mer er nok en positiv ting for deg og skulle bare mangle, men det alene vil ikke nødvendigvis fikse masingen,  det handler nok mer om deg.
    • Jeg er ute etter en hund som skal brukes til soppsøk, evt. blodspor.    Men hvilken hund skal man velge? Jeg har vurdert både springer og cocker spaniel, men syns kanskje at det er mange «pyntehunder» og ikke så mange med fokus på nesa. Ikke at det er noe galt i det altså! Man har selvfølgelig ulik bruk for hunden sin🙌  Jeg vurderer derfor andre hunderaser men vil gjerne høre andres erfaringer/ meninger om både spaniel og andre hunderaser.  Selv driver jeg med jakt, og har en Vorsteh og en tysk Jaktterrier. Jeg har erfaring med nosework, blodspor og litt ettersøk. Begge hundene mine krever mye aktivisering og stimuli. Derfor er jeg ikke redd for en hund som krever mye. Gjerne mellomstor eller liten i størrelsen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...