Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen 28.desember


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar
Generelt greie hunder, men det er et stort pluss om de liker både hannhunder og valper :)

da har vi enda ett problem.. jeg har generelt greie hunder...

alle jeg har hjemme er vokst opp med valper.. eller er vant med valper, så...

schæfern er ett dramonster, så hu orker jeg ikke å ha med...

da er vi nede i colliene...

Tine noen ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi enda ett problem.. jeg har generelt greie hunder...

alle jeg har hjemme er vokst opp med valper.. eller er vant med valper, så...

schæfern er ett dramonster, så hu orker jeg ikke å ha med...

da er vi nede i colliene...

Tine noen ønsker?

jeg? hehe.. det er akkurat det samme for meg egentlig :tongue: Velg hvem du vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen forslag eller :tongue:

Hmm.. Vi må vel holde oss unna de mest "traffikerte" turveiene om vi skal la hundene løpe og leke. Så spiralen er vel utelukket? Det er jo flere flotte turstier fra landfalltjern, men kanskje litt vanskelig å komme seg dit uten bil? Nå har det jo også kommet endel snø, og da er det vel skiløyper over alt også. Mitt forslag er vel å gå fra landfalltjern, der er det fine turveier, og hundene kan løpe og kose seg. Vi har jo også oppover mot klopptjern da, men om vi fortsetter oppover der kommer vi til Spiraltoppen igjen, og da er det vel både skispor og skigåere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Vi må vel holde oss unna de mest "traffikerte" turveiene om vi skal la hundene løpe og leke. Så spiralen er vel utelukket? Det er jo flere flotte turstier fra landfalltjern, men kanskje litt vanskelig å komme seg dit uten bil? Nå har det jo også kommet endel snø, og da er det vel skiløyper over alt også. Mitt forslag er vel å gå fra landfalltjern, der er det fine turveier, og hundene kan løpe og kose seg. Vi har jo også oppover mot klopptjern da, men om vi fortsetter oppover der kommer vi til Spiraltoppen igjen, og da er det vel både skispor og skigåere.

Det er vanskelig å komme seg til landfalltjern uten bil.. dessuten går det sjeldent busser oppi der (les: jeg har bodd der). når vi skal oppover til klopptjern, har aldri vært der. Hvor går vi fra da? baki der du bor elr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å komme seg til landfalltjern uten bil.. dessuten går det sjeldent busser oppi der (les: jeg har bodd der). når vi skal oppover til klopptjern, har aldri vært der. Hvor går vi fra da? baki der du bor elr?

Ja, da går vi fra meg omtrent.. Bare litt lenger opp mot skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da går vi fra meg omtrent.. Bare litt lenger opp mot skogen.

kanskje det er bedre?

På landfalltjern er det fint, helt klart. men som sagt er det vanskelig å komme seg dit uten bil, og buss mulighetene oppi der er elendig. Og bussen stopper på toppen av underlia og da er det også et stykke å gå opp til landfalltjern.. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er bedre?

På landfalltjern er det fint, helt klart. men som sagt er det vanskelig å komme seg dit uten bil, og buss mulighetene oppi der er elendig. Og bussen stopper på toppen av underlia og da er det også et stykke å gå opp til landfalltjern.. :tongue:

Jeg vil tro det er det beste alternativet, men når vi kommer opp til landfalltjern (1km fr meg, 2 km fra sentrum) er det få muligheter videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det er det beste alternativet, men når vi kommer opp til landfalltjern (1km fr meg, 2 km fra sentrum) er det få muligheter videre..

ok, men vi skal vel ikke gå hele tiden? vi skal vel sette oss et sted å drikke kakao og sånn :rolleyes: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket klokkeslett skal vi møtes? og hvor skal vi møtes? skal vi møtes ved kirken på bragernes? Så kan vi gå alle sammen videre opp til heidi å møte hun der? så slipper du heidi å gå ned og deretter opp igjen.. Eller?

Og skal jeg møte noen på togstasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket klokkeslett skal vi møtes? og hvor skal vi møtes? skal vi møtes ved kirken på bragernes? Så kan vi gå alle sammen videre opp til heidi å møte hun der? så slipper du heidi å gå ned og deretter opp igjen.. Eller?

Og skal jeg møte noen på togstasjonen?

klokkeslett?

Jeg må møtes på togstasjonen... Jeg vet bare hvor stasjonen og parken (der vi har vært før) er. Og det nytter ikke med veibeskrivelse for meg, jeg er elendig på sånt :)

okei, hehe. jeg møter deg og hundene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke møtes kl.13.00 om det går greit for deg og de andre? Så er vi hos deg Heidi 13.15..

Høres fint ut!

EDIT: Kan vi ikke møtes 12 i stede da, det blir jo så fort mørkt.

Da må jeg opp tidlig jo.... 13 er bedre, og jeg får én time mer søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Kan vi ikke møtes 12 i stede da, det blir jo så fort mørkt.

hadde vært fint å møttes kl.12.00 egentlig siden det blir så fort mørkt..

Da må jeg opp tidlig jo.... 13 er bedre, og jeg får én time mer søvn :)

Sant det, blir tidlig for deg som reiser langt :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...