Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen 28.desember


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar
Men da gjør vi det.. Koselig på vinteren med snø, aking og kakao! :wink:

Jeg blir med veit du :wink: Er ikke så glad i å ake, men er stor fan av kakao :tongue: Engangsgrill og pølser hadde jo vært tingen da :tongue: Jeg har jo bil, så kan jo eventuelt hente deg og bikkjene dine dersom det skulle bli nødvendig Tine (detta med buss er kjiipe greier).

Stor nissehilsen fra Tina & Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med veit du :wink: Er ikke så glad i å ake, men er stor fan av kakao :tongue: Engangsgrill og pølser hadde jo vært tingen da :tongue: Jeg har jo bil, så kan jo eventuelt hente deg og bikkjene dine dersom det skulle bli nødvendig Tine (detta med buss er kjiipe greier).

Stor nissehilsen fra Tina & Ella

kjempe kos om du vil bli med! ^_^ Er så gøy å være sosial med bikkjene..

Buss går greit så lenge det går buss dit vi skal :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på kose-tur. Men redd det blir mye stress med først ta tog til drammen (som jeg ikke kjenner i det heltatt), så finne buss videre.

Du kan jo reise med peers da.. du trenger ikke ta noe buss videre fra drammen.. vi kan møte dere, så kan vi gå sammen over brua og oppi skogen.. regner med at vi skal i den skogen som er ved deg heidi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at jeg har meldt avbud en del ganger, har oppstått en del uforutsette ting dessverre... Romjulen er riktignok ganske safe, spesielt tidlig på dagen :P Vi vil på kakaotur!

Greit det da, du har ihvertfall sagt ifra.. og at du må være igjen på jobben og jobbe overtid er jo ikke din skyld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på kose-tur. Men redd det blir mye stress med først ta tog til drammen (som jeg ikke kjenner i det heltatt), så finne buss videre.

Vi kan jo ta toget sammen, regner med at det er samme tog :P

Du kan jo reise med peers da.. du trenger ikke ta noe buss videre fra drammen.. vi kan møte dere, så kan vi gå sammen over brua og oppi skogen.. regner med at vi skal i den skogen som er ved deg heidi?

Om vi kan møtes et eller annet sted er det fint. Jeg vet bare hvor togstasjonen og parken er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi kan møtes et eller annet sted er det fint. Jeg vet bare hvor togstasjonen og parken er :innocent:

Vi kan se litt nærmere, og vente til Heidi svarer.. Så kan ihvertfall jeg møte deg, ikke noe problem ^_^

er det ikke ganske greit der du pleier å gå a Heidi, elr? Har jo ikke gått akkurat der, men gått bak underlia der jeg bodde før med deg og der er det jo fint men det er jo et stykke!

OG Monica, syns du skal henge deg på :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jo vært litt liv jo :wub::P

Jeg kan vel egentlig hele romjula. Kommer ikke på en dag jeg ikke kan egentlig.. Jeg kunne gjerne tenkt meg en skogtur ja :innocent:

Her oppe ved meg er det mange fine plasser å være, vi har jo bla klopptjern der vi kan grille om vi vil det, også er det jo mange turmuligheter ellers oppi åsen her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ta toget sammen, regner med at det er samme tog :D

Om vi kan møtes et eller annet sted er det fint. Jeg vet bare hvor togstasjonen og parken er :D

Ja, vi kan reise sammen :D

Vi kan se litt nærmere, og vente til Heidi svarer.. Så kan ihvertfall jeg møte deg, ikke noe problem ^_^

er det ikke ganske greit der du pleier å gå a Heidi, elr? Har jo ikke gått akkurat der, men gått bak underlia der jeg bodde før med deg og der er det jo fint men det er jo et stykke!

OG Monica, syns du skal henge deg på :tongue:

Ja, jeg må nesten prøve å få slengt meg med på en tur jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...