Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen 28.desember


TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet
skal vi satse på helgen 8 desember da??

Jeg synes det :icon_redface: Jeg vil nemlig veldig gjerne være med på skogstur, og 8.desember er egentlig den eneste dagen jeg kan i helgene framover... *krysser fingrene for at det blir den dagen*

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

hmmm... kanskje jeg skal henge meg på dere den 8 desember... hvis vi er velkommene da :lol: Ella trenger sårt litt sosialisering... hun er litt skeptisk til hunder (og mennesker) ennå.. Den 8 desember er hun 11 uker.

Kommer det flere valper forresten ? synes jeg leste noe om det lenger oppe her... hadde jo vært supert for vesla :P

Litt OT, men hvis det er noen her inne som bor i Dramme,Lier el Røyken kommune som har en valp (eller en snill, voksen hund) som kunne tenke seg å treffes for litt sosialisering i ny og ne - så hadde vi satt stor pris på det. Den vesle Tollerjenta mi trenger alle de positive erfaringene hun kan få :icon_redface: Ella er ikke den tøffeste valpen, hun trenger litt tid for å finne ut om ting er greit eller ikke, men så fort situasjonen er godtatt, så er hun en liten tøffing :P

Skrevet
hmmm... kanskje jeg skal henge meg på dere den 8 desember... hvis vi er velkommene da :icon_redface: Ella trenger sårt litt sosialisering... hun er litt skeptisk til hunder (og mennesker) ennå.. Den 8 desember er hun 11 uker.

Kommer det flere valper forresten ? synes jeg leste noe om det lenger oppe her... hadde jo vært supert for vesla :lol:

jeg vil gjerne ha med min valp, men jeg er ikke sånn kjempe stor fan av lang skogstur med valp, så om det blir det, er det en voksen jeg tar med :P

Skrevet

jeg kan søndag, men da kan jeg ikke før i et-to tiden.. for bussen går ikke før tolv-et.. da får jeg kanskje med meg ei vennine jeg å.. skal sende henne en melding i morgen ^_^ Hun jobber nemlig på lørdagene, og ville veldig gjerne være med på treff men håpet på at det ble treff en søndag.. engang..

Skrevet
Det hadde vært hyggelig! ^_^

Tar vi søndag da eller?

Hun kunne ikke.. pga.. de starter med søndagsåpent nå! :tongue:

Flere som kan søndagen??

Var jo noen som hadde skrevet at de kunne 8, men nå er det ingen som svarer :flowers:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...