Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen 28.desember


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Jeg møter deg peers kl. 12.34 utenfor togstasjonen - inngangen der.

Fredag 28. desember - klokken. 12.45 på bragernes kirke, rett utenfor.

Hvem kommer:

Tine med Nana og Loppa

Anette med Norma og Orry

Tina med Ella (valp)

Heidi og Elwira

Gabriella Og Bonnie<3

Henriette med Yaris (kanskje om hun kan)

Men forventer at alle som har meldt seg på helt sikkert kommer :tongue::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella er syk i dag, Nesa renner (ikke snørr, men vann) og hun nyser og nyser. Frokosten rakk hun så vidt å få i seg før den kom i retur. Skal ringe dyrlegen for å høre om vi bør komme ned en tur, eller om vi bør se det ann (is i magen har jeg ikke når det gjelder syk hund). Sender melding til Tine dersom jeg mot alle odds ikke kan komme i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella er syk i dag, Nesa renner (ikke snørr, men vann) og hun nyser og nyser. Frokosten rakk hun så vidt å få i seg før den kom i retur. Skal ringe dyrlegen for å høre om vi bør komme ned en tur, eller om vi bør se det ann (is i magen har jeg ikke når det gjelder syk hund). Sender melding til Tine dersom jeg mot alle odds ikke kan komme i morgen.

Den er grei, Tina :wink:

Sitter fortsatt å vurderer, men føler jeg må se an formen litt. Når går toget fra Oslo S Peers?

Syns du skal komme! ^_^ Meg vil ha deg der :tongue:

Ser på nsb sine sider, og toget som er i drammen 12.34 går fra Oslo 11.57, kan det stemme peers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke likevel :D Norma har brått fått noen verkende og illeluktende ører, så vi må til veterinæren i morgen.

Grrr, det kommer alltid noe i veien for meg jo...

Dere får ha en fin tur i hvert fall, så håper jeg at jeg får vært neste gang :D *skuffet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare tre som kom, jeg, Henriette og Heidi. Og det er ganske få når sju stk. egentlig sku komme..

Ganske dårlig at så få møtte opp da <_< For vi setter jo trossalt av en del timer til treffet.. men men.. vi som alltid møter opp må vel snart skjønne at det alltid blir sånn med treffene i drammen :D ¨

Men vi hadde ihvertfall en fin tur, var i skogen i tre timer :D Bikkjene løp og koste seg, og var ikke mange folk å se så da var de løse store deler av turen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare tre som kom, jeg, Henriette og Heidi. Og det er ganske få når sju stk. egentlig sku komme..

Ganske dårlig at så få møtte opp da <_< For vi setter jo trossalt av en del timer til treffet.. men men.. vi som alltid møter opp må vel snart skjønne at det alltid blir sånn med treffene i drammen :D ¨

Men vi hadde ihvertfall en fin tur, var i skogen i tre timer :D Bikkjene løp og koste seg, og var ikke mange folk å se så da var de løse store deler av turen ;)

Enig med deg Tine! Er ganske frustrerende og faktisk sette av dager til treff som omtrent ikke blir noe av. Gir snart opp dette her jeg, men vi hadde det veldig fint vi tre da ;)

Kjempe deilig tur! Friskt og fint. Hundene storkoste seg og løp rundt :D Takk for turen Henriette og Tine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom det ikke flere?! Uff da... :D

Jeg beklager at vi ikke dukket opp, men jeg sa i det minste i fra på forhånd... Bra dere hadde en fin tur da i hvert fall :D

Nope, blei ikke flere.. :rolleyes: hehe..

jepp, vi fikk også en melding fra Tina, og skjønner veldig godt hennes tilfelle. Var jo is-glatt. Sendte også en melding til Eva og Gabriella da vi sto på bragernes kirke, vi venta en stund der jeg og henriette så da kl. var 12.50 måtte vi nesten sende en melding, i tilfelle de var sent ute. kun Eva som svarte da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, blei ikke flere.. :rolleyes: hehe..

jepp, vi fikk også en melding fra Tina, og skjønner veldig godt hennes tilfelle. Var jo is-glatt. Sendte også en melding til Eva og Gabriella da vi sto på bragernes kirke, vi venta en stund der jeg og henriette så da kl. var 12.50 måtte vi nesten sende en melding, i tilfelle de var sent ute. kun Eva som svarte da :D

Så synd... Vi satt i kø hos veterinæren til kl 13, og fikk konstatert soppinfeksjon i ørene IGJEN <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...