Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen 28.desember


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
jeg kommer nok ikke desverre.. Har blitt syk igjen, så orker ingenting :P Veldig lei for det.

så dumt :lol: men god bedring..

Men hva blir det til da? Hvem kommer? gidder ikke dra om vi bare blir to :tongue:

Skrevet
så dumt :whistle: men god bedring..

Men hva blir det til da? Hvem kommer? gidder ikke dra om vi bare blir to :tongue:

Takk :P

Dere få kose dere! Vi kommer sterkere tilbake nestegang :whistle:

Skrevet
ikke jeg heller Tine.. :whistle: vi får nesten se det an om det er fler som sier de skal komme da..

Gabriella sa hun skulle, men hun har ikke svart her så jeg veit ikke :P

Skrevet
Ok, hehe.. når kan du da?

hmm..

i mårra er det søndag..

si jeg er oppe ca halv ti ti, skal lufte resterende dyr, og sånnt

kan si jeg får kjørt fra horten ca 12 eller noe

ett eller noe?

Skrevet
hmm..

i mårra er det søndag..

si jeg er oppe ca halv ti ti, skal lufte resterende dyr, og sånnt

kan si jeg får kjørt fra horten ca 12 eller noe

ett eller noe?

Skal vi si 13.00 da? i drammen park?

Skrevet
Så dumt! Vi får prøve igjen senere.. Kanskje vi kan få til noe i romjula? Jeg kan ihvertfall ikke før da :glare:

Jeg vil gjerne være med.. Men jeg gidder snart ikke sette av flere dager til treff.. Kjedelig å holde av en del timer til treff også blir det ikke noe av.. Veldig kjedelig når faktisk folk sier at de kan dagen før treffet, også svarer de ikke den dagen treffet skal holdes.. Det er ikke første gangen dette skjer.. har skjedd litt for mange ganger nå syns jeg..

Men men.. Ikke så mye å få gjort med det egentlig..

Men kan du i romjula heidi? ^_^

Skrevet

Jeg kan vettu :P Og nå føler jeg for at vi gjør noe skikkelig morro! Nå kommer snøen, og det er noen ihvertfall Elwira liker :P Kan vi ikke ta en skikkelig kakaotur i skogen, droppe trening, og bare kose oss med hundene og vinteren. Aking med hund er jo super morro! ^_^

Skrevet
Jeg kan vettu :P Og nå føler jeg for at vi gjør noe skikkelig morro! Nå kommer snøen, og det er noen ihvertfall Elwira liker :P Kan vi ikke ta en skikkelig kakaotur i skogen, droppe trening, og bare kose oss med hundene og vinteren. Aking med hund er jo super morro! ^_^

Hørtes bra ut.. jeg er også for kakaotur i skogen ^_^

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...