Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser

Raksha

Recommended Posts

• Svar 436
  • Created
  • Siste svar
Da kommer vi til parkeringen på Skullerud lørdag klokken 11. Er det ingen andre der da, blir jeg sur :P

Med forbehold om fint vær, tar jeg med begge to. Gleder meg :P

Jeg skal lage varmesegsekk til Norma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan møte meg ved T-banen? Peers? agilityjenta? :P Er übergod på å gå meg bort... Sikker på at jeg kunne gått meg bort i min egen stue om den hadde vært litt større ;)

Vi kan møte dere :P

Jeg skal lage varmesegsekk til Norma...

Høres bra ut! :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med legen i dag... Han befalte meg i seng, og jeg får ikke lov til å være med på lørdag :icon_redface: Er visst ikke meningen at Josie skal få løpe med andre hunder :S

Uff da...Det var dumt :angry: Jeg ville treffe søte frk. Josie igjeeeen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg har - for første gang siden jeg begynte å jobbe som instruktør - avlyst kurset mitt i kveld :icon_redface: Og jeg skal være temmelig pjusk før jeg gjør noe sånt... :S

God bedring!

Ellers gleder jeg meg veldig til å treffe både nye og gamle soniser med hunder på lørdag, og jeg håper veldig på fint kameravær. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med legen i dag... Han befalte meg i seng, og jeg får ikke lov til å være med på lørdag :icon_redface: Er visst ikke meningen at Josie skal få løpe med andre hunder :S

Told you so...

Masse god bedring og ta vare på deg selv. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!

Ellers gleder jeg meg veldig til å treffe både nye og gamle soniser med hunder på lørdag, og jeg håper veldig på fint kameravær. :wink:

Oscar har gitt Snorre en hellig tittel! Han heter nå: *Trommefanfare* ONKEL Snorre! :icon_fun: Han hinter forøvrig til at han er en meget fotogen hund og elsker at folk tar bilder av ham og gjør egoet hans enda større :icon_redface:

Håper du blir frisk Miriam! Det er skikkelig ekkelt å ha feber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar har gitt Snorre en hellig tittel! Han heter nå: *Trommefanfare* ONKEL Snorre! :icon_fun: Han hinter forøvrig til at han er en meget fotogen hund og elsker at folk tar bilder av ham og gjør egoet hans enda større :icon_redface:

Håper du blir frisk Miriam! Det er skikkelig ekkelt å ha feber...

Haha... Snorre liker å være Onkel! :angry: Han blir ikke kalt vaktmester (nesten det samme) for ingenting liksom, han er god til å "passe på" kameratene sine... :rolleyes:

Jeg forøvrig skal i hvert fall ikke gjøre Oscar sitt ego noe mindre, jeg skal kose og kline noe alvorlig med han, og absolutt ikke late som om jeg kan være figurant i forhold til "hilse pent og høflig" treningen noe mer... Jeg bare digger den hunden! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Snorre liker å være Onkel! :icon_redface: Han blir ikke kalt vaktmester (nesten det samme) for ingenting liksom, han er god til å "passe på" kameratene sine... :rolleyes:

Jeg forøvrig skal i hvert fall ikke gjøre Oscar sitt ego noe mindre, jeg skal kose og kline noe alvorlig med han, og absolutt ikke late som om jeg kan være figurant i forhold til "hilse pent og høflig" treningen noe mer... Jeg bare digger den hunden! :tongue:

Vaktmester :angry: Tviler på at Oscar sier nei til å bli kosemost med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey :angry: Den går fra majorstua ikke sant? For da tar jeg først banen dit og så hoppe på Mortensrud. Når tenker du å ta den?

Den går fra Majorstua ja :icon_redface: Jeg tar banen som går fra National 10.29, så da går den 2-3 minutter tidligere fra Major.

Men Anette, du møter meg fremdeles på Oslo S? (litt usikker på hvilken hund som blir med nå forresten. ;) )

Hmm... Kanskje du kan gå av på Nationaltheatret likevel? Lettere for meg å møte dere der (= kortere å gå :P). Banen går derfra 10.29, men jeg kan godt møte dere på togstasjonen :P

Sist, men viktig: god bedring Miriam, håper du kan være med en annen gang! Klem fra meg, og trøstenuss fra Pompel-Nikkel (Orry) og Dilte-Pilt (Norma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går fra Majorstua ja :angry: Jeg tar banen som går fra National 10.29, så da går den 2-3 minutter tidligere fra Major.

Hmm... Kanskje du kan gå av på Nationaltheatret likevel? Lettere for meg å møte dere der (= kortere å gå ;)). Banen går derfra 10.29, men jeg kan godt møte dere på togstasjonen :P

Sist, men viktig: god bedring Miriam, håper du kan være med en annen gang! Klem fra meg, og trøstenuss fra Pompel-Nikkel (Orry) og Dilte-Pilt (Norma)

Tusen takk :icon_redface: Har veldig lyst til å ignorere legens anvisninger, men jeg tror ikke det er så lurt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...