Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser

Raksha

Recommended Posts

• Svar 436
  • Created
  • Siste svar
Da kommer vi til parkeringen på Skullerud lørdag klokken 11. Er det ingen andre der da, blir jeg sur :P

Med forbehold om fint vær, tar jeg med begge to. Gleder meg :P

Jeg skal lage varmesegsekk til Norma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan møte meg ved T-banen? Peers? agilityjenta? :P Er übergod på å gå meg bort... Sikker på at jeg kunne gått meg bort i min egen stue om den hadde vært litt større ;)

Vi kan møte dere :P

Jeg skal lage varmesegsekk til Norma...

Høres bra ut! :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med legen i dag... Han befalte meg i seng, og jeg får ikke lov til å være med på lørdag :icon_redface: Er visst ikke meningen at Josie skal få løpe med andre hunder :S

Uff da...Det var dumt :angry: Jeg ville treffe søte frk. Josie igjeeeen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg har - for første gang siden jeg begynte å jobbe som instruktør - avlyst kurset mitt i kveld :icon_redface: Og jeg skal være temmelig pjusk før jeg gjør noe sånt... :S

God bedring!

Ellers gleder jeg meg veldig til å treffe både nye og gamle soniser med hunder på lørdag, og jeg håper veldig på fint kameravær. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med legen i dag... Han befalte meg i seng, og jeg får ikke lov til å være med på lørdag :icon_redface: Er visst ikke meningen at Josie skal få løpe med andre hunder :S

Told you so...

Masse god bedring og ta vare på deg selv. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!

Ellers gleder jeg meg veldig til å treffe både nye og gamle soniser med hunder på lørdag, og jeg håper veldig på fint kameravær. :wink:

Oscar har gitt Snorre en hellig tittel! Han heter nå: *Trommefanfare* ONKEL Snorre! :icon_fun: Han hinter forøvrig til at han er en meget fotogen hund og elsker at folk tar bilder av ham og gjør egoet hans enda større :icon_redface:

Håper du blir frisk Miriam! Det er skikkelig ekkelt å ha feber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar har gitt Snorre en hellig tittel! Han heter nå: *Trommefanfare* ONKEL Snorre! :icon_fun: Han hinter forøvrig til at han er en meget fotogen hund og elsker at folk tar bilder av ham og gjør egoet hans enda større :icon_redface:

Håper du blir frisk Miriam! Det er skikkelig ekkelt å ha feber...

Haha... Snorre liker å være Onkel! :angry: Han blir ikke kalt vaktmester (nesten det samme) for ingenting liksom, han er god til å "passe på" kameratene sine... :rolleyes:

Jeg forøvrig skal i hvert fall ikke gjøre Oscar sitt ego noe mindre, jeg skal kose og kline noe alvorlig med han, og absolutt ikke late som om jeg kan være figurant i forhold til "hilse pent og høflig" treningen noe mer... Jeg bare digger den hunden! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Snorre liker å være Onkel! :icon_redface: Han blir ikke kalt vaktmester (nesten det samme) for ingenting liksom, han er god til å "passe på" kameratene sine... :rolleyes:

Jeg forøvrig skal i hvert fall ikke gjøre Oscar sitt ego noe mindre, jeg skal kose og kline noe alvorlig med han, og absolutt ikke late som om jeg kan være figurant i forhold til "hilse pent og høflig" treningen noe mer... Jeg bare digger den hunden! :tongue:

Vaktmester :angry: Tviler på at Oscar sier nei til å bli kosemost med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey :angry: Den går fra majorstua ikke sant? For da tar jeg først banen dit og så hoppe på Mortensrud. Når tenker du å ta den?

Den går fra Majorstua ja :icon_redface: Jeg tar banen som går fra National 10.29, så da går den 2-3 minutter tidligere fra Major.

Men Anette, du møter meg fremdeles på Oslo S? (litt usikker på hvilken hund som blir med nå forresten. ;) )

Hmm... Kanskje du kan gå av på Nationaltheatret likevel? Lettere for meg å møte dere der (= kortere å gå :P). Banen går derfra 10.29, men jeg kan godt møte dere på togstasjonen :P

Sist, men viktig: god bedring Miriam, håper du kan være med en annen gang! Klem fra meg, og trøstenuss fra Pompel-Nikkel (Orry) og Dilte-Pilt (Norma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går fra Majorstua ja :angry: Jeg tar banen som går fra National 10.29, så da går den 2-3 minutter tidligere fra Major.

Hmm... Kanskje du kan gå av på Nationaltheatret likevel? Lettere for meg å møte dere der (= kortere å gå ;)). Banen går derfra 10.29, men jeg kan godt møte dere på togstasjonen :P

Sist, men viktig: god bedring Miriam, håper du kan være med en annen gang! Klem fra meg, og trøstenuss fra Pompel-Nikkel (Orry) og Dilte-Pilt (Norma)

Tusen takk :icon_redface: Har veldig lyst til å ignorere legens anvisninger, men jeg tror ikke det er så lurt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...