Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser

Raksha

Recommended Posts

• Svar 436
  • Created
  • Siste svar
Da kommer vi til parkeringen på Skullerud lørdag klokken 11. Er det ingen andre der da, blir jeg sur :P

Med forbehold om fint vær, tar jeg med begge to. Gleder meg :P

Jeg skal lage varmesegsekk til Norma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan møte meg ved T-banen? Peers? agilityjenta? :P Er übergod på å gå meg bort... Sikker på at jeg kunne gått meg bort i min egen stue om den hadde vært litt større ;)

Vi kan møte dere :P

Jeg skal lage varmesegsekk til Norma...

Høres bra ut! :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med legen i dag... Han befalte meg i seng, og jeg får ikke lov til å være med på lørdag :icon_redface: Er visst ikke meningen at Josie skal få løpe med andre hunder :S

Uff da...Det var dumt :angry: Jeg ville treffe søte frk. Josie igjeeeen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg har - for første gang siden jeg begynte å jobbe som instruktør - avlyst kurset mitt i kveld :icon_redface: Og jeg skal være temmelig pjusk før jeg gjør noe sånt... :S

God bedring!

Ellers gleder jeg meg veldig til å treffe både nye og gamle soniser med hunder på lørdag, og jeg håper veldig på fint kameravær. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med legen i dag... Han befalte meg i seng, og jeg får ikke lov til å være med på lørdag :icon_redface: Er visst ikke meningen at Josie skal få løpe med andre hunder :S

Told you so...

Masse god bedring og ta vare på deg selv. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!

Ellers gleder jeg meg veldig til å treffe både nye og gamle soniser med hunder på lørdag, og jeg håper veldig på fint kameravær. :wink:

Oscar har gitt Snorre en hellig tittel! Han heter nå: *Trommefanfare* ONKEL Snorre! :icon_fun: Han hinter forøvrig til at han er en meget fotogen hund og elsker at folk tar bilder av ham og gjør egoet hans enda større :icon_redface:

Håper du blir frisk Miriam! Det er skikkelig ekkelt å ha feber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar har gitt Snorre en hellig tittel! Han heter nå: *Trommefanfare* ONKEL Snorre! :icon_fun: Han hinter forøvrig til at han er en meget fotogen hund og elsker at folk tar bilder av ham og gjør egoet hans enda større :icon_redface:

Håper du blir frisk Miriam! Det er skikkelig ekkelt å ha feber...

Haha... Snorre liker å være Onkel! :angry: Han blir ikke kalt vaktmester (nesten det samme) for ingenting liksom, han er god til å "passe på" kameratene sine... :rolleyes:

Jeg forøvrig skal i hvert fall ikke gjøre Oscar sitt ego noe mindre, jeg skal kose og kline noe alvorlig med han, og absolutt ikke late som om jeg kan være figurant i forhold til "hilse pent og høflig" treningen noe mer... Jeg bare digger den hunden! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Snorre liker å være Onkel! :icon_redface: Han blir ikke kalt vaktmester (nesten det samme) for ingenting liksom, han er god til å "passe på" kameratene sine... :rolleyes:

Jeg forøvrig skal i hvert fall ikke gjøre Oscar sitt ego noe mindre, jeg skal kose og kline noe alvorlig med han, og absolutt ikke late som om jeg kan være figurant i forhold til "hilse pent og høflig" treningen noe mer... Jeg bare digger den hunden! :tongue:

Vaktmester :angry: Tviler på at Oscar sier nei til å bli kosemost med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey :angry: Den går fra majorstua ikke sant? For da tar jeg først banen dit og så hoppe på Mortensrud. Når tenker du å ta den?

Den går fra Majorstua ja :icon_redface: Jeg tar banen som går fra National 10.29, så da går den 2-3 minutter tidligere fra Major.

Men Anette, du møter meg fremdeles på Oslo S? (litt usikker på hvilken hund som blir med nå forresten. ;) )

Hmm... Kanskje du kan gå av på Nationaltheatret likevel? Lettere for meg å møte dere der (= kortere å gå :P). Banen går derfra 10.29, men jeg kan godt møte dere på togstasjonen :P

Sist, men viktig: god bedring Miriam, håper du kan være med en annen gang! Klem fra meg, og trøstenuss fra Pompel-Nikkel (Orry) og Dilte-Pilt (Norma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går fra Majorstua ja :angry: Jeg tar banen som går fra National 10.29, så da går den 2-3 minutter tidligere fra Major.

Hmm... Kanskje du kan gå av på Nationaltheatret likevel? Lettere for meg å møte dere der (= kortere å gå ;)). Banen går derfra 10.29, men jeg kan godt møte dere på togstasjonen :P

Sist, men viktig: god bedring Miriam, håper du kan være med en annen gang! Klem fra meg, og trøstenuss fra Pompel-Nikkel (Orry) og Dilte-Pilt (Norma)

Tusen takk :icon_redface: Har veldig lyst til å ignorere legens anvisninger, men jeg tror ikke det er så lurt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...