Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen 28.desember


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar
Så dumt! Vi får prøve igjen senere.. Kanskje vi kan få til noe i romjula? Jeg kan ihvertfall ikke før da :glare:

Jeg vil gjerne være med.. Men jeg gidder snart ikke sette av flere dager til treff.. Kjedelig å holde av en del timer til treff også blir det ikke noe av.. Veldig kjedelig når faktisk folk sier at de kan dagen før treffet, også svarer de ikke den dagen treffet skal holdes.. Det er ikke første gangen dette skjer.. har skjedd litt for mange ganger nå syns jeg..

Men men.. Ikke så mye å få gjort med det egentlig..

Men kan du i romjula heidi? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vettu :P Og nå føler jeg for at vi gjør noe skikkelig morro! Nå kommer snøen, og det er noen ihvertfall Elwira liker :P Kan vi ikke ta en skikkelig kakaotur i skogen, droppe trening, og bare kose oss med hundene og vinteren. Aking med hund er jo super morro! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vettu :P Og nå føler jeg for at vi gjør noe skikkelig morro! Nå kommer snøen, og det er noen ihvertfall Elwira liker :P Kan vi ikke ta en skikkelig kakaotur i skogen, droppe trening, og bare kose oss med hundene og vinteren. Aking med hund er jo super morro! ^_^

Hørtes bra ut.. jeg er også for kakaotur i skogen ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...